درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 آذر 1401 - 19:07   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون

  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتانی‌های نایکی را در متاورس طراحی کنید و بفروشید
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد
  مدیران تریبون
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت
  توسط بانک رفاه کارگران در سال جاری صورت گرفت: پرداخت بیش از 125 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان
  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون
   آیین تجلیل از روابط‌عمومی‌ های برتر دستگاه های اجرایی استان ایلام
  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی
  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9728صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 10 فروردین 1393 - 06:19
برترین مراکز خرید ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10مرکز خرید برترکشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.


بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10مرکز خرید برترکشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.


گفتنی است هیچ مرکز خریدی درایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.


• 10مرکز خرید برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. مرکز خرید و فروشگاه اینترنتی البسکو.کام
2. مرکز خرید پالادیوم
3. برج مرکز تجاری جیرفت
4. مرکز خرید الماس
5. مرکز خرید تیراژه–تهران
6. مرکز خرید پاسارگاد - تهران، جلال آل احمد
7. مرکز خرید اینترنتی آرمانی
8. مرکز خرید رُز- رشت
9. مرکز خرید پرنیان
10. مرکز خرید گلستان

• 10 مرکز خرید برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. مرکز خرید تیراژه–تهران
2. مرکز خرید بورس کالا
3. مرکز خرید نوین
4. مرکز خرید مهستان - کرج
5. مرکز خرید اینترنتی البسکو
6. مرکز خرید تیراژه–تفریح
7. مرکز خرید میلاد نور
8. مرکز خرید کازار
9. فروشگاه اینترنتی مرکز خرید
10. مرکز خرید ایرانیان

• 10مرکز خرید برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. مرکز خرید و فروشگاه اینترنتی البسکو.کام
2. فروشگاه اینترنتی مرکز خرید
3. مرکز خرید تیراژه–تهران
4. مرکز خرید دابی
5. مرکزخرید ایسام
6. مرکز خرید تیراژه – پاساژ تیراژه
7. مرکز خرید کازار
8. مرکز خرید اینترنتی آرمانی
9. مرکز خرید تیراژه–تفریح
10. مرکز خرید نوین


در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تماممرکز خریدهای کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.
در صورتی که مرکز خریدی بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودش پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت خود اعمال کنند.


گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت های شان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی


  راهنمای روابط‌عمومی‌‌ حرفه‌ای برای ارایه پادکست‌


  افت شدید تقاضای پلتفرم‌های برگزاری رویداد


  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی


  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان


  مدیران تریبون


  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد


  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد