درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9655صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 فروردین 1393 - 08:55
جوایز طلایی انجمن بین المللی روابط عمومی اعطا می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطابق سنت 22 ساله، انجمن بین المللی روابط عمومی جوایز طلایی جهانی خود را به برندگان در سال 2014 اعطا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطابق سنت 22 ساله، انجمن بین المللی روابط عمومی جوایز طلایی جهانی خود را به برندگان در سال 2014 اعطا می کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، در این جایزه افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب یک متن 5 بخشی شامل موارد زیر تنظیم کنند:


1.      بیان مساله / فرصت
2.      تحقیقات
3.      برنامه ریزی
4.      اجرا
5.      خروجی های کمپین /  نظارت و ارزیابی
هزینه شرکت در برنامه جایزه 310 دلار تعیین شده که در زمان ثبت نام واریز می شود. کسانی که پیش از 14 آوریل 2014 مبلغ را واریز کنند می توانند با 260 دلار در برنامه شرکت کنند. آخرین فرصت شرکت در برنامه 19 می 2014 اعلام شده است.


جوایز به گروه های مختلف روابط عمومی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. علاوه بر مبلغ جایزه تاییدیه جایزه توسط انجمن بین المللی روابط عمومی به برندگان اعطا می شود. برای هر حوزه از حوزه های زیر برنامه جایزه، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته است که به برندگان آن اهدا می شود:


·        کسب و کار به کسب و کار
برای بهترین کمپین PR کسب و کار به کسب و کار .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        تحقیقات ارتباطات
برای تحقیقات انجام شده برای توسعه استراتژی های کسب و کار / ارتباطات .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط اجتماعی
برای فعالیتهای روابط اجتماعی که توسط دولت / مقامات محلی انجام شده است.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط عمومی مصرف کننده برای محصولات موجود
برای فعالیت های PR پیرامون یک محصول مصرف کننده.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط عمومی مصرف کننده برای خدمات موجود
برای فعالیت روابط عمومی پیرامون یک خدمت مصرف کننده.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        ارتباطات سازمانی
برای برتری در بالا بردن اعتبار کلی یک شرکت از طریق ارتباطات شرکت.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        مسئولیت سازمانی
برای تعالی و رهبری در مسئولیت اجتماعی مشارکتی .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        مدیریت بحران
نمونه ای از مدیریت ارتباطات عالی در زمان بحران .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط رسانه های دیجیتال
برای استفاده موفقیت آمیز از روابط رسانه های دیجیتال در یک کمپین PR .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        محیطی
یک برنامه روابط عمومی در مورد یک مسئله زیست محیطی با نتایج قابل توجهی در جامعه.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        مدیریت رویداد
برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        خدمات مالی و روابط سرمایه گذار
استفاده از روابط عمومی برای یک محصول مالی یا خدماتی و یا در روابط سرمایه گذار .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        بهداشت و درمان
برای یک برنامه روابط عمومی و برجسته در دارو و یا صنعت بهداشت و درمان .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        ادغام رسانه های سنتی و جدید
برای ادغام موثر و موفق از هر دو رسانه های سنتی و جدید در یک کمپین PR .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        ارتباطات داخلی
برای یک کمپین ارتباطات داخلی خلاق متعامل با پرسنل آگاه.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        کمپین بین المللی روابط عمومی
برای یک برنامه روابط عمومی هماهنگ در عرصه پنج کشور یا بیشتر، برای هر نوع شرکت یا سازمان .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        راه اندازی یک محصول جدید
برای فعالیت های برنامه ریزی شده روابط عمومی در سراسر فرآیند ارائه محصول.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        راه اندازی یک خدمت جدید
برای فعالیت های برنامه ریزی شده روابط عمومی در سراسر فرآیند ارائه خدمت.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط رسانه ها
برای روابط رسانه های سنتی موثر در کمپین روابط عمومی.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        کمپین NGO
برای یک برنامه روابط عمومی موثر توسط یک موسسه خیریه و یا سازمان های غیر دولتی با هدف قرار دادن یک موضوع خاص. هزینه شرکت در این برنامه برای موسسات خیریه با تخفیف همراه است. - برای جزئیات بیشتر لطفا با IPRA تماس بگیرید دبیرخانه در info@ipra.org
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        ارتباطات بحران آنلاین
برای برتری در مدیریت استراتژی ارتباطات آنلاین در یک بحران.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        روابط عمومی بند کفشی
برای یک کمپین روابط عمومی با بودجه های محدود.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        امور عمومی
امور عمومی (لابی) در مبارزات انتخاباتی که به خوبی برنامه ریزی شده و هماهنگ باشد و بتواند به وضوح سیاست های عمومی را تغیرر و تحت تاثیر قرار دهد.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        بخش عمومی
برای یک کمپین اثربخش در بخش دولتی ( مانند: مقامات محلی، شوراها ، ادارات دولتی یا مقامات دولتی) که تاکتیک های روابط عمومی به خوبی در آن استفاده شده و تونسته است دانش و آگاهی را به منظور بالا بردن از یک موضوع و یا تغییر رفتار به خوبی منتقل کند.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        انتشارات
برای نشریات روابط عمومی مانند خبرنامه ها و مجلات که در برقراری ارتباط با ذینفعان توانسته اند از تمام پتانسیل های موجود استفاده کنند. این نشریه می تواند یک خبرنامه چاپی یا الکترونیکی باشد.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        اعتبار و مدیریت نام تجاری آنلاین
برای برتری در موقعیت تصویر شرکت و حفظ آگاهی نام تجاری از طریق کانال های ارتباطات آنلاین .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
برای برتری در استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار روابط عمومی .
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        ضمانت
برای یک کمپین نوآورانه روابط عمومی است که آگاهی لازم را در حمایت از یک رویداد یا فعالیت ترویج و ایجاد کند.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        تکنولوژی
برای استفاده موثر از روابط عمومی در بخش تکنولوژی، از جمله کمپین های کسب و کار به کسب و کار و مصرف کنندگان.
الف) آژانس
ب) داخلی
 
·        مسافرتی و گردشگری
برای استفاده موفقیت آمیز از روابط عمومی در صنایع حمل و نقل، سفر، هتل و یا گردشگری.
الف) آژانس
ب) داخلی


منبع: http://gwa.ipra.org/general-information/categories
 
 
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد