درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9225صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 اسفند 1392 - 13:02
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: نگاه مدیران به روابط عمومی‌های استان، نگاه تخصصی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌های استان تاکنون مغفول مانده و به رغم پتانسیل بالایی که دارند در توسعه استان موثر واقع نشده‌اند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌های استان تاکنون مغفول مانده و به رغم پتانسیل بالایی که دارند در توسعه استان موثر واقع نشده‌اند.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، علیرضا دوانلو در نشست اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: روابط عمومی‌های استان در حوزه افکار عمومی دارای برنامه راهبردی نشده‌اند و موفقیت‌های آنان تاکنون پراکنده، موردی و متکی به توانایی شخصی بوده است.
 
 وی افزود: این جمع با انتخاب اعضای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای دو سال تعیین شده‌اند و کار اصلی آن‌ها تعیین سیاست‌های کاری بر اساس اساس‌نامه شورا است.
 
 دوانلو تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل این شورا تعیین شاخص‌های روابط عمومی بهتر و ارائه آن به مدیران دستگاه‌ها است.
 
 وی گفت: هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان باعث هم افزایی و ایجاد فضای همدلی در سطح استان می‌شود.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: تاکنون برای ارتقای سطح دانش و مهارت اعضا، چندین دوره آموزشی و چند همایش برگزار کرده‌ایم.
 
 وی گفت: متأسفانه نگاه برخی مدیران به روابط عمومی‌های استان، نگاه تخصصی نیست و در برخی موارد انتظار بیش از خدمات روزمره از آنان نیست و به همین میزان هم مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 
 دوانلو یادآور شد: روابط عمومی مدیریتی راهبردی با اهدافی متعال است که هیچ واحد تخصصی دیگری نمی‌تواند نقش آن را ایفا کند به شرطی که شناخته و حمایت شود.
 
 وی گفت: روابط عمومی میزان‌الحراره دستگاه مربوطه است و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان می‌تواند نمایشگر مدیریت استان باشد.
 
 در این دیدار شجاعی، مسلم برازنده، حامد مسعودی‌فر، جواد آگاهی، محسن زاهداحمدی عضو هیئت‌رئیسه با بیان مشکلات موجود در روابط عمومی‌های استان خواستار حمایت جدی از این شورا در شروع فعالیت مجدد آن شدند.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد