درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 خرداد 1402 - 06:56   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9552صفحه نخست » شنبه، 24 اسفند 1392 - 13:10
احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید:
کتاب «میزگردهای بازاریابی ایران» منتشر شد
تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی با عنوان میزگردهای بازاریابی ایران در 444 صفحه، قطع خشتی و قیمت 25 هزار تومان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، میزگردهای بازاریابی ایران حاصل 15 میزگردی است که با حضور 55 ‌استاد دانشگاه و ‌استاد بازار در نشریه‌ی توسعه مهندسی بازار از بهار سال 1386 تا پایان سال 1392 چاپ و درج شد.

متن 15 میزگردی که در این کتاب آمده است، حاصل حضور بزرگوارانه‌ی استادان دانشگاه و استادان بازار است که پرلطف و با محبت، دعوت نشریه را پذیرفتند و افزون بر صمیمتی که بین بزرگان در این میزگردها پدید آمد، تعامل آنان سبب شد تا دیدگاههای متفاوت، مکمل و گاه متناقض و متضاد عنوان شود؛ رویدادی نیکو که به خواننده‌ی تیزبین اجازه می‌دهد همواره در جستجوی پاسخهای متعدد باشد که ضرورت جدانشدنی کسب‌وکارها در ایران است.

عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:
آسیب‌شناسی بازاریابی در ایران
رفتار مصرف‌کننده‌ی ایرانی
تحقیقات بازاریابی در ایران
تبلیغات ایران: گذشته، حال، آینده
برند و برندسازی در ایران
بازاریابی صنعتی در ایران
چالشهای توزیع در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها
قیمت‌گذاری در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها
بازاریابی خدمات بانکی در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها
مهندسی فروش در ایران با رویکرد آینده‌ی فروش
مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش با تأکید بر پورسانت
و...

اسامی 55 استاد دانشگاه و استاد بازار در کتاب میزگردهای بازاریابی ایران
دکتر احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر میراحمد امیرشاهی، دکتر حسن قاسمی، دکتر وحید ناصحی‌فر، دکتر منصور صمدی، دکتر محمود محمدیان، دکتر حسین‌ وظیفه‌دوست، دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر بهرام ‌خیری، دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، مهندس سعید جارودی، مهندس امیرحسین سرفرازیان، دکتر محمود دهقان ‌طزرجانی، شهرزاد اسفرجانی، شاهین ترکمن، دکتر فرزاد مقدم، ابوالقاسم حکیمیان، دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، امیر بختایی، دکتر رضا اکبری‌اصل، دکتر جواد نوفرستی، استاد سینا قربانلو، دکتر محمد حقیقی، دکتر محمدعلی عبدالوند، دکتر محمد‌قلی میناوند، دکتر آرام طاعتی، جعفر شمسی، محمداسماعیل قدس، ابوالقاسم حاجی‌نظری، سیدمحمد مدرس‌نیا، دکتر علیرضا دولتمند، دکتر نیما یزدان‌شناس، دکتر شادی گلچین‌فر، استاد منصور مجدم، نوید ایزدپناه، محمدرضا رامخو، جعفر واعظی، دکتر رئوف رابطی، دکتر امیر خانلری، حجت‌الله فرهنگیان، پریسا سپهری، دکتر محمد بلوریان تهرانی، حسین صبوری، محمدرضا جعفرزاده، فرزین عطائی، مهندس مقصود نصیرزاده، احد حیدری، طاهر محمدنژاد، احسان فاطمیان، حمیدرضا ایرانی، دکتر غزاله طاهری، علی فرقانی، فرزانه عسگری، و پرویز درگی.

شایان ذکر است این کتاب تألیف احمد آخوندی، محسن جاویدمؤید، محمدرضا حسن‌زاده جوانیان، و مرتضی امیرعباسی است ضمن آنکه پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نیز پیشگفتاری بر آن نوشته است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

منبع: انتشارات بازاریابی

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  هوش مصنوعی و آینده انسانی در شماره آخر ماهنامه مدیریت ارتباطات


  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد