درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:50   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8804صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 11:57
جزئیات تعطیلی مدارس کشور اعلام شد
با وجود بارش شدید برف در اکثر استان‌های کشور مدارس شهر، شهرستان و استان‌های مختلف در اطلاعیه‌های جداگانه مدارس را در مقاطع مختلف در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام کردند.
  

Description: جزئیات تعطیلی مدارس کشور اعلام شد

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد ذاکری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای شهر تهران گفت: تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران بجز رودهن در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی امروز تعطیل است.

وی افزود: همچنین در شهرستان‌های اسلامشهر، شهریار و ملارد علاوه بر پیش دبستانی و مقاطع ابتدایی، مدارس مقطع متوسطه اول (راهنمایی) نیز تعطیل است.

کلیه مدارس شهر تهران در نوبت بعداز ظهر تعطیل است
همچنین به گفته مسعود ثقفی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش تهران، تمامی مدارس نوبت دوم شهر تهران امروز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

ثقفی گفت، به علت بارش برف و سرما کلیه مدارس شهر تهران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی) و دوم (دبیرستان) در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس خراسان‌رضوی در نوبت صبح امروز
آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از تعطیلی برخی مدارس به علت شرایط بد جوی خبر داد.

در اطلاعیه‌ی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا، برخی مدارس در روز سه‌شنبه 15 بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

بر این اساس مدارس همه‌ی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های درگز و نوخندان و مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی اول شهرستان‌های سبزوار، ششتمد و داورزن تعطیل است.

همچنین مدارس ابتدایی نواحی مشهد و تبادکان، گلبهار، فریمان، قوچان، سرخس، طرقبه شاندیز، چناران، خوشاب و جغتای در نوبت صبح امروز تعطیل است.

مدارس زاهدان و میرجاوه تعطیل شد
به علت بارش برف و کاهش محسوس درجه هوا مدارس شیفت صبح و عصر شهرهای زاهدان و میرجاوه امروز سه‌شنبه تعطیل شد.

مدیریت بحران این استان با اعلام این خبر افزود: به علت کاهش دما و لغزندگی معابر رفت و آمد در شهر زاهدان با مشکل انجام می‌شود.

رضا اربابی، مدیرکل بحران استان گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها در خصوص آبگرفتگی معابر و طغیانی شدن معابر هشدار داد.

وی از مردم خواست که از تجمع در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

تعطیلی مدارس مازندران در روز سه‌شنبه
به علت کاهش شدید دما و افت فشار گاز، تمامی مدارس مازندران در تمامی دوره‌های تحصیلی سه شنبه 15 بهمن 92 در نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: با توجه به کاهش شدید دما، یخ‌زدگی لوله‌های آب و افت فشار گاز، کلیه مدارس مازندران در تمامی دوره‌های تحصیلی سه شنبه 15 بهمن 92 تعطیل هستند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: در جهت تامین گاز خانگی، مدارس استان در نوبت صبح و عصر سه شنبه تعطیل اعلام شد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص در غرب استان به جهت بارش سنگین برف با آن مواجه هستیم، تمامی مدارس غرب استان‌(نور تا رامسر)نیز برای روز چهارشنبه 16 بهمن 92 تعطیل خواهد بود.

سقائی با تاکید بر پوشش لباس گرم به جهت برودت شدید دما، از دانش آموزان خواست تا در کنار کانون گرم خانواده به مرور درس‌ها بپردازند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت ادامه شرایط فعلی و تصمیم بر تعطیلی مدارس، مراتب از طریق رسانه‌ها‌ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدارس لرستان تعطیل شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی نوبت صبح مدارس برخی شهرستانهای استان خبر داد.

وی ادامه‌داد: نوبت صبح مدارس ابتدایی شهرستانهای بروجرد، الیگودرز، ازنا، دورود و بخشهای چغلوندی، زاغه، اشترینان، سیلاخور، سپیددشت، زز و ماهرو تعطیل است.

گودرزیمهر گفت: مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستانها و بخشها نیز با یک ساعت تأخیر باز میشود.

بارش برف کلیه مدارس استان مرکزی را به تعطیلی کشاند
بارش برف کلیه مدارس استان مرکزی را در نوبت صبح و عصر به تعطیلی کشاند.

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، بارش برفی که به صورت پراکنده از شنبه آغاز شده است، به جهت شدت گرفتن از عصر روز گذشته باعث لغزندگی معابر و برودت هوا شده است، و به دنبال آن امروز کلیه مدارس استان در همه مقاطع تعطیل شدند.

براساس این گزارش، مدارس نوبت عصر نیز در کلیه مقاطع در استان مرکزی امروز تعطیل شدند و کلیه مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی آموزش و پرورش استان نیز لغو شده است.

برای چهارمین روز متوالی مدارس ابتدایی زابل تعطیل شد
فرماندار زابل گفت: بروز سرما و یخبندان موجب شد تا مدارس این شهرستان تعطیل شوند.

هوشنگ ناظری افزود: وزش باد سرد، برف و یخبندان و دمای بیش از 5 درجه سانتیگراد زیر صفر در این شهرستان موجب تا مدارس این شهرستان برای چهارمین روز متوالی تعطیل شوند.

وی با تاکید بر تامین سوخت زمستانی مردم منطقه گفت: توزیع گاز مایع در سطح شهرستان با مشکل مواجه است که با توجه به شرایط بحرانی منطقه این معضل هرچه سریعتر باید برطرف شود.

‌کلیه مدارس‌ کردستان امروز‌ تعطیل شد
در پی بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر امروز سه شنبه 15 بهمن 92 کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی استان کردستان تعطیل شد.

به علت بارش برف در نقاط مختلف استان، ادامه بردوت شدید هوا و لغزندگی معابر، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستایی استان کردستان امروز سه شنبه 15 بهمن 92 در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس آذربایجان‌شرقی برای سومین روز متوالی
به‌علت شدت برودت هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه) تعطیل اعلام شد.

طبق اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان، تعطیلی برخی مدارس در سطح استان بدین ترتیب است که در مناطق مراغه، بناب، ملکان، خاروانا، هشترود، مرند وعجب شیرمدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل است.

در منطقه‌ی ترکمانچای مدارس پیش دبستانی و ابتدایی و راهنمایی در نوبت صبح تعطیل است. در منطقه‌ی میانه مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است . در منطقه نظرکهریزی مدارس از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

تعطیلی اغلب مدارس ‌اردبیل برای چهارمین روز متوالی
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد که به علت سرمای شدید هوا تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح شهر اردبیل و مدارس ابتدایی و دور‌ه اول متوسطه در شهرهای نمین‌، نیر، سرعین و هیر امروز تعطیل است.

همچنین در شهرهای پارس‌آباد‌، ارشق‌، خلخال‌، خوروش رستم‌، لاهرود‌، مشگین شهر‌، گرمی و انگو‌ت نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهد بود.

اداره کل هواشناسی اعلام کرد که در صبح امروز دمای هوا در شهر اردبیل به 22 درجه زیر صفر رسید و این درحالی است که در شهرستان بیله سوار در شمال استان دمای هوا 5 درجه زیر صفر است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه وشهرسازی اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی جاده‌های اصلی استان باز بوده، اما به دلیل یخبندان و کولاک شدید بویژه در محور خلخال - اسالم داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان الزامی است.

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز از تمامی مردم خواست برای جلوگیری از افت فشار گاز در مصرف آن صرفه جویی کرده و ادارات نیز درجه موتور‌خانه‌های خود را به حداقل برساند.

مدارس اصفهان، امروز تعطیل است
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس اکثر شهرهای استان اصفهان، امروز، 15 بهمن به دلیل برودت هوا و لغزندگی سطح معابر تعطیل است.

سید مجید عاملیان اظهار کرد: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، امروز مقاطع پیش دبستانی ابتدایی و راهنمایی در شهرستان اصفهان در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان و راهنمایی شهرهای نجف آباد، برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، فلاورجان، گلپایگان، پیر بکران و مرودشت نیز در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: به علت ریزش برف زیاد و برودت بیش از حد، تمام مقاطع تحصیلی در شهرضا، سمیرم و دهاقان تعطیل خواهد بود.

مدارس قم تعطیل شد
بنابه پیشنهاد اداره کل مدیریت بحران استان قم و موافقت استاندار، سه‌شنبه تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهر قم تعطیل است.

همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و عصر بخش‌ها و روستاهای استان قم فردا تعطیل است.

تمامی ادارات استان قم به جز دستگاه‌های امدادی و درمانی به دلیل کاهش در مصرف گاز، فعالیت خود را در روز سه‌شنبه از ساعت 9 صبح آغاز کردند.

برف، مدارس چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همه مدارس استان در همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح تعطیل شد.

علیرضا کریمیان اظهارکرد: به علت بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان کلیه مدارس استان سه شنبه، 15 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مدارس در نوبت بعدازظهر نیز اعلام خواهد شد.

بارش برف که از شامگاه سه شنبه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد که موجب تعطیلی مدارس سطح استان در نوبت صبح شد.

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه زنجان تعطیل است
مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه‌(راهنمایی) استان زنجان برای سومین روز متوالی به دلیل برودت هوا از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

از روز شنبه و با ورود سامانه هوای سرد و کاهش محسوس دما مدارس این دو مقطع تعطیل بوده و دانش‌آموزان در منازل خود به سر می‌برند.

‌بنا به اعلام کارشناسان هواشناسی این سامانه هوا که اقصی نقاط کشور را در برگرفته تا روز چهارشنبه میهمان زنجانی‌هاست و احتمال بارش برف در این مدت نیز وجود دارد.

دمای فعلی شهر زنجان 12 درجه زیر صفر بوده، ولی احساس سرمای بیش از حد به علت وزش باد شدید است.

شرکت گاز استان در چند روز گذشته با توجه به برودت هوا شاهد افزایش مصرف گاز در استان هستیم و آمارهای اعلام شده رکورد جدیدی را در مصرف گاز شهری زنجان به ثبت رسانده است.

بارش برف سنگین مدارس خراسان جنوبی را تعطیل کرد
بارش برف سنگین مدارس شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سریشه و درمیان خراسان جنوبی را امروز تعطیل کرد.

آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: به علت برودت هوا امروز مدارس بیرجند، خوسف، سربیشه و درمیان در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

مدارس ابتدایی شهرستان‌های زیرکوه، قاین، فردوس و سرایان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

همچنین بشرویه نیز مدارس ابتدایی و متوسطه اول از شهرستان امروز تعطیل است.

بارش برف، مدارس کرمانشاه را تعطیل کرد
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی گروه صبح شهرهای صحنه، دینور، سنقر، هرسین، کنگاور و بیستون، امروز تعطیل است.

همچنین مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول گروه صبح اسلام آبادغرب، حمیل، گهواره و دالاهو تعطیل است.

مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، روانسر، گواور، جوانرود و پاوه نیز در گروه صبح تعطیل اعلام شده است.

بارش برف از روز گذشته در اکثر نقاط استان کرمانشاه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دانش‌آموزان قزوینی امروز خانه‌نشین شدند
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف در سطح قزوین تمامی مدارس استان در نوبت عصر تعطیل است.

مهدی مجابی افزود: تمامی مدارس استان قزوین به دلیل برودت هوا و بارش برف در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در نوبت بعداظهر تعطیل است.

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد