درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8956صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 21 بهمن 1392 - 14:44
گزارش نشست مدیران و مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی
قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روابط عمومی‌ها را بازوان ارتباطی این سازمان با جامعه دانست. مهدی حجت قائم مقام رئیس سازمان و معاون میراث فرهنگی کشور در جمع مدیران و مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به سه رکن اصلی این سازمان گفت: پژوهش، حفظ، احیا و معرفی، ارکان سازمان میراث فرهنگی هستند که روابط عمومی در هر سه این مسائل نقش اساسی دارد.
  

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی: روابط‌عمومی‌ها بازوان ارتباطی سازمان میراث فرهنگی هستند
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روابط عمومی‌ها را بازوان ارتباطی این سازمان با جامعه دانست.


مهدی حجت قائم مقام رئیس سازمان و معاون میراث فرهنگی کشور در جمع مدیران و مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به سه رکن اصلی این سازمان گفت: پژوهش، حفظ، احیا و معرفی، ارکان سازمان میراث فرهنگی هستند که روابط عمومی در هر سه این مسائل نقش اساسی دارد.

وی بخش روابط عمومی را متولی ارتباط سازمان با مردم دانست و تصریح کرد: نقش روابط عموی برخلاف تصورهای اشتباهی که وجود دارد نقشی مهم و تاثیرگذار است، چراکه تمامی مواریث ارزشمند موجود در کشور اگر از طریق روابط عمومی ها به اطلاع مردم نرسد ارزشی ندارد.

حجت ادامه داد: اگر همه ارزش‌ها احصاء شود اما این ارزش‌ها به مخاطبان ارائه نشود کار ناقص و بدون تاثیر باقی می ماند.

معاون میراث فرهنگی کشور روابط عمومی‌ها را سرپل ارتباط با مردم و معرفی مواریث فرهنگی، تاریخی معرفی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها بازوان ارتباطی سازمان میراث فرهنگی هستند که می توانند در ارتقای کیفیت این دستگاه نقش حیاتی ایفا کنند.

قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی آشنایی مسئولان و مدیران روابط عمومی با داشته های فرهنگی و تاریخی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: باید بدانیم چه ثروت عظیمی داریم تا توان حفاظت و معرفی آن به مخاطبان را داشته باشیم.

حجت ادامه داد: وسعت میراث طبیعی، تاریخی، فرهنگی، قومی و زبانی کشور ما قابل مقایسه با بسیاری از کشورها نیست، کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که به این مقدار تنوع فرهنگی و تاریخی داشته باشد.

معاون میراث فرهنگی کشور گفت: اطلاع پیدا کردن از مجموعه‌ی ارزش ها در معرفی آثار و داشته ها و حفاظت از آنها موثر است، اگر از داشته‌هایمان مطلع نباشیم در معرفی آنها به مخاطبان دچار مشکل می‌شویم و به همین ترتیب حفاظت از آثار هم دچار خدشه می‌شود.

قائم مقام رئیس سازمان حفظ شان و منزلت آثار تاریخی و فرهنگی را به عنوان یکی دیگر از ملزومات مسئولین روابط عمومی ها دانست و افزود: احترام متولیان حفاظت از داشته های فرهنگی کشور نسبت به آثار تاریخی، موجب اشاعه این رسم در بین مخاطبان و عموم مردم می‌شود، اگر شان آثار از سوی ما رعایت نشود چطور می توانیم از عامه مردم انتظار رعایت احترام و حفاظت از آثار را داشته باشیم.

حجت با اشاره به اینکه قرن حاضر، قرن اصالت و بازگشت به هویت‌هاست، افزود: امروز مردم دنیا به دنبال بازگشت به هویت و اصالت گذشته خود هستند چراکه حقیقت وجود انسانها در اصالت آنها نهفته است، ما در کشورمان بیش از هر کشور دیگیر عناصر اصیل داریم که باید از آنها حفاظت کنیم.


معاون گردشگری در جمع مسئولین روابط عمومی میراث فرهنگی مطرح کرد/تاکید بر نگاه واحد در اجرای برنامه‌های نوروزی استان‌ها
 معاون گردشگری کشور نگاه و رویکرد واحد در اجرای برنامه های ویژه نوروز را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شاخص‌های عمومی باید در کل کشور اجرا شود و برنامه های خاص براساس آیین ها و سنت های هر استان تدارک دیده شود.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان با حضور در جمع مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی که به منظور شرکت در نشست دو روزه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گردهم آمده‌اند، با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی سفر در استان‌ها گفت: ستاد مرکزی در سازمان میراث فرهنگی و با مسئولیت معاون گردشگری و ستادهای اجرایی استانها با مسئولیت استاندار و دبیری مدیران کل استانها تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری افزود: وظایف هریک از دستگاه‌های عضو این ستاد مشخص شده است و به زودی ابلاغ می‌شود، ستاد مرکزی یکسری وظایف بر عهده دارد و ستادهای استانی با مسئولیت استانداری بخشی از وظایف را عهده‌دار هستند.

وی نیروی انتظامی، هلال‌احمر، تعزیرات و اورژانس را برخی از دستگاه های عضو در این ستاد دانست و تصریح کرد: این ستاد دارای 6 کمیته تخصصی دائمی خواهد بود که یکی از آنها با عنوان کمیته روابط عمومی و با ریاست رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

رحمانی موحد با اشاره به برگزاری سمینار معاونین گردشگری استانها که هفته آینده برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این سمینار معاونین گردشگری استانها برنامه ها و اقدامات تدارک دیده شده برای نوروز93 را تبیین و تشریح می‌کنند.

وی نگاه و رویکرد واحد در اجرای برنامه های ویژه نوروز را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شاخص‌های عمومی باید در کل کشور اجرا شود و برنامه های خاص براساس آیین ها و سنت های هر استان تدارک دیده شود.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: موضوع سفر باید متمرکز باشد و نظارت بر آن صورت گیرد، تردد و رفت و آمد در کشور براساس یک برنامه ریزی و تعریف درست نبوده است و همین امر در سیستم آماردهی تاثیرات سویی داشته است.

رحمانی موحد در این نشست با مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در خصوص برنامه های ویژه نوروز استانها به بحث و گفتگو پرداخت.



معاون صنایع دستی در گردهمایی مسئولین صنایع دستی میراث فرهنگی/حساسیت نسبت به صنایع دستی باید افزایش پیدا کند
 معاون صنایع دستی در گردهمایی مسئولین روابط عمومی میراث فرهنگی گفت: باید با هم‌افزایی و همکاری، حساسیت نسبت به صنایع دستی را بالا ببریم.

 بهمن نامور مطلق در گردهمایی مسئولین روابط عمومی میراث فرهنگی که در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آغاز شده است، با اشاره به اینکه بدون همراهی رسانه توسعه صنایع دستی ناکارآمد خواهد بود، گفت: در حوزه صنایع دستی نیازمند تغییر ارتباط با رسانه و تحول در نگرش رسانه‌ای به صنایع دستی هستیم.

وی تصریح کرد: حساسیت‌های بسیاری در مورد برخی بخش‌های سازمان وجود دارد، حساسیت نسبت به گردشگری و میراث فرهنگی وضعیت مناسبی دارد اما در ارتباط با صنایع دستی این حساسیت‌ها بسیار کم است، در سال‌های اخیر نسبت به صنایع دستی بی‌مهری صورت گرفته است.

نامورمطلق با اشاره به اینکه حجم اخبار صنایع دستی حد مطلوبی ندارد، تصریح کرد: باید با همکاری و هم‌افزایی، حساسیت نسبت به صنایع دستی را بالا ببریم.

معاون صنایع دستی بسترسازی رسانه‌ای برای صنایع دستی را امری ضروری دانست و اظهار داشت: صنایع دستی، صنایع آینده بشری هستند که باید مورد بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: صنایع دستی می توانند موجب معروفیت و شناسایی استانها در جهان شوند، هر استان ما ظرفیت و توانایی معرفی یک برند صنایع دستی به جهان را دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

نامورمطلق اظهار داشت: هیچ صنعتی مانند صنایع دستی نمی تواند اشتغالزا باشد، صنایع دستی یکی از بهترین راهکارهای مقابله با بیکاری است چراکه این صنعت علاوه بر ارزآوری یکی از صنایع پاک است که هیچ آلودگی و ناپاکی را به دنبا ندارد.

معاون صنایع دستی راه اندازی کارگاههای دانش بنیان را یکی از اقدامات آتی این معاونت دانست و تصریح کرد: خانه‌های صنایع دستی به زودی در تمامی مراکز استانها راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری، کارگروهی با مشارکت معاونت گردشگری به منظور راه اندازی بازارچه های صنایع دستی تشکیل شده است.

نامورمطلق همچنین از اجرای طرح موزه تخصصی هنرمندان خبر داد و ادامه داد: در این طرح هنرمندان در منازل خودشان ویترین‌های موزه‌ای خواهند داشت و آثارشان را به نمایش خواهند گذاشت.    


 مدیرکل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در جمع مسئولین روابط عمومی میراث فرهنگی این سازمان را یکی از مهمترین ارکان اصلاح تصویر مبهم کشور در جهان دانست.
 مهدی قمصریان مدیرکل دفتردبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، نقش روابط عمومی‎ها در برطرف کردن کاستی‌ها را مهم و اساسی ارزیابی کرد و گفت: مشکلی که امروز کشور ما به آن دچار است تصویر مبهم و ناقصی است که از جمهوری اسلامی ایران در جهان وجود دارد.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی یکی از مهمترین ارکان اصلاح این تصویر مبهم است، معرفی و شناساندن تاریخ و فرهنگ کهن ایران جایگاه مخدوش شده را بازمی‌گرداند.

قمصریان با اشاره به اینکه ارتباط با رسانه‌ها پاسخ مناسب به سوالات اقدامی موثر است که باید استمرار داشته باشد، افزود: اصل کار باید براساس اغنای افکار عمومی باشد چراکه وجدان عمومی بهترین قاضی است.

مدیرکل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از مصوبه دولت در خصوص تصحیح عنوان روابط‌عمومی خبر داد و گفت: این عنوان باید اصلاح شود و به روابط عمومی و اطلاع رسانی تبدیل شود.

وی با تاکید بر تقویت سازمان‌های غیررسمی ادامه داد: همکاری با مطبوعات و رسانه‌های خارجی برای معرفی مناسب و ایجاد شرایط صمیمانه موثر و مفید خواهد بود.

قمصریان از مسئولین روابط عمومی استانها خواست تا دانش را در مجموعه های خود نهادینه کنند و کسب و جمع آوری دانش روز را در دستور کار خود قرار دهند.



رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد/ایجاد فضا برای مداخله و مشارکت مردم در سه حوزه سازمان میراث فرهنگی
رئیس مرکز روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی در دوره جدید مدیریت سازمان میراث فرهنگی، جایگاه اصلی خود را بازیافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان میراث فرهنگی با هویت مردم در ارتباط است باید فضای لازم برای مداخله و مشارکت مردم در صیانت از میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی فراهم شود.

امین عارف‌نیا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی در آخرین روز از گردهمایی مدیران و مسئولان روابط عمومی این سازمان گفت: در دوره جدید مدیریت سازمان میراث فرهنگی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی مورد تاکید بوده است.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان با اشاره به تلاش رئیس سازمان، معاونین و مسئولان میراث فرهنگی بر افزایش ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی، افزود: ارتقای روابط عمومی‌ها می‌تواند در انعکاس مطلوب فعالیت‌های سازمان، ارتباط با افکار عمومی و فعال کردن افکار عمومی نسبت به میراث فرهنگی نقش موثری داشته باشد.

عارف‌نیاتاکید کرد: روابط عمومی پویا موجب تحرک سازمان می‌شود و به همین نسبت کم تحرکی روابط عمومی هر مجموعه عدم تحرک و خمودگی را به دنبال خواهد داشت، با توجه به تاکید و توجه تمامی مسئولین سازمان میراث فرهنگی به روابط عمومی به زودی اثرات مثبت این تحول کیفی در فعالیت‌های این بخش نمایان خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی در دوره جدید مدیریت سازمان میراث فرهنگی، جایگاه اصلی خود را بازیافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان میراث فرهنگی با هویت مردم در ارتباط است باید فضای لازم برای مداخله و مشارکت مردم در صیانت از میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی فراهم شود.

عارف‌نیا همراهی مردم را در پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی موثر دانست و یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید در جلب نظر و حضور فعال مردم در موضوعات مرتبط با سازمان میراث فرهنگی تلاش کنند.

وی در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته طی چندماه اخیر در روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: تحول اداری و بازنگری در وظایف روابط عمومی ها یکی از اقدامات در این حوزه بود، مسائل و مشکلات ساختاری بسیاری در ساختار تشکیلاتی این مجموعه وجود داشت که با تشکیل جلسه‌های متعدد و انجام مطالعات تطبیقی، متن مدونی برای شرح وظایف روابط عمومی‌ها تدوین شد.

عارف‌نیا تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در سازمان میراث فرهنگی را از دیگر اقدامات روابط عمومی سازمان دانست و گفت: این شورا با حضور چهره‌های برتر و خبره مطبوعات به منظور بررسی راهبردهای خبری و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی از مسئولان و مدیران روابط عمومی استانها خواست با تشکیل شورای اطلاع رسانی در مراکز استانی، از فعالان رسانه‌ای علاقه‌مند به میراث فرهنگی برای پیشبرد امور بهره بگیرند.

وی ادامه داد: ارتباط دوسویه با رسانه‌ها و تعامل مناسب با مطبوعات اثرات مثبت و سازنده‌ای برای سازمان میراث فرهنگی به دنبال خواهد داشت.

عارف‌نیا با اشاره به ساماندهی وضعیت تبلیغات، انتشارات، آموزش و اطلاع رسانی در روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، تصریح کرد: تقویم رویدادهای فرهنگی در روابط عمومی سازمان تدوین شده است که پس از بررسی های دقیق‌تر و جمع‌بندی نظرات این تقویم در اختیار مسئولان و علاقه‌مندان به میراث فرهنگی قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز روابط عمومی در ادامه از تشکیل کارگروه امور نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های سازمان خبر داد و افزود: این کارگروه امور برنامه‌ریزی و بررسی حضور سازمان در جشنواره ها و نمایشگاه‌ها را بر عهده دارد.

وی مسئولان و مدیران روابط عمومی استان ها را به مشارکت و همکاری با آموزش و پرورش تشویق کرد و اظهار داشت: شورای برنامه ریزی کودک و نوجوان در سازمان میراث فرهنگی به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌هایی متناسب با این گروه از مخاطبان تشکیل شده است.

عارف‌نیا ادامه داد: روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی طی چندماه گذشته ساماندهی پورتال و سیستم پیامک را در دستور کار داشته که اقدامات موثری در این حوزه انجام شده است.

وی با تاکید بر انجام وظایف و امور محوله حوزه روابط عمومی در ستاد هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: نوروز امسال مردم فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی را به خوبی حس خواهند کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی توجه به صنایع دستی را از جمله مسائل مهم دانست و ادامه داد: حوزه صنایع دستی طی سالهای گذشته مغفول مانده و باید برای حضور فعال این بخش در فضای رسانه‌ای اقدامات اساسی صورت گیرد.

با حضور مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی/ کارگاه آموزشی ارتباطات نوین برگزار شد
کارگاه آموزشی ارتباطات نوین با حضور مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سخنرانی استاد حمید شکری برگزار شد.

این کارگاه آموزشی به منظور ارائه مطالب و نکاتی در خصوص ارتباطات نوین در اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد