درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9553صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 24 اسفند 1392 - 15:38
قربانعلی تنگ شیر،نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی
نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی
روابط عمومی مجموعه ای از دانش و فن تنظیم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی یک موسسه، شرکت یا به طور کلی سازمان است. روابط عمومی همواره مردم و افکار عمومی را مخاطب خود قرار می­دهد. فلسفه وجودی روابط عمومی­ها تعامل با جامعه و افکار عمومی و با تاکید بر گروه­های هدف سازمان یا شرکت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،  روابط عمومی مجموعه ای از دانش و فن تنظیم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی یک موسسه، شرکت یا به طور کلی سازمان است. روابط عمومی همواره مردم و افکار عمومی را مخاطب خود قرار می­دهد. فلسفه وجودی روابط عمومی­ها تعامل با جامعه و افکار عمومی و با تاکید بر گروه­های هدف سازمان یا شرکت است.

البته این تعامل مستلزم شناخت علمی و واقع بینانه گروه­های اجتماعی و تحلیل فرصت­ها و چالش­هایی است که در عرصه افکار عمومی نو به نو بروز می کنند بنابراین نقش روابط عمومی­ها در اقتصاد مقاومتی بستگی به توان و تخصص آنها دارد. زیرا مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید با تکیه بر قدرت لایزال الهی و استمداد از ذات اقدس او تلاش نمایند تا زمینه­های رشد اقتصاد مقاومتی و خوشنودی خود و همه ذینفان سازمان را فراهم سازند. روابط عمومی باید در این برهه از زمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بهره گیری بهینه از منابع و      قابلیت هایی که در اختیار دارند برای سازمان و کشور خود ارزش آفریده و مسئول کسب موفقیت و تحقق اهداف آن باشند و با صداقت کامل از منافع سازمان و کشور حفاظت نمایند. روابط عمومی باید ترویج اخلاق، فرهنگ و مبانی اندیشه اسلامی را همواره مورد توجه داشته و به عنوان یک الگو نقش رهبری خود را در دستیابی به بالاترین معیارهای اقتصاد مقاومتی در برنامه های خود داشته باشد. که لازمه آن ایجاد اعتماد متقابل و کسب اعتبار و احترام فردی می باشد.

نقش روابط عمومی در توسعه اقتصاد مقاومتی، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و توسعه دانش، مهارت و قابلیت های فردی است.

روابط عمومی در چشم انداز آینده و رعایت صد در صد اقتصاد مقاومتی باید برای جامعه خود الگو بوده و با رعایت انصاف و عدالت برقراری مساوات، رفع تبعیض و ایجاد فرصت های برابر برای همه را در سرلوحه کار خود قرار دهد. باید آموزش زندگی شرافتمندانه را برای ایجاد توازن بین کار و زندگی و تقویت بنیان خانواده تامین عزت و کرامت را به طور کلی کامل و واضح به مردم اطلاع رسانی نمایند.

روابط عمومی در بیستر اهداف اقتصاد مقاومتی باید تعهد خود را به قانون نظم و انظباط، وجدان کار، مسئولیت پذیری، درستکاری و پاسخگویی در همه عرصه های مرتبط به وضوح به نمایش بگذرد.

برای موفقیت هر چه بیشتر در ارائه الگوهای اقتصاد مقاومتی باید دفاع همه جانبه ملت شریف ایران را در جنگ هشت ساله به صورت یک الگوی موفق معرفی نماید و سعی کند حقوق مردم را محترم شمرده و از آن محافظت نماید. امانت داری و حفظ اسرار را شالوده فعالیت­های خود قرار دهد و از رفتاری که در تعارض با منافع مردم و موجب زیان رسانی به دیگران باشد پرهیز نماید. زیرا اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن را آموزش می­دهد. مصرف بی رویه در آب، برق، گاز و حتی خرید نان می­تواند توسط روابط عمومی­ها آموزش داده شود با چاپ بروشور های کوچک و یا ارسال پیام های کوتاه و یا ساختن تیزرهای گویا و شرکت در همایش­ها و سمینارها به معرفی هر چه بیشتر اهداف واقعی و علمی این حرکت انقلابی بپردازند. زیرا آینده کشور و نسل جوان به اطلاع رسانی درست و به هنگام این رخداد مهم دارد. رسانه­ها به علاوه روابط عمومی دو بازو قدرتمند برای آموزش مردم خواهند بود زیرا باید بدانیم که :" تصمیم گیری پایه و اساس وظایف مدیران را تشکیل می­دهد و مهارت مدیر در تصمیم گیری خود را در اجرای درست امور و کارآیی و حفظ کیفیت خدماتی که او ارائه می­دهد نمایان می­کند." و این مدیریت به ساختار روابط عمومی­ها بستگی دارد ساختار نیروی انسانی نقش تعیین کننده و اصل را در مدیریت روابط عمومی و ایفای نقش اطلاع رسانی آن دارد. ساختار نیروی انسانی به فضای ترکیب نیروی انسانی از نظر من جنس، تخصص، مهارت، هوش و ذکاوت و توانایی های مدیریتی و مانند اینهاست که در عین حال پتانسیل هر شرکت و سازمان برای ورود به عرصه اقتصاد رقابتی می باشد که امروزه بدون آن حیات موسسات اقتصادی بازرگانی و نیز سیاسی فرهنگی و اجتماعی میسر نبوده و در غیر آن صورت مبتنی بر وابستگی و قرار گرفتن در مراتب پایین یک چرخه تولیدی است. بنابراین روابط عمومی می­تواند سهم عمده ای را در اجرا اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد