درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9670صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 3 فروردین 1393 - 09:17
روزنامه نگاری توسط روابط عمومی شرکت های بزرگ آلوده شده است
روزنامه نگار گاردین و آبزرور، که جوایزی برای گزارش هایش از بوسنی، حمله یازدهم سپتامبر، عراق و مکزیک، می گوید گستره منابعی که در دسترس خبرنگاران قرار گرفته به تعداد محدودی کاهش یافته در حالی که فعالان در بخش روابط عمومی به شدت گسترش یافته است. وولیامی بحثی را در خصوص عدالت در نشستی که توسط گروه آفری در کاروتیگ، شمال مایو ، در خصوص رسانه و پروژه گاز کارائیب برگزار شده بود مطرح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- روزنامه نگاری به عنوان رکن چهارم دموکراسی به شدت توسط روابط عمومی شرکت های بزرگ تحت تاثیر قرار گرفته است. این جمله از اظهارات اد وولیامی خبرنگار جنگ بریتانیا است.


روزنامه نگار گاردین و آبزرور، که جوایزی برای گزارش هایش از بوسنی، حمله یازدهم سپتامبر، عراق و مکزیک، می گوید گستره منابعی که در دسترس خبرنگاران قرار گرفته به تعداد محدودی کاهش یافته در حالی که فعالان در بخش روابط عمومی به شدت گسترش یافته است.


وولیامی بحثی را در خصوص عدالت در نشستی که توسط گروه آفری در کاروتیگ، شمال مایو ، در خصوص رسانه و پروژه گاز کارائیب برگزار شده بود مطرح کرد.


خبرنگاران می توانند درآمدهای چندگانه ای را با کار همزمان در رسانه و در نقش روابط عمومی شرکت های بزرگ بدست آورند، در این شرایط «حقیقت در ذیل پرداخت وام مسکن و یا هزینه های مدرسه خصوصی برای کودکان دفن می شود».


او یادآور شد منابع بیشتری را در زمان فعالیتش در برنامه سریالی عمل در شبکه تلویزیونی جهانی گراندا در اختیار داشته است و گفت که چشم انداز رسانه ای الاستر کامبل در مسیر اشتغال تغییر کرده است.
وی افزود: کمبل از روزنامه نگاری در دیلی میرور برای توجیه یک جنگ به مدیریت ارتباطات برای تونی بلر، نخست وزیر بریتانیا نقل مکان کرده است.


نشت نفتکش ها
بیانیه روابط عمومی در خصوص نشت نفتکش شرکت شل این بود که این نشت به دلیل بر خرابکاری اتفاق افتاده است. آنها این مساله را «حقیقتی عینی» تشریح کردند اما در گزارش سازمان عفو بین الملل مشخص شده بود که این تحقیقات کاملا اشتباه بوده است.


وولیامی گفت معادله میان عینیت و بی طرفی به «اشتباه ترکیب» شده است، از نظر او همانگونه که عینیت «حقیقت خاص» بود، بی طرفی نیز می تواند در همدستی اتفاق بیافند.


او با ادای احترام به جامعه شمال مایو برای شهامت و بی باکی شان در بیان نگرانی های محیطی درباره پروژه گاز کارائیب از توان پیوستن به نقاطی در روابط برای مسائل گسترده تر تقدیر کرد و ساخت فیلم مستند ریشی ادانل در خصوص لوله های نفتی را قابل قدردانی معرفی کرد.


پروژه گاز کارائیب، در نگاه او، بخشی از روایت حماسی ایرلند در زمانی سرنوشت ساز در کشور بود.


خبرنگار ویلیام هدرمان با بیانی روایت گونه به مسائل اعتراض ساکنان که نهایتا منجر به «عقبگرد» شد پرداخت و مثال هایی را بر شمرد از گزارش های با پایه و گمراه کننده که ضبط شده بودند و به جنبه هایی از پروژه گاز اشاره می کرد.


سایت های رادیویی و تلویزیونی
اودانل، که در یک شرکت تولیدی کار می کند جریان سمینار را بدین شکل توضیح داد که چگونه سایت رادیو و تلویزیونی ایجاد کرده است که مستندهای او را در خصوص منابع طبیعی ایرلند نشان می دهد.
وی گفت: این کار در پیوند با سایر جوامع حوزه اقیانوس اطلس شمالی انجام گرفت که اکتشاف و توسعه انرژی های نفتی بر محیط آنها تاثیراتی را گذاشته است.


بیشتر بخوانید: http://tinyurl.com/nunret
منبع: http://www.irishtimes.com/news/ireland/irish-news/journalism-infected-by-corporate-public-relations-1.1728561



 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد