درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9724صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 9 فروردین 1393 - 21:46
بدترین خواب کارگران رسانه ای: گزارش
بر اساس نتایج منتشر شده از کیفیت خواب 2014 که توسط انجمن پزشکان چین منتشر شده است، کسانی که مشاغل ثابت دارند احتمال بیشتری دارد که بتوانند خواب شبانه خوبی داشته باشند، در حالیکه کارکنان رسانه ها بدترین و کوتاه ترین خواب را تجربه می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج منتشر شده از کیفیت خواب 2014 که توسط انجمن پزشکان چین منتشر شده است، کسانی که مشاغل ثابت دارند احتمال بیشتری دارد که بتوانند خواب شبانه خوبی داشته باشند، در حالیکه کارکنان رسانه ها بدترین و کوتاه ترین خواب را تجربه می کنند.


این گزارش بر مبنای پیمایشی که بر روی بیش از 8200 نفر از پاسخ دهندگان انجام شده بدست آمد که در سال 2013 از طریق پرسشنامه های آنلاین و مصاحبه های خانوار از میان 40 شهرستان و نقاط روستایی در چین جمع آوری شد.


در این گزارش کیفیت خواب مردم چین با ارزش 100 ذر تظر کرفاع شده و خط شاخص آن 60 بوده است. میانگین ارزش کیفیت خواب پاسخگویان حدود 66.5 بوده اما 36.2 درصد از افراد پاسخشان کمتر از 60 بوده است.


بر اساس این گزارش، افرادی که بدترین شاخص ها را داشتند متعلق به حرفه های رسانه (56.5)، تبلیغات و روابط عمومی (58.4) بوده اند.


وینفنگ، روزنامه نگار شرکت شاوکسینگ در استان ژجیانگ چین می گوید: «مردم در صنعت رسانه همواره در شرایطی زندگی می کنند که مهلتی برای آنها مقرر شده است.»


«انواع مختلفی از اخبار جدید وجود دارد و ما بایستی در برابر سایر رسانه ها از جمله سیستم های رسانه ای جدید از قبیل میکرو بلاگ ها در مساله زمان رقابت می کنیم.»


این برای روزنامه نگاران معمولی است که اضافه کاری کنند و از وعده های غذایی و خواب خود چشم پوشی نمایند. همچنین معمول است که آنها در هر زمانی تماس هایی را دریافت کنند و بعد از آن به منطقه ای برای تنظیم خبر رهسپار شوند.


وی افزود: کار ما تحت فشار زیادی است و در مجموع سال شاید تنها بتوان در نوروز خوب خوابید.


بر مبنای این گزارش، مردمی که به طور مداوم نیاز به برخورد باموارد اضطراری دارندکمتر از 6.5 ساعت خواب را در طول شبانه روز تجربه می کنند.


این افراد ضمن اینکه زمان کوتاهی را در طول شبانه روز می خوابند، در طول روز نیز با درد سرهای فراوانی روبرو می شوند. در حدود 28.6 درصد از پاسخگویان در رسانه ها در طول روز احساس خواب آلودگی می کنند، در حالی که 27.3 درصد از افراد در مشاغل تبلیغات و روابط عمومی چنین مشکلی را دارند.


حدود 11.5 درصد از اشخاص در رسانه ها، تبلیغات و روابط عمومی ها که در این پیمایش حضور داشتند گفتند که آنها انرژی کافی را برای کار ندارند، و 80 درصد از پرسنل رسانه ها گفتند که با آلارم ساعت بیدار می شوند.


این گزارش می گوید: این افراد همچنین بالاترین شیوع اختلالات خواب را در میان افراد در تمام حرفه ها دارند.


دو یانگیونگ، یکی مدیر روابط عمومی که شرکتش در پکن مستقر است می گوید که چگونه شغلش خوابش را به بدی تحت تاثیر قرار می دهد.


دو کارش را در شرکت روابط عمومی تغییر داده و بدنبال تغییراتی است که در برنامه کاری اش رخ دهد.


او معمولا در ساعت 3 صبح می خوابد و حتی بعد از اینکه به تخت خواب می رود نیز نمی تواند به خوبی بخوابد، به ویژه در زمان هایی که روابط عمومی با بحران روبرو می شود.


دو می گوید: «در سه روز گذشته من خواب بسیار بدی داشته ام.» چراکه روز 15 مارس روز مصرف کننده است و ما باید برای آن روز کارهای زیادی را به پیش ببریم.


«لذا من تمام شب را نیمه بیدار و نیمه خواب بوده ام و رویاهای زیادی دیده ام.»


دو ضمن تصدیق گزارش می گوید: من برای کارایی بهتر نیازمند خواب بیشتر و با کیفیت تر هستم.


گزارش بر مبنای پیمایشی که توسط چاینا هورایزن انجام شده است که شرکتی تحقیقاتی است و توسط شرکت مبلمان سلیمون تامین مالی شده است.


در انتهای مقیاس دیگر، پیمایش دریافت که معلمان و کارمندان دولت به احتمال زیاد بهترین خواب را تجربه می کنند. اما چائو یانگ، کارمند دولت در آنکانگ، استان شاآنشی با این نظر مخالف است.


وی در بخش منابع انسانی شهر کار می کند و اغلب اضافه کاری می کند. زیرا احتمال اشتباه شدن در آمارها و کاغذ بازی ها وجود دارد و همیشه او در طول کارش احساس خستگی می کند.


چائو می گوید: « من فکر نمی کنم خواب خوبی داشته باشم.» وی می افزاید: «تنها کسانی که با ذهنشان تعامل خوبی دارند می توانند از خواب خوب لذت ببرند.»


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.ecns.cn/2014/03-19/105463.shtml

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد