درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8806صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 12:02
هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
سایه کم‌رنگ اختلافات کی‌روش و سایر مربیان در نود کوتاه دیشب/ در حالی که حرف‌های کارلوس کی‌روش در برنامه روز جمعه ورزش و مردم ولوله‌ای در فوتبال ایران به پا کرده بود و حتی امیر قلعه‌نویی پیشنهاد مناظره با وی را در برنامه نود این هفته داده بود کوتاهی زمان برنامه یا عدم علاقه فردوسی‌پور به پرداختن به این موضوعات و دامن زدن به آن‌ها موجب شد تا نود بیشتر وقت خود را روی بازی‌های لیگ بگذارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ساعت ۲۲:۳۴ دقیقه دوشنبه شب نود کمی زودتر از همیشه روی آنتن رفت تا عادل فردوسی پور با اشاره به ویژه‌برنامه‌های تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر این خبر را در ابتدای برنامه به هوادارانش بدهد که امشب کوتاه تر از همیشه مهمان خانه‌های مردم است و همین کوتاهی هم موجب شد تا تنها به بررسی بازی های لیگ بپردازند و حاشیه‌های هفته گذشته فوتبال ایران را چندان باز نکنند.

به گزارش تابناک، در حالی که حرف‌های کارلوس کی‌روش در برنامه روز جمعه ورزش و مردم ولوله‌ای در فوتبال ایران به پا کرده بود و حتی امیر قلعه‌نویی پیشنهاد مناظره با وی را در برنامه نود این هفته داده بود کوتاهی زمان برنامه یا عدم علاقه فردوسی‌پور به پرداختن به این موضوعات و دامن زدن به آن‌ها موجب شد تا نود بیشتر وقت خود را روی بازی‌های لیگ بگذارد و حتی گفت‌وگوی تلفنی آن‌ها با کفاشیان هم چندان چالشی بر نیانگیخت و صحبت‌های میرشاد ماجدی در پایان برنامه نیمه کاره ماند. به این ترتیب نود یکی از آرام‌ترین شب‌های خود را پشت‌سر گذاشت.

سوال پیامکی این برنامه با توجه به به‌هم ریختگی جدول نتایج در هفته های پایانی و حضور حداقل شش مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی در پنج هفته باقی مانده به پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر اختصاص داشت که بیبنندگان می‌بایست از میان شش گزینه استقلال، پرسپولیس، فولاد، نفت، تراکتور و سپاهان یکی را انتخاب کنند. در ضمن در این برنامه آقای جعفری به عنوان کارشناس داوری عادل فردوسی‌پور را تا پایان برنامه همراه کرد.

نود درجه نخستین گزارش برنامه نود امشب بود و سپس خلاصه بازی ملوان بندر انزلی و نفت تهران پخش شد. یکی از معدود بازی‌های این هفته که گل هم در بر داشته و تیم خوب ملوان را به رده هفتم لیگ برتر رساند. جعفری در قسمت کارشناسی داوری این بازی با توجه به خطای بازیکن ملوان روی بازیکن نفت گفت که داور می‌بایست یک پنالتی به سود تیم نفت اعلام می‌کرد که چنین نشد.

دومین بازی این هفته بازی استقلال و ملوان بود. بازی که می‌توانست استقلال را با دو اختلاف امتیاز در صدر جدول به روزهای آتی امیدوارتر کند که با گل دقایق تلف شده ادینهو به تساوی کشیده شد و موجب شد تا رقابت در صدر جدول در هفته‌های آتی سخت‌تر و حساس‌تر شود. نود گزارش مفصلی از این بازی پخش کرد و در بحث داوری بازی در خصوص پنالتی که روی آرش برهانی اتفاق افتاد و خیلی‌ها معتقد بودند که پنالتی نبود. با این حال جعفری اذعان داشت که در این صحنه تصمیم داور درست بود و پنالتی استقلال صحیح بود. اگرچه ساموئل نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. پخش بازی سایپا و فولاد و بررسی داوری این بازی بخش دیگر برنامه بود.

گزارش مفصل بعد نود برای آخرین بازی هفته گذشته لیگ بود. جایی که پرسپولیس از سپاهان انتقام گرفت و تیم ده نفره سپاهان را در آزادی با دو گل شکست داد. از نکات جالب این گزارش حرف‌های خلعتبری در خصوص شجاع خلیل‌زاد مدافع سپاهان بود که در مقطعی از بازی با وی درگیری پیدا کرد و در پایان بازی هم با کنایه‌هایی حسابی از خجالت او در آمد. اما بازیکنان پرسپولیس پایان بازی را فرصت مناسبی دیدند برای گله و شکایت از وضعیت مالی و نابسامانی وضعیت پرداخت‌ها در باشگاه.

اما در بخش بررسی اتفاقات داوری بازی جعفری ایرادهای فراوانی از داوری بازی گرفت. او ابتدا یکی از موقعیت‌ها خوب سپاهان را که توسط داور آفساید اعلام ده بود را نادرست خواند و سپس خطای دقایق ابتدای خلعتبری روی خلیل‌زاد را حرکت خطرناک دانست و حداقل جریمه آن را کارت زرد دانست. وی در ابتدا خطای مهدی شریفی را که با کارت قرمز داور همراه بود را حداکثر لایق دریافت یک کارت زرد دانست و از سوی دیگر یکی از گل‌های پرسپولیس را که داور آفساید اعلام کرد را هم درست خواند.

با پخش گزارشی از استقبال با شکوه مردم تبریز از تونی نود به استقبال بازی تراکتورسازی و داماش رفت. بی‌برنامگی در مراسم استقبال از تونی موجب شد تا تماشاگران به شدت از نحوه ساماندهی برنامه شکایت داشته باشند و این موضوع موجب شد تا بعد از پخش خلاصه بازی نظمی، مدرعامل جدید تراکتورسازی برای توضیح اتفاقات روز استقبال مهمان تلفنی نود شود. او که از هواداران تراکتور عذرخواهی کرده بود نتواسنت جواب مشخصی به این سوال فردوسی‌پور که پسر تونی به عنوان مربی روی نیمکت قرار دارد یا آنالیزور بدهد و تنها اذعان داشت که باشگاه مجوز حضور وی روی نیمکت را اخذ کرده و او پیش از این هم آنالزور باشگاه بوده است.

در این میان و با توجه به بازی نیمه نهایی جام‌حذفی در تبریز و تهران و شرایط نامناسب جوی حاکم بر کشور در این روزها اصغری کارشناس هواشناسی روی خط برنامه آمد و گزارشی از وضعیت آب و هوای فردا در دو شهر تبریز و تهران داد. فردوسی‌پور که از ابتدای برنامه نگران وضعیت مردم شمال کشور که به دلیل سرمای شدید زندگی روزمره در آن تعطیل شده بود در این خصوص هم سوالاتی از اصغری پرسید.

با پایان گزارش بازی تراکتورسازی گزارش نود در خصوص حرف های کارلوس کی‌روش و جنجال این روزهای فوتبال ایران پخش شد. گزارشی که در آن ضمن پخش بخش‌هایی از حرف‌های کی روش صحبت‌های علی فتح‌الله زاده، امیر قلعه نویی، زلاتکو کرانچار و علی کفاشیان پخش شد. در جایی وقتی گزارشگر نود از کفاشیان پرسید که علت ناراحتی کی روش عدم پرداخت حقوقش بود کفاشیان با خنده همیشگی‌اش گفت که ان شالله به زودی ایشان را هم مهربان می‌کنیم.

حرف‌های قلعه‌نویی در خصوص اینکه مدال ها المپیکی ایران از پرتغال بیشتر است هم از بخش‌های جالب این گزارش بود که البته حسن ختام آن توضیحات فتح‌الله زاده در خصوص ماجرای شکایت به فیفا بود. با اتمام این گزارش نخستین گزارش نود تا نود منتشر شد و بعد از آن هم مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی پخش شد.

در خصوص پیراهن تیم ملی و نماد یوزپلنگ روی آن ابتدا اینانلو کارشناس محیط زیست تلویزیون روی خط برنامه آمد و با گفتن اینکه ایده اولیه این ماجرا به وی اختصاص داشت گفت که طرحی که سرانجام روی پیراهن تیم ملی رفت با آنچه آنها انتظار داشتند متفاوت است. عادل فردوسی‌پور در این بخش علی کفاشیان را رو خط برنامه آورد و با مقایسه لوگوی فدراسیون های فوتبال دنیا با لوگوی فدراسیون ما که تنها یک توپ خالی فوتبال است از وی تقاضا کرد که با همکاری چند گرافیست لوگوی فدراسیون فوتبال و لیگ برتر را تغییر دهد. صحبت در خصوص اختلاف کی‌روش با آلشپورت و ماجرای شایعات قرارداد او با آفریقای جنوبی از دیگر بخش‌های این گفت‌وگو بود.

با پخش دومین نود تا نود گزارش بازی ذوب‌آهن و گسترش فولاد پخش شد که ذوب با از دست دادن دو امتیاز دیگر همچنان در منطقه سقوط جدول قرار دارد. گزارشی از نارضایتی هواداران این تیم بخش بعدی این گزارش بود که با متهم کردن بازیکنان و مهم تر از آن لوکا بوناچیچ مربی سابق این تیم اعتراض خود را نسبت به وضعیت بد این تیم نشان دادند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان و فجر سپاسی و راه‌آهن و صبا هم از بخش های پایانی برنامه نود بود که با آخرین بخش نود تا نود و گزارش لیگ یک همراه بود. در بخش پایانی برنامه میرشاد ماجدی روی خط برنامه آمد و در خصوص وضعیت بازیکنان کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد که به نظر فردوسی پور چندان قانع کننده نبود اما به دلیل کوتاهی وقت برنامه صحبت های ماجدی بی خداحافظی قطع شد.

در مسابقه پیامکی نود پرسپولیس با ۵۳ درصد آرا به عنوان قهرمان لیگ شناخته شد و استقلال با ۳۸ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش3

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد