درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 16:22   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9536صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 21 خرداد 1399 - 13:33
چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
جان پوشکین آندر - من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم. تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جان پوشکین آندر-من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم.


تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است، و نه تنها مهم نیست، بلکه گاهی بسیار ناپسند است که بخواهید در همه رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.


پیش از اینکه بخواهید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید. اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. و از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.


اینجا راه های زیادی برای طراحی برنامه وجود دارد. روش نوین، از تحقیقات فارستر، راهی بسیار آسان و سریع است.


گوگل: مخاطب خودت (اعم از مشتری یا چشم اندازها) را بشناس و اینکه چگونه آنها از اینترنت استفاده می کنند و در فضای آنلاین عمل می کنند را مطالعه کن.
آیا به ایده نیاز داری؟


1. به اطلاعات جمعیت شناسی (از قبیل سن، جنش و شغل) و جغرافیای روانشناسی (سایکوجئوگرافیک) (از قبیل ارزش ها، عقاید، انگیزش ها) شخصیتی مشتری و چشم انداز آنها نگاه کنید.


2. درباره مشتریتان و چشم اندازها و آنچه در فضای آنلاین انجام می دهد بیاندیشید. آیا آنها در هر 6 بخش متداخل مشارکت در تکنولوژی های اجتماعی هستند؟


ا. خالق: عکس هایی را ارسال می کنند و ویدئوهایی را ایجاد می کنند
ب. نقد: محصولات و خدمات را بازبینی می کنند و برای آن در فروم ها نظر می دهند.
ج. جمع آوری کننده: عکس ها، ایده ها و محصولات را گردآوری کرده و آنها را لایک و با سایر همشبکه ای هایشان به اشتراک می گذارند.
د. مشارکت کننده: به طور فعال در گروه ها و صفحات مشارکت می کنند، بازخورد می دهند و راهکار ارائه می کنند.
ه. بازرسی: از رسانه های اجتماعی برای تماشا و نظارت بدون مشارکت استفاده می کنند.
و. غیر فعال: از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.


3.مشتریان و رقبا را در رسانه های اجتماعی مختلف تعقیب کنید. گوش دهید و ببینید که آنها چه می گویند، و نگاه کنید که آنها از تکنولوژی های مختلف چگونه استفاده می کنند. این به شما برای طوفانی ذهنی کمک می کند و ممکن است برایتان کارآمد باشد.


هدف: شما به دنبال نائل شدن به چه چیزی از طریق رسانه اجتماعی می باشید؟ پیش از شروع این مهم را مشخص کنید. آنگاه مشخص کنید که چگونه می خواهید آن را ارزیابی کنید.


حداقل در ابتدا، بر یکی از اهداف ذیل با دقت تمرکز کنید:
1. آگاهی ایجاد کنید.
2. ماندگاری را بهبود ببخشید.
3. فروش را افزایش دهید.
4. وفاداری را افزایش دهید.


استراتژی: در مدل نوین، استراتژی ب معنای نتایج فعالیت شماست. چگونه روابط شما با مشتریان تغییر می کند؟ دانستن این در زمان آینده به شما در ایجاد برنامه کنش کمک می کند.
آیا شما می خواهید روابط خود را با بهترین مشتریانتان بهبود بخشید؟


آیا شما می خواهید افراد بیشتری درباره شما و محصولات یا خدماتتان صحبت کنند؟


آیا شما می خواهید که مردم محصولات شما را آزمایش کنند، بازخورد بدهند و ایده های جدیدی دریافت کنید؟


تکنولوژی: بر مبنای مردم شما می توانید به اهداف و استراتژی (یا بازی نهایی)تان دست پیدا کنید. تصمیم بگیرید که چه تکنولوژی های اجتماعی برای استفاده و چه میزان زمان برای آن تعیین کنید.


آیا بایستی یک وبلاگ را شروع کنید؟


آیا می خواهید یک اجتماع فیسبوکی یا گوگل پلاسی شکل دهید؟


آیا باید در توییتر بیشتر فعالیت کنید؟


آیا باید تصاویر و ویدئوهای بیشتری در اینستاگرام، یوتیوب و پینترست قرار دهید؟


آیا باید ارسال خبرنامه ایمیلی را شروع کنید؟


و نهایتا، چگونه می خواهید میزان موفقیت خود را ارزیابی کنید- گوگل آنالیتیکس، گوگل اینسایتس، هوت سویت، بلاگ سابسکرایبرز؟


سیل محتوا و انتخاب از میان گزینه های شبکه های اجتماعی می تواند خسته کننده باشد. اما چیزی که درباره این بارگزاری های اجتماعی بسیار عالی است: اینجا برنامه است که برای شما کار خواهد کرد، تا زمانی که شما با متفکرانه و به گونه ای استراتژیک برنامه هایتان را اجرا می کنید.


منبع: http://www.denverpublicrelations.com/2014/03/how-to-create-social-media-plan-using.html



 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی