شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، محمد نصیرلو صبح امروز در سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد خبر و فضای مجازی در دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار میشود.
وی در خصوص سمینار زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره با بیان اینکه قرن 21 قرن انفجار اطلاعات است، بیان کرد: قرن بیست و یکم از این ویژگی برخوردار است که در هر زمینه و عرصهای اطلاعاتی به فراوانی در دنیا موجود است و افراد باید به منظور موفقیت در حوزههای کاری و شخصی زندگی خود برای فراگیری این اطلاعات و ارتقای سطح آگاهی خود تلاش کنند.
دبیر سمینار زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره با اشاره به برگزاری مرحله نشست از این سلسله سمینارها با عنوان نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد مشتریمداری در آذرماه سال جاری ادامه داد: امروزه ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، خدمات و در نهایت فروش، چراغ راه هر فعالیت حرفهای محسوب میشود و هیچ دستگاهی نمیتواند ادعا کند که از آن بینیاز است.
نصیرلو با بیان اینکه روشهای مذاکره و کسب و کار در جامعه و شرایط امروزی تغییر کرده و حتی برخی از آنها در حال حاضر فاقد کارایی است، تصریح کرد: در چنین شرایطی با توجه به گستردهتر شدن حجم کسب و کار و افزایش روزافزون انتظارات مشتریان، دستیابی به موفقیت نیازمند بهروز کردن اطلاعات است.
دبیر سمینار زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره عنوان کرد: به همین منظور نسبت به برگزاری این سمینار در راستای آموزش فنون نوین مذاکره و بهبود فضای کسب و کار و صنعت در استان قزوین و در نتیجه کشور اقدام شد.
وی هدف نهایی از برگزاری سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق را ارتقای دانش، بینش و فرهنگ جامعه، اعتلای استان، کسب مهارتها و فنون مرتبط با اجرای این فنون در مذاکرات عنوان کرد.
در این سمینار جمعی از نمایندگان شرکتهای خصوصی و بیمهها، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی سازمانها و ادارات، صاحبان اصناف و صنایع و کارکنان بانکها حضور داشتند.
محمود محمدیان که دکترای بازاریابی است و عضویت در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دبیری کنفرانس ملی بازاریابی، تدوین نقشه جامعه بازاریابی کشور و عضویت در هیئت مدیره انجمن بازاریابی را در کارنامه دارد، با محوریت خطاهای مذاکره ایرانی پیش از مذاکره، حین انجام آن و پس از مذاکره در این سمینار سخن گفت.
همچنین احد حیدری دیگر سخنران سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیکهای نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق، کارشناس ارشد مدیریت MBA و مشاور بازاریابی و فروش ضمن بیان اصول مقدماتی در مذاکره و فروش موفق، در خصوص دستیابی به چنین مذاکرهای سخنرانی کرد.
سخنرانی نیما کیمیایی کارشناس ارشد بازاریابی ـ بازرگانی بینالملل و عضو رسمی باشگاه مدیران موفق نیز به تأثیر زبان بدن بر موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات اختصاص داشت و در آن بر اهمیت و چگونگی کنترل زبان بدن برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات تأکید شد.
منبع: فارس
|