درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9127صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 بهمن 1392 - 12:56
نشست تخصصی آموزشی مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل ورزش و جوانان
ناظمی: مدیران روابط عمومی‌ها باید تحلیلگر و برنامه محور باشند
مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان آگاهی و تسلط مدیران روابط عمومی ها برموضوعات مربوط به حوزه کاری شان را بسیار مهم توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر تغییر ساختار روابط عمومی ها در دو حوزه ورزش و جوانان به منظور قوت بخشیدن به این بخش ، آگاهی و تسلط مدیران روابط عمومی ها برموضوعات مربوط به حوزه کاری شان را بسیار مهم توصیف کرد.
 

مازیار ناظمی که در نشست اموزشی تخصصی مدیران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان صبح امروز در آکادمی ملی المپیک سخن می گفت ، بااشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی های درادارات کل افزود: یکی از وظایف شما آگاهی نسبت به مسائل مربوط به حوزه کاریتان و بررسی آسیب ها و بیان پیشنهادات برای رفع آنهاست.
 

وی روابط عمومی را به 3 بخش توجیه گر، تبیین کر تحلیل گر تقسیم کرد و در خصوص روابط عمومی توجیه گر گفت: دراین نوع روابط عمومی کار هایی براساس امور روز انجام می شود و سپس مسائل توجیه می شود. دراین نوع روابط عمومی هر فرد غیر متخصصی هم می توانند کار انجام دهد.

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین ادامه داد: در روابط عمومی تبیین گر، مبنا روشنگری است اما بنای کار روزمرگی است و هیچ برنامه و استراتژی در این بخش وجود ندارد و در پایان شاهد کار ماندگاری نخواهیم بود

وی روابط عمومی تحلیل گر را برنامه محور و آینده نگر توصیف می کند و ادامه می دهد: در این نوع روابط عمومی کارها و برنامه ها همگی ماندگار ، اثر گذار و دارای استراتزی هستند.

مازیار ناظمی با تاکید براینکه مدیران روابط عمومی باید تحلیل گر، برنامه محور و ایده پرداز باشند، تصریح کرد :کمیت نفرات در این حوزه خیلی مهم نیست، بلکه این کیفیت و میزان اثر گذاری است که می تواند در حوزه روابط عمومی موفق عمل کند.
 

وی ادامه داد: یک مسوول روابط عمومی باید بداند در هرزمانی چه اتفاق و چه جریان سازی لازم است. خیلی وقت ها اتفاقات پذیرفته نشده و بالطبع عملیاتی هم نمی شوند.
 

مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان سختی کار، صبر، دقت نظر در تمامی امور را از ویژگی های کار روابط عمومی عنوان کرد و در ادامه با نادرست خواندن نگرش کارمندی به کار روابط عمومی، هر گونه فعالیت با این نگاه را منجر به شکست دانست.
 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش رسانه های ارتباط جمعی در انتقال برنامه ها و اهداف وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: بیش از 50 درصد چیزی که از وزارتخانه باقی می ماند، بازنمایی رسانه هاست و ما باید در کنارمباحثی چون حراست ، پشتیبانی و... مسائل مربوط به رسانه های را به طور جدی پیگیری کنیم.
 

مازیار ناظمی به نگاه وِیژه دکتر محمود گودرزی وزیرورزش و جوانان به مقوله روابط عمومی اشاره کرد و افزود: اهمیت هر روابط عمومی به میزان آگاهی، دانش و تسلط مسوول آن است و قطعا هر چقدر این متولی آگاه تر باشد ، روابط عمومی به همان اندازه موفق تر خواهد بود.

منبع: برنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد