درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1402 - 15:00   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روزنامه‌نگاری مستقل در جهان
  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد
  پایان سلطنت روپرت مرداک
  هوش مصنوعی مولد آمازون در شرف تغییر خانه شماست و من فروخته شدم
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8831صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 16 بهمن 1392 - 09:34
برترین سایت شرکت های هواپیمایی ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.


بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.


در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایتبرترشرکت های هواپیمایی کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.


گفتنی است هیچ سایت شرکت های هواپیمایی در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.


• 10شرکت های هواپیمایی برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. شرکت هواپیمایی ماهان
2. شرکت هواپیمایی ایران ایر
3. شرکت هواپیمایی آتا
4. شرکت هواپیمایی آسمان
5. شرکت شرکت کیش ایر
6. شرکت هواپیمایی زاگرس
7. شرکت هواپیمایی اطلس جت
8. شرکت هواپیمایی تابان ایرلاین
9. شرکت هواپیمایی نفت ایران
10. شرکت هواپیمایی هما

• 10 شرکت های هواپیمایی برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. شرکت هواپیمایی کیش
2. شرکت هواپیمایی ماهان
3. شرکت هواپیمایی ایران ایر
4. شرکت هواپیمایی آسمان
5. شرکت هواپیمایی آتا
6. شرکت هواپیماییت ابان ایرلاین
7. شرکت هواپیمایی ایران ایرتور
8. شرکت هواپیمایی قشم
9. شرکت هواپیمایی معراج
10. شرکت هواپیمایی اترک

• 10شرکت های هواپیمایی برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. شرکت هواپیمایی ایران ایر
2. شرکت هواپیمایی کیش
3. شرکت هواپیمایی ماهان
4. شرکت هواپیمایی آسمان
5. شرکت هواپیمایی نفت ایران
6. شرکت هواپیمایی تابان ایرلاین
7. شرکت هواپیمایی آتا
8. شرکت هواپیمایی زاگرس
9. شرکت هواپیمایی قشم
10. شرکت هواپیمایی ایران ایرتور


در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمامشرکت های هواپیمایی کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.


در صورتی کهشرکت های هواپیمایی مذکور بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت شرکت های هواپیمایی شان اعمال کنند.


گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت هایشان باشند.همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Rahmat
| 1392/11/16 - 17:07 |     0     1     |
واژه های هواپیمایی و نام آن به هم چسبیده اند.
اصلاح بفرمایید.

روابط عمومی شیراز
| 1392/11/18 - 08:23 |     1     0     |
فکر می کردم هواپیمایی هما وضعش بهتر از این حرفا باشه!!!

عالی بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  تراژدی جستجوی گوگل


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات