درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 09:28   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک
  تراژدی جستجوی گوگل
  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟
  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 اسفند 1392 - 09:59
دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره خبر داد
برگزاری سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین در قزوین
دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره در قزوین از برگزاری سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین در قزوین خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، محمد نصیرلو صبح امروز در سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد خبر و فضای مجازی در دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود.

وی در خصوص سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با بیان اینکه قرن 21 قرن انفجار اطلاعات است، بیان کرد: قرن بیست و یکم از این ویژگی برخوردار است که در هر زمینه و عرصه‌ای اطلاعاتی به فراوانی در دنیا موجود است و افراد باید به منظور موفقیت در حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کاری و شخصی زندگی خود برای فراگیری این اطلاعات و ارتقای سطح آگاهی خود تلاش کنند.

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با اشاره به برگزاری مرحله نشست از این سلسله سمینارها با عنوان نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد مشتری‌مداری در آذرماه سال جاری ادامه داد: امروزه ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، خدمات و در نهایت فروش، چراغ راه هر فعالیت حرفه‌ای محسوب می‌شود و هیچ دستگاهی نمی‌تواند ادعا کند که از آن بی‌نیاز است.

نصیرلو با بیان اینکه روش‌های مذاکره و کسب و کار در جامعه و شرایط امروزی تغییر کرده و حتی برخی از آنها در حال حاضر فاقد کارایی است، تصریح کرد: در چنین شرایطی با توجه به گسترده‌تر شدن حجم کسب و کار و افزایش روزافزون انتظارات مشتریان، دستیابی به موفقیت نیازمند به‌روز کردن اطلاعات است.

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره عنوان کرد: به همین منظور نسبت به برگزاری این سمینار در راستای آموزش فنون نوین مذاکره و بهبود فضای کسب و کار و صنعت در استان قزوین و در نتیجه کشور اقدام شد.

وی هدف نهایی از برگزاری سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق را ارتقای دانش، بینش و فرهنگ جامعه، اعتلای استان، کسب مهارت‌ها و فنون مرتبط با اجرای این فنون در مذاکرات عنوان کرد.

در این سمینار جمعی از نمایندگان شرکت‌های خصوصی و بیمه‌ها، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات، صاحبان اصناف و صنایع و کارکنان بانک‌ها حضور داشتند.

محمود محمدیان که دکترای بازاریابی است و عضویت در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دبیری کنفرانس ملی بازاریابی، تدوین نقشه جامعه بازاریابی کشور و عضویت در هیئت مدیره انجمن بازاریابی را در کارنامه دارد، با محوریت خطاهای مذاکره ایرانی پیش از مذاکره، حین انجام آن و پس از مذاکره در این سمینار سخن گفت.

همچنین احد حیدری دیگر سخنران سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق، کارشناس ارشد مدیریت MBA و مشاور بازاریابی و فروش ضمن بیان اصول مقدماتی در مذاکره و فروش موفق، در خصوص دستیابی به چنین مذاکره‌ای سخنرانی کرد.

سخنرانی نیما کیمیایی کارشناس ارشد بازاریابی ـ بازرگانی بین‌الملل و عضو رسمی باشگاه مدیران موفق نیز به تأثیر زبان بدن بر موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات اختصاص داشت و در آن بر اهمیت و چگونگی کنترل زبان بدن برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات تأکید شد.

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  از تأثیر منفی رسانه‌ها بر خود جلوگیری کنید


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  تراژدی جستجوی گوگل


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات