درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:06   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9147صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 01:29
گزارش برگزاری ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت به میزبانی پتروشیمی بندرامام با حضور روسای روابط عمومی حدود ٣٠٠ شرکت تابع وزارت نفت به مدت دو روز در شهرک بعثت مجموعه اندیشه ماهشهر در حال برگزاری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت به میزبانی پتروشیمی بندرامام با حضور روسای روابط عمومی حدود ٣٠٠ شرکت تابع وزارت نفت به مدت دو روز در شهرک بعثت مجموعه اندیشه ماهشهر در حال برگزاری است.

 

دکتر نعمت الهی:
روابط عمومی های صنعت نفت باید از همه ظرفیت های رسانه ای استفاده کنند

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: روابط عمومی های صنعت نفت برای پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت باید از همه ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی استفاده مناسب به عمل آورند.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب دکتر اکبر نعمت الهی روز چهارشنبه ( ٣٠ بهمن ماه) در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور در بندر ماهشهر گفت: مجموعه روابط عمومی ها لازم است با همدلی و همکاری یکدیگر و ایجاد ارتباط با بخشهای مختلف سازمان اعم از مدیریت ها و کارکنان در زمینه ارتقا و تعالی سازمان گام بردارند.
وی با تشریح شرایط کار روابط عمومی ها در گذشته و حال تصریح کرد: باید با خرد جمعی و همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم.
نعمت الهی در بیان انتظارات از روابط عمومی ها، اظهار کرد: امروز مدیران شناخت جامعی از روابط عمومی دارند و نگاه جامعه به روابط عمومی های سازمانها تغییر کرده است و لذا همکاران می توانند با تدبیر و برنامه ریزی مدون باایفای وظایف خود اثر بخشی داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: کار روابط عمومی امروز بسیار سخت و سنگین است اما با تدبیر، اندیشه و پشتکار، به طور قطع در پیشبرد کارموفق خواهیم بود.
وی با اشاره به فعالیت نزدیک به ٣٠٠ روابط عمومی در مجموعه بزرگ صنعت نفت، افزود: استفاده از ظرفیتهای رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی می تواند در معرفی توانمندیها و توسعه فعالیتهای شرکتها اثرگذار باشد.
نعمت الهی با تاکید بر این که برای توفیق در این راه باید برنامه مدون و روشن داشته باشیم ، اظهار کرد: از چهار شرکت اصلی خواسته شده به شرکتهای زیرمجموعه ابلاغ کنند که برای سال ٩٣ برنامه داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: در سالهای ٩٣ و ٩٤ برنامه های اعلام شده از سوی روابط عمومی هر یک از شرکتها مورد ارزیابی قرار می گیرد و این برنامه ها می تواند در دستیابی به اهداف و برنامه های آتی مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان این که زمان کارهای عملیاتی و اجرایی در روابط عمومی ها کمرنگ شده است ، گفت: اکنون زمان اندیشه و تفکر است و جا دارد همکاران در کنار کارهای روزمره خود فرصتی برای اندیشه داشته باشند و در این زمینه از صاحب نظران کمک و مشاوره بگیرند.
نعمت الهی در بخشی از سخنانش به لزوم تغییر ساختار و ارتقای روابط عمومی ها اشاره کرد و توضیح داد: در گام نخست تبدیل سطح رئیس روابط عمومی چهار شرکت اصلی به مدیر در دست پیگیری است و با اخذ موافقت مدیران عامل این شرکتها و اجرایی شدن آن به طور طبیعی ساختار روابط عمومی ها ارتقا خواهد یافت.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در پایان از همکاری پتروشیمی بندر امام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص برگزاری این گردهمایی قدردانی کرد.
 

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:
صنعت نفت سهم خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کند

 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صنعت توسعه آفرین پتروشیمی به عنوان یک جزء و صنعت نفت به عنوان یک کل باید سهم بی بدیل خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کنند.
علی یزدانی روز چهارشنبه در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور در ماهشهر افزود: باید ساختارهای سنتی روابط عمومی تغییر کند و بر مبنای علمی به سمت و سوی پویایی، توسعه و نوآوری حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: هم اکنون ٣٦ درصد الگوی روابط عمومی ها الگوی تفاهم بازخورد و فهم متقابل است که باید این روند دنبال شود.
یزدانی گفت: یکی از ویژگیهای منحصر بفرد روابط عمومی های مدرن و پویا پاسخگو بودن از نظر زمانی است یا همان اصطلاح معروف روابط عمومی های پیشرو و مدرن هفت در بیست و چهار.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توضیح داد: به این معنا که این سازمان هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته پاسخگوست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در واقع روابط عمومی ها باید به جای رسانه مداری، روابط مداری و به جای روابط مداری، روابط عمومی مداری و مخاطب مداری را اصل قرار دهند.
یزدانی در ادامه برای شرکت کنندگان در گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت آرزوی موفقیت کرد.
ششمین گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی صنعت نفت کشور امروز چهارشنبه (٣٠ بهمن ماه ) به میزبانی مجتمع پتروشیمی بندر امام و با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر آغاز به کار کرد.
در این نشست دو روزه روسای روابط عمومی چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت و شرکتهای زیر مجموعه حضور دارند.
 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام:
نقش روابط عمومی ها در صنعت پر رنگ تر شده است

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت گفت: کارآیی و نقش روابط عمومی در صنعت پر رنگ تر شده است.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب رضا امیری افزود: امروز حرکت استراتژی محور روابط عمومی ها به سمت علمی کردن ارتباطات کمک بزرگی در شکل دادن به وجه سازمان دارد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در سازمانها طراحی یک برنامه روابط عمومی کار آمد را موثرترین راه برای نفوذ و تأثیر واقعی بر مخاطبان در سازمان خواند و اظهار کرد: در پتروشیمی بندرامام نقش و فعالیت روابط عمومی این شرکت با استراتژی تعریف شده ارتباط تنگانگی دارد.
امیری مهمترین عامل توسعه روابط عمومی ها را در ارتقای سلامت، امکان تفکر ، احساس شایستگی و برپایی این نشستها و همایشها دانست و اظهار امیدواری کرد: این گردهمایی و هم اندیشی بتواند جهت روشن تر شدن مسائل و مشکلات روابط عمومی ها و یافتن راه حلهای تازه به سازمانها کمک شایانی کند.
ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت به میزبانی پتروشیمی بندرامام با حضور روسای روابط عمومی بیش از ٢٠٠ شرکت تابع وزارت نفت به مدت دو روز در شهرک بعثت مجموعه اندیشه ماهشهر در حال برگزاری است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد