درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 22:44   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود

  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند

  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل این بانک تصریح کرد: "مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است
  پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی
  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود
  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند
  تاثیرات کمی و کیفی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  توییتر دارای بالاترین نرخ اطلاعات نادرست؛ اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد
  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات
  ابداع یک فناوری که می‌تواند تنها از طریق امواج وای‌فای حرکت فرد را از پشت دیوار تشخیص دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9645صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 15 فروردین 1400 - 08:16
روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
برایان گرین - روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برایان گرین- در جهان ارتباطات حرفه ای، عبارت «محتوا پادشاه است» هر روز بیشتر از روز قبل محلی از اعراب پیدا می کند. از زمان بیل گیتس در سال 1996 به ما گفته شده است، مصرف کنندگان می خواهند محتوا را ببینند. آنها هیچ تمایلی به تبلیغات در اینترنت ندارند. بهترین ارتباطگران، چنانچه گیتس پیش بینی می کند، «از اینترنت به عنوان بازار ایده ها، تجارب و محصولات استفاده می کنند.»


اگرچه موسس مایکروسافت ممکن است تنها یک نظر ارائه داده باشد، اما نظرش امروزه مدافعان زیادی را به خود جذب کرده است، که می گویند یک محتوای خوب در حالی که تولید کننده آن مشخص نباشد: یک استراتژی روایت است.


روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.


با بیشتر فرصت هایی که بیش از پیش برای ارائه محتوا به مصرف کنندگان آنلاین وجود دارد، مهم است که فراموش نکنیم مردم با داستان ها وارد تعامل می شوند، و داستانسرایی خوب به شیوه استادانه بسیار دشوار است.


شروع با چالش یافتن داستانی خوب برای نقل، به مراتب بهتر از این است که با چالش طراحی یک محتوای خوب آغاز کنید.


در این نوشتار برخی از نکات داستانسرایی را برای ارتباطگرانی که جویای انتشار محتوایشان در گستره فضای آنلاین هستند و توسط باربارا بیتز، مدیر عامل و موسس ارتباطات ایستویک ارائه شده است، نقل می شود:


1. ترکیبی از مهارت های خوب ژورنالیستی و نگارش خلاقانه برای نگارش روایت های اقناعگر پیدا کنید.


2. به تصویر بکشید. ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید تصویر می تواند هزار کلمه را در یک جا به بند بکشد. و با اضافه بار اطلاعاتی امروز، تصاویر اغلب امروز می توانند در تقابل با نوشتار گوی سبقت را از آنها بربایند.


3. روش های روزنامه نگاری را برای طراحی داستانی اقناعگر که مطابق داستان بیرون آمدن ققنوس از میان خاکستر و داوود در مقابل جالوت است دنبال کنید. این داستان ها می توانند داستان افرادی باشند که با مسائل غیر منتظره ای روبرو شده اند. این داستان شامل درام یا درام و سرگرمی باشد.


4. به صفحه ای از کلاس نگارش خلاق نگاه کنید (یا کتاب فوق العاده نانسی دورتی با نام «طنین») و اهرم قدرت «سفر قهرمان» را به کار گیرید. بر مبنای روانشناسی کارل یونگ و روش شناسی تحقیق ژوزف کامپبل، «سفر قهرمان» ساختار پایه ای داستان ها، اسطوره ها و فیلم ها را نشان می دهد.


5. درباره اینکه داستانتان در فصل های جداگانه بخش بندی شود، فکر کنید. از نیاز به اینکه به همه افراد همه چیز را یکباره بگویید بپرهیزید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی


  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه


  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان


  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


  شعبه انجمن متخصصان روابط‌عمومی در البرز آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات