درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 09:36   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9755صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 فروردین 1393 - 16:44
3 رشته کلیدی روابط عمومی نیازمند بالا رفتن از نردبان شرکت
رسانه های اجتماعی به سرعت به صدر نیازهای روابط عمومی ها صعود کرده اند. مطمئنا ارتباطگران و کارگزاران روابط عمومی از بسترها و ابزارهایی که رسانه های اجتماعی در اختیار آنها قرار می دهند و چیزهایی که آنها را از هم متمایز می کنند به خوبی آگاهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- رسانه های اجتماعی به سرعت به صدر نیازهای روابط عمومی ها صعود کرده اند. مطمئنا ارتباطگران و کارگزاران روابط عمومی از بسترها و ابزارهایی که رسانه های اجتماعی در اختیار آنها قرار می دهند و چیزهایی که آنها را از هم متمایز می کنند به خوبی آگاهند. اما اگر کارگزاران روابط عمومی می خواهند برای پیشبرد سازمانشان و کسب درآمد بیشتر از این ابزار بهره مند شوند باید مجموعه ای از مهارت ها بیشتر از آنچه در روابط عمومی سنتی در اختیار دارند، فرا بگیرند.


بر مبنای پیمایش درآمد پی آر نیوز در سال 2014، رشته های سنتی که در حوزه روابط عمومی دارای جایگاهی بودند از قبیل نگارش ارتباطاتی و روابط رسانه ای همچنان دو راه پیشرو در روابط عمومی باقی مانده اند. این مطالعه در حدود شش هفته آخر دسامبر 2013 پایان یافت. در مجموع 1051 پاسخگو بودند، که به نمایندگی طیف عظیمی از صنایع و رشته های روابط عمومی مورد سنجش قرار گرفتند. عناوین شغلی نیز طیفی از مدیر عامل و رئیس تا حسابدار اجرایی و بسیاری از متخصصان روابط عمومی را در بر می گرفتند.
 


دیجیتال/ رسانه اجتماعی به همچنان بیشترین اکسیژن را در ارتباطات بازاریابی مصرف می کند اما وقتی بحث پیشرفت حرفه ای به میان می آید، آنها را به جنبه های سکسی کسب و کار فرو می کاهد: نگارش ارتباطات (52%) و روابط رسانه ای (52%).


تولید محتوا (49%)، یکی از موارد برجسته این است که نگارش می تواند تعامل خوبی را باعث شود، لذا این مهارت نیز به عنوان یکی از مهارت های بسیار مهم روابط عمومی برای پیشبرد شرکت یا سازمان مطرح شده است.


بیش از یک سوم پاسخگویان (38%) رسانه های اجتماعی/ دیجیتال را به عنوان یکی از مهارت های مهم مورد نیاز برای پیشرفت معرفی کردند.


و با وجود صدای طبل و کوسی که به طور ثابت روابط عمومی را ارزیابی می کند و بیشتر نیازمند پاسخگویی بیشتر مدیران درجه سه می باشد، فقط 18% از پاسخگویان اذعان کردند ارزیابی مهمترین مهارت روابط عمومی است.


تحقیقات بیشتر نشان داد: فراست مالی توسط 11% از پاسخگویان به عنوان مهمترین توانمندی مورد نیاز برای پیشرفت اعلام شده بود.


طی چند سال اخیر مدیریت کلان درباره زمان به مدیران روابط عمومی هشدار داده اند و همچنین اگر می خواهند در سازمان خود پیشرفت کنید باید به مساله استفاده و تسلط بر زبان مالی توجه کنید. اما اگر هر نشانه ای در این خصوص در پیمایش وجود داشته باشد، آنها پیام آن را در نخواهند یافت.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/19/3-key-pr-disciplines-needed-to-climb-the-company-ladder/?hq_e=el&hq_m=2851713&hq_l=13&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  تکرار یک تحدید؛ «پروانه روزنامه‌نگاری»


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات