درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9815صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 فروردین 1393 - 16:30
نصب بنر تبلیغاتی 60 مترمربعی در آزادراه قم - تهران توسط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم علاوه بر تبلیغات محیطی در شهر قم، اقدام به طراحی و نصب بنر تبلیغاتی 60 متر مربعی در بیلبورد آزادراه قم - تهران کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم علاوه بر تبلیغات محیطی در شهر قم، اقدام به طراحی و نصب بنر تبلیغاتی 60 متر مربعی در بیلبورد آزادراه قم - تهران کرده است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام جعفر اسکندری مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با قدردانی از همکاری روابط عمومی‌های استانداری و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان که در نصب این بنر اهتمام داشته است اظهار کرد: این بنر تبلیغاتی توسط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان طراحی و چاپ شده و در بیلبورد کیلومتر 15 آزادراه قم - تهران به مساحت 60 متر مربع نصب شده است.


وی گفت: در این بنر تبلیغاتی ضمن اعلام تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، این روایت از پیامبر گرامی اسلام در معرض دید عموم قرار گرفته که آن حضرت فرمودند: «شش چیز را برای من ضمانت کنید تا من بهشت را برای شما ضمانت کنم: راستگویی، وفای به عهد، امانتداری، پاکدامنی، چشم فرو بستن از گناه و پرهیز از حرام‌خواری.»


حجت‌الاسلام اسکندری، تبلیغات محیطی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را در تعطیلات نوروزی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانست و اظهار کرد: یادآوری فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمانی آن با سال جدید نوروزی و نیز تشویق مردم به انجام سنت‌های نیکو و ارزشمدار اسلامی از جمله صله رحم، کمک به مستمندان، عیادت از بیماران، رعایت عفاف و حجاب اسلامی، تذکر لسانی و... در تعطیلات نوروزی از مهم‌ترین موضوعات تبلیغات محیطی نوروز امسال بوده است.
وی با اشاره به طراحی و نصب ده‌ها بنر، پارچه نوشته و سایر اقلام تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مقدس قم از جمله اطراف حرم مطهر حضرت

 معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و خیابان‌ها و مکان‌های پرتردد زائران و مسافران نوروزی گفت: زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی ایام نوروز امسال می‌تواند تصویر مناسبی در ذهن زائران و مسافران ایجاد کند.


مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات هستند، ابراز امیدواری کرد که با ساماندهی تبلیغات محیطی توسط نهادهای مرتبط، ضمن ایجاد مناظر چشم‌نواز بصری در شهر قم، تاثیرگذاری این گونه تبلیغات در ذهن مخاطبان بیشتر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد