درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 - 15:57   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


ادامه ادامه مطلب سه

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد

  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد
  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت
  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر
  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد
  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی گروه صنعتی کاپلا منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9849صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 18 فروردین 1393 - 02:57
روابط عمومی اسلامی و ارتباطات زمان بحران در جهان متغیر رسانه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحران یکی از مهمترین مسائل بازدارندگی توسعه کشورهای اسلامی بوده است. با استفاده از ارتباطات و رسانه‏ های جدید، روابط عمومی اسلامی می ‏تواند نقش مهمی در کاهش بحران داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحران یکی از مهمترین مسائل بازدارندگی توسعه کشورهای اسلامی بوده است. با استفاده از ارتباطات و رسانه‏ های جدید، روابط عمومی اسلامی می ‏تواند نقش مهمی در کاهش بحران داشته باشد.


تقریبا یک چهارم جمعیت امروز جهان مسلمان هستند. این جمعیت مسلمان در سطح جهان توزیع شده ‏اند. بیش از 50 کشور در جهان وجود دارند که اکثریت جمعیت آنها با مسلمانان است و بقیه مسلمانان در سایر کشورهای جهان می ‏باشند. در این وضعیت، اغلب مسلمانان با نوعی از بحران درگیر هستند.


ارتباطات، هسته اصلی موفقیت روابط عمومی اسلامی برای غلبه بر بحران از طریق کنترل نمودن جریان اطلاعات قبل از بحران، در زمان بحران و بعد از بحران می ‏باشد. قابلیت انتشار اطلاعات دقیق توسط روابط عمومی‏ های کشورهای مسلمان به مردم، مسئولان انتخاب شده و رهبران گروه ‏های اجتماعی و رسانه‌ها، سبب کاهش خطر، محافظت از جان و مال مردم و تسریع بازسازی بحران ها می ‏شود.


با ظاهر شدن رسانه‏ های برخط مانند سایت‏ ها، پست الکترونیک، وبلاگ ‏ها، پیام های متنی، تلفن همراه تصویری و افزایش نقش روابط عمومی در انتقال اطلاعات سریع از یک روابط عمومی اسلامی به روابط عمومی اسلامی دیگر و تعریف جدید، قانون مدیریت بحران تغییر یافته است.


بر همین اساس و با توجه به تغییرات رسانه‏ های جهان یک مسیر جدید جهت توسعه و پشتیبانی قوانین جدید از مدیریت بحران توسط روابط عمومی اسلامی لازم و ضروری است.
 

منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9848/باور-مسئولیت‌پذیری-اجتماعی،-تعالی‌بخش-سازمان‌ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟


  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت


  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد