درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:42   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9657صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 13:00
سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
نوشیروان کیهانی زاده-  23 مارس1992 در لندن اعلام شد که شماره هشتم آوریل (دو هفته بعد) نشریه «پانچ» ـ قدیمی ترین مجله طنز ـ آخرین شماره آن خواهد بود و تعطیل خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  23 مارس1992 در لندن اعلام شد که شماره هشتم آوریل (دو هفته بعد) نشریه «پانچ» ـ قدیمی ترین مجله طنز ـ آخرین شماره آن خواهد بود و تعطیل خواهد شد. «هنری می هیو Henry Mayhew» این مجله را در سال 1842 (نیمه اول قرن نوزدهم) درانگلستان به وجود آورده بود. واژه پانچ Punch در زبان انگلیسی به مفهوم «ضربه مشت» و همچنین «شربت چاشنی دار» است که با طنزنگاری می توان هر دو مفهوم را پوشش داد. تیراژ این مجله، که در زمان تعطیل شدن توسط کمپانی ناشر «دیلی اکسپرس» به چاپ می رسید، از 175 هزار به 33 هزار نسخه کاهش یافته و دیگر «سود ده» نبود.


    توقف انتشار این مجله، بحث و تفسیر فراوان به دنبال داشت؛ ازجمله اینکه چون مجله روش قدیمی خود را که انتقاد ضمنی بود، به چاپ کردن کارتون و شوخی نگاری برای سرگرمی و جوک نویسی تبدیل کرده بود مخاطبانش را ازدست داده بود. این بحث سبب که «محمد فاید» مصری درصدد تجدید انتشار آن برآید و در سال 1996 آن را دوباره زنده کند. این بار با همه کوششی که بکار رفت، این مجله نتوانست به سوددهی برسد و درنتیجه در سال 2002 باردیگر تعطیل شد.


     نقدنگاران این بار نوشتند کشورهایی چون انگلستان که انتقاد کردن صریح و نوشتن هرگونه نظر مخالف منعی ندارد و محدود نیست، دیگر (مانند قدیم) جای مجله صرفا طنز نیست و در این ممالک طنزنگار باید سراغ کارتون و شوخی نویسی جهت سرگرمی و تفریح (خنده) برود که روزنامه ها هرهفته یک و یا چند صفحه از این قبیل مطالب به ضمیمه خود منتشر می کنند و بازار رسانه ها بیش از همین گنجایش ندارد، مخصوصا که حق التحریر طنزنگار و کاریکاتوریست خیلی بالاست.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی