درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 07:23   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9159صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 17:07
چگونه آگهی استخدام کارشناس روابط عمومی تنظیم کنیم؟
عادل میرشاهی- انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استخدام کارشناس روابط عمومی یکی از موقعیت هایی است که هر سازمانی با آن روبرو می شود و چنانچه با دقت انجام نشود، می تواند اثرات بسیار مخرب بر شهرت سازمان باقی گذارد که تا سالیان سال باقی بماند.


لذا انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.


تبلیغات برای استخدام کارشناس روابط عمومی
در شهر تهران علاوه بر دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی، هر ساله دانش آموختگانی را در این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحویل بازار کار می دهند. بنابراین مراجعه به این مکان ها و نصب اطلاعیه بسیار مناسب است و علاوه بر این مکان ها، انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی نیز با کارشناسان و متخصصان روابط عمومی زیادی روبرو هستند، که می توانند در استخدام نیروی متخصص به شما کمک کنند.


اما تنها در تعداد محدودی از شهرستان ها دانشگاه های آزاد و جامع علمی کاربردی در رشته روابط عمومی وجود دارند، لذا باید برای یافتن کارشناسان روابط عمومی با استفاده از سایت های معتبر روابط عمومی نظیر سایت شارا، یا انجمن روابط عمومی برای اعلامیه استخدام خود اقدام کرد.


در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک نیز برای استخدام کارشناسان روابط عمومی و مشاغل مطبوعاتی گروه ها و صفحه هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند
ضمیمه نیازمندی های روزنامه های ایران و همشهری را نیز می تواند برای اعلامیه های استخدام به کار رود. هفته نامه بازار کار نیز در این خصوص وجود دارد.


هزینه های آگهی استخدام
پیش از همه باید یک نکته را یاد آور شد و آن اینکه هزینه ای که برای آگهی استخدام می کنید، الزاما به معنای جذب بهترین کارشناس روابط عمومی نیست. بلکه بیشتر از هزینه نیازمند یافتن مکان هایی هستید که متخصصان روابط عمومی در آنجا حضور دارند.


شبکه های اجتماعی و سایت های خبری می توانند اطلاعیه شما را به عنوان یک خبر منتشر کنند که در این صورت برای شما هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت. اما هزینه های صفحات مطبوعات و صفحات نیازمندی های روزنامه ها بسته به نرخ های مصوب خودشان تعیین می شود.


تنظیم آگهی استخدام برای کارشناس روابط عمومی
1. عنوان شغل (مانند متخصص ارتباطات داخلی)
2. محل کار (به عنوان مثال: تهران)
3. حقوق و دستمزد (مثلا: 3 میلیون تومان)
4. متن کامل (شامل توضیحات محدوده موقعیت سکونت، مهارت های مورد نظر، تجربه، مدرک)
5. نام و نام خانوادگی برای تماس به همراه آدرس های مورد نظر (ایمیل، آدرس پستی، فکس)
6. تاریخ اعتبار آگهی (مثلا: کمتر از یک ماه)
7. لوگوی شرکت مبتنی بر ابعاد مکانی که می خواهید آگهی خود را در آن درج کنید. (96 به عنوان مثال: دی. پی. آی.، کوچکتر از 400 پیکسل نباشد و لینک صفحه ای از سایت خودتان که با ارجاع به آن بتوانند اطلاع بیشتر را دریافت کنند.)


منبع: http://www.pria.com.au/jobs/advertise-a-job

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فهیمی از شهرکرد
| 1392/12/1 - 18:22 |     0     0     |
ما که در روابط عمومی کار می کنیم و سبد کالا گرفتیم. اینجا نوشته اید 3 میلیون تومان برای کارشناس روابط عمومی معده مان تعجب می کند.
شاید تهرانی ها آنقدر بگیرند اما اینجا از این ارقام خبری نیست.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جنگ‌های عصر متاورس


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد