درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 15:37   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9646صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 فروردین 1393 - 15:24
انعکاس ۴۶۰ خبر توسط روابط عمومی تبلیغات اسلامی املش در سال ۹۲
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 460 خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در سایت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ منعکس شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 460 خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در سایت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ منعکس شده است.

 

مهدی نظرپاک  مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، با بیان این خبر گفت: این اخبار در صدا و سیمای مرکز گیلان و نشریات و هفته‌نامه‌های محلی به‌ویژه سایت سازمان تبلیغات اسلامی منعکس شده است.

 

مهدی نظرپاک با اشاره به اطلاع‌ رسانی ادارات، اضافه کرد: در عصر حاضر اطلاع‌ رسانی یک امر ضروری و لازم است.

 

وی با اشاره به اینکه اخبار تهیه شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش به منظور آگاه سازی مردم از عملکرد این اداره درسال ۹۲بوده است، گفت: اخبار منعکس شده شامل گزارش فعالیت های مختلف این نهاد در زمینه های فرهنگی، قرآنی، عمرانی، فعالیت مؤسسات قرآنی، هیئت های مذهبی و کانون مداحان است.

 

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش با ارائه آماری از اخبار اداره متبوع، افزود: درسال ۹۲ مجموع اخباری که به استان جهت درج در سایت ido مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شد ۴۶۰ خبر بود و همچنین تعداد ۳۰ خبر در نشریات محلی و بخش خبری صدا و سیمای مرکز گیلان وخبرگزاریها منعکس شده است.

 

وی درخصوص نقش روابط عمومی ها دردستگاه ها عنوان کرد: روابط عمومی حلقه واسط بین جامعه و مدیران است و باید اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز دستگاه و جامعه را به مدیران انتقال دهد.

 

مهدی نظرپاک، روابط عمومی را بازوی توانمند مدیردستگاه دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید با کار کارشناسانه همه امکانات و توان خود را در جهت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها وقابلیت‌های آن دستگاه به منظور خدمت‌رسانی به مردم بسیج نمایند.

 

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش تصریح کرد: اما روابط عمومی اگر می خواهد صاحب قدرت باشد باید در واقع کانون گردآوری، تولید و پردازش اطلاعات در سازمان خود قرار بگیرد و روابط عمومی بی اطلاع از آنچه که در لایه های مختلف سازمان می گذرد، هرگز صاحب قدرت نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید نقش خود را در خصوص پیوند بین جامعه و دستگاه به خوبی ایفا کنند، ادامه داد: همچنین تلقی تعریف رایج از روابط عمومی به‌عنوان چشم، گوش وزبان سازمان نیز حکایت از مقام و جایگاه پاسخگویی روابط عمومی در سازمان دارد.

 

نظرپاک ضمن تقدیر از نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات در استان، تاکید کرد: یک روابط عمومی موفق باید بتواند با تمامی مطبوعات و خبرگزاری ها همکاری و ارتباطی دوستانه داشته باشد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  ۱۰ مهارت برای رهبران بازاریابی


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


  رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها اقدام جدی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود