درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8888صفحه نخست » شنبه، 19 بهمن 1392 - 14:44
تجلیل از پدر علم بازاریابی ایران/ نسخه "بازاریابی" ایران در دست اساتید داخلی
چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی و باعنوان نکوداشت کاظم معتمد نژاد استاد برجسته روابط عمومی و ارتباطات ایران به همت شرکت مبنا مدیران میعاد برگزار و از پدرعلم بازاریابی ایران نیز تجلیل شد.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\2004061_330.jpg

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، محمدرضا نظری، مشاور عالی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری؛ احمدرضا فتوّت، مشاورعالی مدیرعامل هواپیمایی ماهان و مدرس روابط عمومی؛ کیمیایی، متخصص اصول و فنون مذاکره؛ مرضیه کثیری، متخصص و کارشناس ارشد ارتباطات و کمپین های بازاریابی و علی پاکزادیان مقدم، مدیرعامل مبنا مدیران و مشاور عالی بازاریابی و برندینگ سخنرانان این مراسم بودند.

علی پاکزادیان مقدم مدیرعامل باشگاه مدیران موفق و مبنا مدیران و ازسخنرانان این کنفرانس، در تشریح اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: این کنفرانس چهارمین دوره از برگزاری سلسله کنفرانس های بازاریابی و فروش است که با موضوعات مدیریت مشتریان، برندسازی و کلیات بازار و فروش توسط مبنا مدیران وبا حضورمتولیان امربازاریابی واساتید ومشاوران عالی بازاریابی برگزار شده است و دراین دوره نیز رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی مورد توجه وبررسی کارشناسانه قرارگرفته و چهارمین حلقه اتصال زنجیره کنفرانس های مبنا مدیران محسوب می گردد.

دراین کنفرانس که با حضور 600 کارشناس، مدیر، مشاورومتخصصین علم بازاریابی کشور حضورداشتند محمدرضا نظری، مشاورعالی مرکزهمکاری های فناوری ریاست جمهوری درخصوص اهمیت و جایگاه علم بازاریابی درایران ولزوم بومی نمودن فرهنگ بازاریابی منطبق با شرایط جغرافیایی بومی وفرهنگ ناب واصیل ایرانی به ایراد سخن پرداخت.

پاکزادیان مقدم مدیرعامل شرکت مبنا مدیران نیزدراین کنفرانس با تشریح اصول مبنایی ارتباطات یکپارچه بازاریابی ومفاهیم کاربردی مدرن آن درجهان وایران، برنقش تبلیغات، تاکتیک های نوین مذاکره، روابط عمومی عملیاتی و روش های بازاریابی در فضای مجازی و رسانه های نوین اشاره کرده وبرضرورت تطابق این اصول ومعیارها با فرهنگ ملی ما تاکید نمود.

 
پاکزادیان ادامه داد: افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی دربین کارشناسان ونخبگان بازاریابی در کشورضروری است وما باید درجهت نهادینه کردن و معرفی روش ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی به همراه بهره گیری از فناوری های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه تلاش کنیم تا به جایگاه های برتر و ارزنده دراین خصوص برسیم.

**
نسخه بازاریابی ایران فقط با اساتید داخلی پیچیده می شود

موضوع بازاریابی و فروش در ایران را باید با حضور و استفاده از علم و دانش اساتید داخلی بررسی و برای آن تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد.

علی پاکزادیان مقدم مدیرعامل باشگاه مدیران موفق، با بیان این مطلب در حاشیه چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی گفت: در سال جاری معماری برگزاری چهار کنفرانس زنجیره ای و ملی بازاریابی و فروش تدوین شد که از تیرماه امسال شاهد برگزاری آنها بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سه کنفرانس قبلی با سرفصل های مختلف شامل بازاریابی و فروش با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی، بازاریابی و برندسازی، بازاریابی و مدیریت مشتریان برگزار شده است، مهمترین هدف از برگزاری این کنفرانس ها را استفاده از اساتید ایرانی و بهره جستن از دانش آنان در حوزه بازاریابی و فروش دانست.

مدیرعامل مبنا مدیران، با اعتقاد بر این موضوع که نسخه بازاریابی ایران را باید استادهای داخلی بپیچند، اظهار داشت: در این سلسله کنفرانس ها علاوه بر پیاده سازی نگاه ملی گرایانه خود(احضور و سخنرانی اساتید مطرح ایرانی)، در کنفرانس سوم از پروفسور مسعود حیدری پدر علم مذاکره ایران و در چهارمین کنفرانس که نکوداشت مرحوم دکتر کاظم معتمد نژاد استاد برجسته ی علوم ارتباطات بود از دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران تجلیل شد.

پاکزادیان مقدم، با تشریح اصول مبنایی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و مفاهیم کاربردی مدرن آن در جهان و ایران، با اشاره بر نقش تبلیغات، تاکتیک های نوین مذاکره، روابط عمومی عملیاتی و روش های بازاریابی در فضای مجازی و رسانه های نوین، بر ضرورت تطابق این اصول و معیارها با فرهنگ ملی تاکید کرد.

به گفته مدیرعامل باشگاه مدیران موفق، افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی در بین کارشناسان و نخبگان بازاریابی در کشور ضروری است و ما باید برای نهادینه کردن و معرفی روش ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی به همراه بهره گیری از فناوری های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه تلاش کنیم تا به جایگاه های برتر و ارزنده در این خصوص دست یابیم.

یادآور می شود در چهارمین کنفرنس ملی بازاریابی و فروش که با حضور 600 کارشناس، مدیر، مشاور و متخصص علم بازاریابی کشور برگزار شد، محمدرضا نظری مشاور عالی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری در خصوص اهمیت و جایگاه علم بازاریابی در ایران و لزوم بومی سازی فرهنگ بازاریابی منطبق با شرایط جغرافیایی بومی و فرهنگ ناب و اصیل ایرانی سخنرانی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد