درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9584صفحه نخست » یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 20:09
سهم جستجوگرهای دسکتاپی از درآمدهای تبلیغاتی در حال کاهش است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد صاحبان تبلیغات و آگهی‏‌دهندگان رفته ‏رفته پول کمتری در بخش جستجوگرهای دسکتاپی هزینه می‌‏کنند و بیشتر به به سمت جستجوگرهای تحت ابزارهای همراه متمایل می‌‏شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد صاحبان تبلیغات و آگهی‏‌دهندگان رفته ‏رفته پول کمتری در بخش جستجوگرهای دسکتاپی هزینه می‌‏کنند و بیشتر به به سمت جستجوگرهای تحت ابزارهای همراه متمایل می‌‏شوند.


به گزارش وب‏‌سایت شرکت‌ ای مارکتر (eMarketer)، امسال هزینه‏‌کرد آگهی‏‌دهندگان در بخش جستجوگرهای دسکتاپی امسال در آمریکا ۴. ۱ میلیارد دلار کاهش می‌‏یابد و این رقم معادل کاهش ۴. ۹ درصدی این هزینه‏‌کرد‌ها در مقایسه با سال ۲۰۱۳ است. این در حالی است که هزینه‏‌کرد‌ها در بخش جستجوگرهای همراه رشدی ۸۲ درصدی خواهد داشت.


یافته‌‏های این شرکت نشان می‌‏دهد انتشار تبلیغات بر روی جستجوگرهای دسکتاپی همچنان سودآور‌تر از تبلیغاتی است که بر روی جستجوگرهای همراه به نمایش درمی‌‏آید. با این همه، افزایش استفاده از گوشی‌‏های هوشمند و تبلت‏ باعث می‌‏شود این روند رفته رفته شکل معکوسی به خود بگیرد. پیش‌‏بینی می‌‏شود امسال هزینه‏‌کرد‌ها در بخش جستجوگرهای دسکتاپی به ۱۳ میلیارد دلار برسد. این رقم برای بخش جستجوگرهای همراه ۹ میلیارد دلار پیش‌‏بینی شده است.


بر اساس این گزارش، امسال هزینه‏‌کرد کلی آگهی‌‏دهندگان در در محیط‏‌های دسکتاپی در مجموع به ۳۹. ۳۲ میلیارد دلار خواهد رسید که این رقم ۴. ۲ درصد کمتر از ۱۹. ۳۳ میلیارد دلاری است که سال گذشته صرف این نوع آگهی‏‌ها شده است. آگهی‏‌هایی که بر روی جستجوگرهای دسکتاپی رایانه‏‌های شخصی و لپ‏ تاپ، فایل ویدئویی و سایر صفحات اینترنتی منتشر می‌‏شود در این دسته قرار می‌‏گیرد.


یافته‏‌های این شرکت نشان می‌‏دهد گوگل نقش قابل توجهی در کاهش درآمدهای حاصل از تبلیغات بر روی جستجوگرهای دسکتاپی دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ حدود ۴. ۷۶ درصد از درآمدهای تبلیغاتی خود را از آگهی‏های دسکتاپی به دست آورده است. پیش‏بینی می‌‏شود سهم این نوع از تبلیغات از درآمد گوگل امسال به ۳. ۶۶ درصد کاهش یابد. در همین حال، پیش‌‏بینی می‌‏شود درآمد گوگل از محل انتشار آگهی‏‌ها بر روی ابزارهای همراه به ۷۶. ۱ میلیارد دلار برسد که این رقم تقریباً معادل یک سوم از کل درآمد گوگل از جستجوگر خویش است.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد