درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9067صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 27 بهمن 1392 - 13:45
حضور دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی
سخنرانی دکتر جلالی در دهمین کنفرانس بین المللی ایران - روابط عمومی آینده خود را درون شبکه های اجتماعی جهانی می بیند. باید به جهانی فکر کنیم که اکنون در حال پیشرفت است و باید به این فکر کنیم که چرا برخی از مسئولین کشور با اینکه تحت فشار هستند، حاضر نیستند از شبکه بیرون بیایند. برای مثال آقای ظریف با حضور خود در شبکه ی اجتماعی فیس بوک خدمت بزرگ و ملی به کشور کرده است
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «علی اکبر جلالی» پدر علم فناوری اطلاعات ایران در دهمین کنفرانس بین المللی ایران با اشاره به حضور مؤثر دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی، گفت: «روابط عمومی آینده خود را درون شبکه های اجتماعی جهانی می بیند. باید به جهانی فکر کنیم که اکنون در حال پیشرفت است و باید به این فکر کنیم که چرا برخی از مسئولین کشور با اینکه تحت فشار هستند، حاضر نیستند از شبکه بیرون بیایند. برای مثال آقای ظریف با حضور خود در شبکه ی اجتماعی فیس بوک خدمت بزرگ و ملی به کشور کرده است.»


"جلالی" با اشاره به حضور دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: «هنگامی که به حضور در فیس بوک نگاه می کنیم، می بینیم که امروزه در سیستم ملایمت وجود دارد و دیگر مخاطب امریکایی فریاد نمی زند که ایرانی ها تروریست هستند. زیرا وقتی به ایران نگاه می کنیم، متوجه می شویم فضای جدیدتری برای این شبکه ها مانند فیس بوک ایجاد شده است. دولت تدبیر و امید اکنون در فیس بوک است و شما شاهد آن هستید که مردم نیز به آن افتخار می کنند.»


عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه حضور دولت یازدهم در شبکه های اجتماعی نوعی اقتدار ملی و استراتژی حمله و نظامی است، اضهار داشت: «اکنون دولت متوجه است که باید روابط عمومی را داخل شبکه های اجتماعی برد.این نشان می دهد که درون فیس بوک که جهان اینگونه روی آن کار می کند، پول، خبر و همفکری وجود دارد و مردم از آن لذت می برند و با آن کار می کنند. برای مثال اگر به سایت googel trans.com مراجعه کنید، آقای ظریف در سپتامبر 2013 توانسته از طریق فیس بوک خود با دو میلیون نفر امریکایی ارتباط برقرار کند و این یعنی اقتدار ملی و در مقابل نیز جزعی از استراتژی حمله و نظامی ما است.»


انتهای پیام//مریم میرعبدالحق
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد