درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 فروردین 1393 - 08:18
آغاز شورای سیاستگذاری برگزاری مراسم هفته روابط عمومی
نشست شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ به‌منظور تبادل نظر به‌منظور برنامه‌ریزی جهت هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته با حضور اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد.
  

آغاز شورای سیاستگذاری برگزاری مراسم هفته روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ با بیان این مطلب اظهار داشت: در این نشست مسائل و دغدغه‌های امروز خانواده روابط‌عمومی طرح شد و اساتید و اعضای شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی راهکارهایی را برای رفع این دغدغه‌ها و مشکلات مطرح کردند.
وی افزود: تلاش برای خودشناسی روابط‌عمومی‌ها، ترسیم سیمای به‌روزشده روابط‌عمومی ایرانی، بازنگری در تصویر ارائه شده از روابط‌عمومی در جامعه، ترسیم الگوی تولید- مصرف خدمات روابط‌عمومی، افزایش تعامل با جامعه بین‌المللی روابط‌عمومی، الگوسازی و استاندارسازی در حوزه‌های نیروی انسانی، تولید دانش و خدمات، توجه به طرح مسائل کاربردی و مهارتی در همایش‌ها و… از جمله محورها و اولویت‌های ترسیم‌شده در این جلسه برای تعیین مسیر پیش روی برنامه‌های هفته روابط‌عمومی در سال جاری و سال‌های آتی بوده است.
کاظمی دینان با اشاره به اینکه دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران از ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با حمایت انجمن‌ها، اساتید، مدیران و فعالان این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز ۲۷ اردیبهشت و سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با محور «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها» در روز ۲۸ اردیبهشت در تهران و نشست‌های علمی در استان‌های دیگر اشاره کرد.
گفتنی است در نشست شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، باقر ساروخانی، احمد روستا، یونس شکرخواه، اسماعیل قدیمی، محمدرضا رسولی، احمد یحیایی ایله‌ای، حمید ضیایی‌پرور، صدیقه ببران، فیروزه مظفری، مجتبی نظری، علیرضا امیرپور، سیدغلامرضا کاظمی دینان، امیرعباس تقی‌پور، امیر لعلی، علی شوقی بنام، بهروز تقی‌پور، منصور ساعی، میرزابابا مطهری‌نژاد، ناصر رزاق‌منش، سعید شهبازی، محمدرضا حقیقی و بهنام تقی‌پور حضور داشتند.

منبع: پول پرس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد