درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 878صفحه نخست » خبر یکشنبه، 20 خرداد 1391 - 08:40
اختصاصی/ گفت و گو با رئیس انجمن روابط عمومی کرمان/ شارا را به لحاظ حرفه ای می پسندم
نشریه "عصر روابط عمومی " با صاحب امتیازی انجمن روابط عمومی استان کرمان به صورت ماهنامه منتشر و در گستره جنوب شرق ایران با مرکزیت استان کرمان در استان های یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم توزیع می شود. آنچه می خوانید حاصل گفتگویی است که با "محمد نصریان " نویسنده کتاب روابط عمومی توانمند و رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان که مدیر مسئولی این نشریه را هم بر عهده دارد:
  

گفتگو- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):
اشاره
نشریه "عصر روابط عمومی " با صاحب امتیازی انجمن روابط عمومی استان کرمان به صورت ماهنامه منتشر و در گستره جنوب شرق ایران با مرکزیت استان کرمان در استان های یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم توزیع می شود.
آنچه می خوانید حاصل گفتگویی است که با "محمد نصریان " نویسنده کتاب روابط عمومی توانمند و رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان که مدیر مسئولی این نشریه را هم بر عهده دارد:
 

"ماهنامه " عصر روابط عمومی" ازچه زمانی و با چه کیفیتی منتشر شده است؟
مجوز انتشار این ماهنامه که به صورت یک ماهنامه تخصصی روابط عمومی با زمینه علوم انسانی و با گرایش علوم ارتباطات منتشر می شود سه سال پیش صادر شده است.  این ماهنامه معمولا به صورت ویژه نامه منتشر می شود و مخاطبان آن روابط عمومی های بخش های دولتی و خصوصی هستند و اعضای هیئت تحریریه نشریه نیز عموما از بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان هستند که بخشی از وقت خود را به این ماهنامه اختصاص داده اند و باعث شده اند این نشریه که متعلق به خانواده بزرگ روابط عمومی در این استان ها است منتشر و توزیع شود.

هدف از انتشار این نشریه چیست و گستره توزیع آن در چه استان هایی است؟
هدف از انتشار این نشریه هم اطلاع رسانی و ارایه بحث های آموزشی است و تلاش کرده ایم بتوانیم در این زمینه ها مطالب و موضوعات مفیدی را تهیه و در اختیار مخاطبان قرار دهیم. ما این نشریه را در استان کرمان از طریق دکه های روزنامه فروشی و فروشگاه های فرهنگی هم عرضه می کنیم ولی در سه استان دیگر نشریه از طریق پست به دست مخاطبان خود می رسد.
 

بازخورد انتشار آن در میان مخاطبان چگونه بوده است؟
نشریه "عصر روابط عمومی "تاکنون از اقبال و استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو بوده است و ما در این نشریه تلاش کرده ایم تا بتوانیم به بخشی از رسالت های حرفه ای خود هم جامه عمل بپوشانیم.
 

آیا تاکنون در ارتباط با مسائل روابط عمومی موضعی هم اتخاذ کرده اید؟
بله! به طور مثال زمانی که یکی از مسئولان استان در سخنان خود نسبت به مدیران روابط عمومی و انجمن و عملکرد آن سخنانی بر زبان آورده بود که آنها را نامناسب تشخیص دادیم، در مقابل این سخنان موضع گیری کرده و به عنوان سخنگو روابط عمومی ها در استان در مقابل این سخنان، موضع خود و دوستان روابط عمومی را اعلام کردیم.

ترکیب بندی و سهم مطالب نشریه در زمینه های مختلف چگونه است؟
مطالب و مقالات ما در سه زمینه روابط عمومی، تبلیغات و روزنامه نگاری و مطبوعات منتشر می شود. سهم روابط عمومی از این مطالب در حدود 50 درصد، تبلیغات؛ حدود 20 درصد و سهم روزنامه نگاری و مطبوعات حدود 30 درصداست.
با توجه به ابنکه در سرتاسر کشور و حتی در تهران نشریات انگشت شماری در زمینه روابط عمومی منتشر می شوند، بودن یک نشریه استانی و منظقه ای جای امیدواری دارد.
 

وجود چنین نشریه ای در استان ها تا چه حد ضروری است؟
از حدود 10 سال پیش نشریاتی مانند ماهنامه روابط عمومی، کارگزار روابط عمومی، تحقیقات روابط عمومی و هنر هشتم منتشر می شوند و بجز هنر هشتم بقیه هنوز هم منتشر می شوند.
ما این نشریات را مشترک هستیم و در کنار آن به نشریات استانی هم نیازمندیم.


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به تازگی راه اندازی شده است. این شبکه را می بینید؟ نظرتان چیست؟
بله من معمولا شارا را می بینم و از مطالب آن استفاده می کنم. راه اندازی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران اتفاق خوبی برای روابط عمومی ایران است. من شارا را به لحاظ حرفه ای می پسندم!
آقای باقریان به عنوان یکی از بنیانگذاران رسانه های اختصاصی روابط عمومی تاکنون به خوبی حلقه های مفقوده در زمینه های اطلاع رسانی و ارتباطات را پیدا کرده اند و تلاش های ایشان در این زمینه و در راه اندازی شارا قابل تقدیر است.
به نظر من این شبکه مرجع قابل اعتماد و کاملی از اطلاعات و منابع مورد نیاز در زمینه روابط عمومی و ارتباطات است و امیدوازم که این بخش مهم هم مانند دیگر کارهای صورت گرفته در موسسه کارگزار روابط عمومی با قدرت و پیوستگی به پیش برود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد