درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 18:25   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9023صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 25 بهمن 1392 - 09:05
برترین آژانس های مسافرتی ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت آژانس مسافرتی برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.


بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.


در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت آژانس مسافرتی برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.


گفتنی است هیچ سایت آژانس مسافرت یدر ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.


• 10آژانس مسافرتی برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. آژانس مسافرتی دلتابان
2. آژانس مسافرتی پرگار تراول
3. آژانس مسافرتی ققنوس
4. آژانس مسافرتی ساحل آبی
5. آژانس مسافرتی هستی گشت
6. آژانس مسافرتی دیبا
7. آژانس مسافرتی هفت آسمان
8. آژانس مسافرتی الفبای سفر
9. آژانس مسافرتی آویسا
10. آژانس مسافرت یقصران گشت

• 10 آژانس مسافرتی برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. آژانس مسافرتی ساحل
2. آژانس مسافرتی هفت آسمان
3. آژانس مسافرتی دیبا
4. آژانس مسافرتی فلامینگو
5. آژانس مسافرتی ستاره هالی
6. آژانس مسافرتی هستی گشت
7. آژانس مسافرتی دلتابان
8. آژانس مسافرتی آتی
9. آژانس مسافرتی ایران تراول
10. آژانس مسافرتی درتینا

• 10آژانس مسافرتی برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. آژانس مسافرتی قصر شیرین
2. آژانس مسافرتی دیبا
3. آژانس مسافرتی سوگل تهران
4. آژانس مسافرتی ساحل
5. آژانس مسافرتی فلامینگو
6. آژانس مسافرتی هفت آسمان
7. آژانس مسافرتی دلتابان
8. آژانس مسافرتی پردیسان تور
9. آژانس مسافرتی ایران تراول
10. آژانس مسافرتی پرگار تراول


در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام آژانس های مسافرتی کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.


در صورتی که آژانس مسافرتی مذکور بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت آژانس شان اعمال کنند.


گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت های شان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 11 نظر (فعال: 11 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد زادمنش
| 1392/11/25 - 19:49 |     7     2     |
آیا امکان دارد برترین کانون های تبلیغاتی کشور را تحلیل کنید.
با سپاس

مهسا یزدی
| 1393/6/27 - 14:47 |     15     1     |
با سلام و احترام
جناب آقای میرشاهی.امار شما را در مورد انتخاب آزانسهای مسافرتی شاخص مطالعه کردم.ولی در مورد دلتابان بعنوان یک مشتری که برای برگزاری یک تور نمایشگاهیی با این آزانس غیرحرفه ای کارکردم میتوان گفت که مدیران تراز اول این ازانس اصلا نحوه برخورد با مشتری رو نمیدونن و فقط ادعای تراز اول بودن رو دارن.

ashkan
| 1394/1/3 - 21:06 |     5     9     |
فقط دلتابان

صیرفی
| 1394/2/3 - 12:01 |     5     4     |
من فکر میکنم این رتبه بندی نباید صحیح باشه
مثلا آژانس چهارفصل رتبه بندیش معمولا از بقیه بالاتره ولی تو این لیست اصلا نیومده

منتقد
| 1394/2/3 - 19:52 |     2     0     |
آقای صیرفی، یک نگاه به تاریخ این یادداشت بکنید. جمعه، 25 بهمن 1392. دوسال پیش این بوده. الان جتما باید تغییر کرده باشه.

هانیه
| 1394/11/24 - 16:12 |     8     1     |
فقط سراغ آژانس های تازه تاسیس نرید که چه بلاها سر مسافر نمیارن

محمد
| 1394/11/26 - 10:12 |     2     1    
پاسخ: حرفتون کاملا درسته منم با این چنین مشکلی مواجه شدم

حسین
| 1395/3/7 - 14:25 |     3     4     |
از آژانس ساحل سفید و سروش گشت به خاطر خدمات خوب و مسولیت پذیریشون تشکر میکنم

علی
| 1395/6/31 - 00:38 |     4     0     |
آژانس ریما گشت بسیار بدقول و به وعده هاشون عمل نمی کن.

احسان
| 1396/1/6 - 11:14 |     0     0     |
این عزیزان خواب هستن از سال 92 بوز رسانی نشده است

مریم .ع
| 1396/9/27 - 20:14 |     1     0     |
لطفا فقط از آژانس آرزوی آسمان آبی تور نگیرید.وقتی که میرسید به مقصد شمارو میبره به یک هتل دیگه که نصف قیمت هتل قبل رو داره و لیدراشم افتضاح هستن.وقتی رسیدیم دو ساعت بعد اومد فرودگاه برگشتم با وجودی که از شب قبل هماهنگ کرده بودیم اصلا نیومد هتل و مجبور شدیم کلی هزینه تاکسی تا فرودگاه بدیم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی