درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 20:38   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9404صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 16 اسفند 1392 - 19:18
اسرار بسیار موفق از گروه فیس بوک روابط عمومی محلی-2
ادامه بدهید – برای جامعه رسانه ای و روابط عمومی خودتان یک گروه محرمانه ای را تشکیل دهید.می تواند یک ابزار فوق العاده ای باشد!! اکنون بر دو بخش از این مقاله مدیریت کنید. این تماما راجع به آفرینش یا تهیه دستورالعمل اعضاء گروه تان می باشد!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کری مورگان، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)


ادامه بدهید – برای جامعه رسانه ای و روابط عمومی خودتان یک گروه محرمانه ای را تشکیل دهید.می تواند یک ابزار فوق العاده ای باشد!! اکنون بر دو بخش از این مقاله مدیریت کنید. این تماما راجع به آفرینش یا تهیه دستورالعمل اعضاء گروه تان می باشد!


آیا شما طرفدار روابط عمومی هستید؟ ممکن است که چت توییتر مرا #PRProChat دوست داشته باشید. من عموما در اولین پنج شنبه ها به وقت ظهر آریزونا، آنلاین هستم.داشتن تعریف ویژه دستورالعمل اعضاء در کار کردن با فیسبوک بسیار ضروری است.بالاخص وقتی شما در حال خلق کردن (به وجود آوردن) چیزی در مکانی هستید که پیشرفت و ارتقاء ممکن نیست (پیشرفت ممنوع است) و شما دو گروه مخاطب را دارید– مانند متخصصان روابط عمومی و روزنامه نگاران.به جز داشتن اعتدال برای اجرا کردن قوانین و دستورالعمل ها، هنر عضو گیری یکی از مهمترین عوامل پشت صحنه موفقیت گروه فونکس (سیمرغ) بوده است. و این نیز برای شما ضروری ست چنانچه شما در حال راه اندازی گروه محلی خودتان هستید. یادآور می شود که چنانچه شما مسئولیت اداره کردن در فیس بوک را برای کنترل این گروه دارید، قادر به مشاهده آن نیستید. ما اخیرا گروه را از مسدود بودن به محرمانه بودن تبدیل نموده ایم تا بتوان رشد و هرز نامه ها را بهتر کنترل کرد.پس چه چیزی در آن هست؟ در اینجا نسخه کامل و تلخیص نشده وجود دارد (با مجوز از موسس و تیم اداره کننده @PhoenixPRPros)، به همراه تعدادی از ترفند هایخودم به راحتی قابل استفاده و وفق دادن با آنها می باشد.


نمونه دستورالعمل های عضویت گروه فیسبوک روابط عمومی
آغاز نمونه

اگر یک گروه فیس بوک مسدود است–این بدین معناست که تنها اعضاء گروه پست ها و خبرها یا کامنت ها را می توانند ببینند.این انجمن یا تشکیلات خصوصی برای متخصصان یا حرفه ای هایی است که در محیط یا محوطه فونکس کار می کنند.
روابط عمومی (اتحادیه یا شرکت، آژانس یا مستقل)
رسانه های خبری (خبرنگاران، همکاران آزاد، ویراستاران، تولید کنندگان، مدیران قانونی)
فروشندگان و سایر متخصصان خارج از این دو گروه خاص مجاز نیستند.


افزودن اعضاء:
افراد می توانند به صفحه مراجعه کرده و درخواست پیوستن به گروه را بدهند، و اعضاء فعلی می توانند اعضاء جدید را با استفاده از ابزار «اضافه کردن عضو یا کاربر» در صفحه گروه اضافه کنند.همه درخواست ها پیش از آن که در گروه پذیرفته شوند به یک فرآیند بررسی سوق داده می شوند که در آنجا تایید میشود که آیا آنها طرفداران رسانه یا روابط عمومی در بازاریابی سیمرغ هستند؟ درخواست های عضویت جدید از کسانی که به طور مستقیم در روابط عمومی یا رسانه ها کار نمی کنند (مستقیما سرو کار ندارند) به صورت انفرادی بررسی می شوند.


·        چیزی را که گروه  فراهم می کند:
·        فرصت هایی برای منفعت متقابل در شبکه با سایر متخصصان.
·        یک منبع برای به اشتراک گذاری اطلاعاتی که به نظر گروه مفید است.
·        یک انجمن یا تشکیلات برای پرسیدن سوالات و ایده ها، توصیه ها، مشاوره ها ی تخصصی براساس مراجع یا منابع مرتبط.
·        یک منبع محلی برای روزنامه نگارانی که  نیاز سریع به یک مرجع یا منبع دارند.


یک راه سریع برای به اشتراک گذاری فرصت های شغلی یا فرصت های آزاد (لطفا از مستندات اعلان های شغلی «موجود و در دسترس» استفاده کنید که شامل زمان انتشار یادداشتتان نیز باشد.)
در یک «لاف زدن جمعه ای»  می توانید موفقیت ها را به اشتراک بگذارید و حمایت اعضاء گروه دیگر را تصدیق و تایید کنید.


دستورالعمل های انتشار یادداشت یا اعلان:
لطفا پست های مربوط و مناسب بگذارید و نگه دارید. ایده های خودتان را به شیوه محترمانه به اشتراک بگذارید. این یک انجمن یا تشکیلات برای ترقی یا توسعه شرکت تان، مشتریان تان، محصولات تان یا خدمات تان نیست.ارسال یک لینک به وبلاگ تان یا وب سایت شرکت تان باید اطلاعات مرتبط را درگیر کرده که گروه می تواند مطالب و یا صحبت های مرتبط و مفید را ببیند.این انجمن شامل خبرنگاران و کارکنانی از مشاغل روابط عمومی چند گانه است.فرض کنید که یادداشت های شما ممکن است عمومی یا با سایرین به اشتراک گذاشته شود.هنگامی که انتقادات سازنده مفید هستند، یادداشت هایی که طرفداران محلی روابط عمومی یا رسانه ها را مخدوش کنند با روحیات این گروه منافات دارند.


لاف: یک بار در هفته ما از شما دعوت میکنیم که یک موفقیت، دستاورد یا اخبار مرتبط شرکت را با چت یا اختلاط جمعه به اشتراک بگذارید.
هیچ مطبوعاتی منتشر نمی شود.
هیچ تقاضائی نداریم.
هیچ رسانه ای برپا نیست به جز زمانی که به سوالات خاص رسانه ای پاسخگو باشند.
اگر شما خواهان تخفیف ویژه بر محصولات یا خدماتتان برای اعضاء گروه هستید، لطفا با یک ادمین یا مدیر وارد بحث بشوید. ادمین ها عبارتند از:


ما میخواهیم که گروه یک تجربه آموزنده و لذت بخش داشته باشند.ما ارزش گذاری میکنیم و به بازخورد عضو پاسخ می دهیم. ادمین های گروهی یادداشت هایی که با دستورالعمل های گروه تناقض داشته باشند را حذف می کنند.اگر یک پست حذف شود شما در بسیار مواقع مطلع خواهید شد.


تخلفات یا شکایاتی که از اعضاء شاکیگروه مطرح می شود منتج به ممنوع و یا طرد شدن عضو از گروه می شود-ما از چنین عملی انزجار داریم، بنابراین چنانچه در این کار تردید داشته باشیم، تحقیق می کنیم.
پرسش ها؟ یادداشت ها (نظرات)؟ شکایات؟ درخواست برای کمک؟ پیامی از طریق DM  یا به آن بفرستید. (پایان نمونه)


با استفاده از رویدادها و فایل ها گروه فیسبوک روابط عمومی خودتان را مفید کنید.توانایی خلق یا ایجاد رویدادها (مانند رخدادهای ترکیبی و یا آموزشی) یک راه فوق العاده برای رشد قابل مشهود گروه حین آماده کردن فرصت های شبکه ایاست.شما همچنین می توانید گروه را با به اشتراک گذاری مستندات در زبانه فایل ارزش گذاری نمائید.برخی از نمونه هایی که ما با موفقیت در @PhoenixPRPros استفاده کرده ایم شامل یک لیست از لینکها یا پیوندها، تقویم های محلیتحریریه، یادداشت های شغلی، حمایت مالی ودرج  فرصت هایی برای شرکت کنندگان و وبلاگ های بازاریابی/روابط عمومی، می باشد.هر یک مبتنی بر درخواست های مکرر اعضاء به انجام رسیده و مورد آزمون قرار گرفته، یک ایده زیرکانه یا هوشمندانه یا روشی است که بتواند درخواست یک عضو را از مدیریت بکند و دستورالعمل خشونت را درست در مرز تعادل نگاه دارد، به نظر می رسد که این کار خارج ازارزش گذاری انجمن اصلی باشد.


توصیه نهائی من؟
یک گروه محلی می تواند فوق العاده با ارزش یا باور ناکردنی باشد. مهم نیست که شما چه چیزی را برای انجام دادن انتخاب نموده اید لذت بخش و مفید باشد!


مدیران گروه @ PhoenixPRPro چه کسانی هستند؟ آن با بنیانگذاری جو کوکرل شروع، سپس توسعه یافت و پت الیوت، شارلوت ریش شف، بنده، جیک پایونیر، رایان نارامور و دایان الیزابت پرایس را در بر گرفت.این گروه خاص وابسته به هیچ تشکیلات یا گروه های بیرونی نیستند.


آیا شما شما بخش اول از این سری را گم کرده اید ؟ به آدرس  http://rockthestatusquo.com/secrets-of-a-highly-successful-local-pr-facebook-group رجوع کرده و مطالعه کنید.


فراموش نکنید که یک نظر یا کامنت اضافه کنید چنانچه توصیه یا تجربیات گروهی برای به اشتراک گذاشتن دارید!
 

اسرار بسیار موفق از گروه فیس بوک روابط عمومی محلی-1
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد