درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 21:23   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود

  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند

  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل این بانک تصریح کرد: "مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است
  پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی
  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود
  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند
  تاثیرات کمی و کیفی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  توییتر دارای بالاترین نرخ اطلاعات نادرست؛ اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد
  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات
  ابداع یک فناوری که می‌تواند تنها از طریق امواج وای‌فای حرکت فرد را از پشت دیوار تشخیص دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8734صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 بهمن 1392 - 11:21
مدیریت حرفه ای در روابط عمومی
قربانعلی تنگ شیر نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی - نگاهی به الگوی توسعه کشورهای ثروتمند و موفق جهان و سرمایه گذاری کلان و زیربنایی ایشان در آموزش به خوبی اهمیت و جایگاه حوزه آموزش را نمایان می سازد. در دنیای امروز سعادت بشری و توفیق ملل کشورهای جهان، در گرو آینده اندیشی در حوزه آموزش و سرمایه گذاری بلندمدت روی توسعه و توانمندی سازی انسان به خصوص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به الگوی توسعه کشورهای ثروتمند و موفق جهان و سرمایه گذاری کلان و زیربنایی ایشان در آموزش به خوبی اهمیت و جایگاه حوزه آموزش را نمایان می سازد. در دنیای امروز سعادت بشری و توفیق ملل کشورهای جهان، در گرو آینده اندیشی در حوزه آموزش و سرمایه گذاری بلندمدت روی توسعه و توانمندی سازی انسان به خصوص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.


انجمن روایط عمومی آمریکا در سال 2000 هدف خود را تعیین روابط عمومی به عنوان ( بخش ضروری از مدیریت رده بالای سازمان) بیان کرد و بدین گونه جایگاه متخصصان روابط عمومی را به پست های مدیریتی ارتقا داد.


صاحب نظران عقیده دارند که کارگزاران روابط عمومی باید دارای مهارت های مدیریتی باشند. در دهه های اخیر به دلیل گرایش زیاد به داشتن تخصص و پاسخگویی بیشتر در روابط عمومی، متخصصان و صاحبنظران پیشنهاد کرده اند که روابط عمومی به عنوان وظیفه مدیریت تعیین شود البته متخصصان روابط عمومی برای انجام وظایف مدیریتی باید از مهارت های تخصصی لازم برخوردار باشند، تا بتوانند مسئولیت تصمیم گیری های را در سازمان به عهده بگیرند.


برای داشتن مدیریت حرفه ای در روابط عمومی باید به موارد زیر توجه خاص نمود باید درس مدیریت روابط عمومی در درس های دوره کارشناسی گنجانده شود درس مدیریت روابط عمومی باید فنون و مهارت های خاص مدیریت را مورد تاکید قرار دهد. این آموزش زمینه تصمیم گیری راهبردی و به کار بستن مهارت های مدیریتی را ایجاد کنند.


باید دانشجویان روابط عمومی بدانند که فقدان صلاحیت های مدیریتی تاثیر منفی و دراز مدت روی پیشرفت آنها باقی می گذارند. بهتر است همه دست اندرکاران این امر قبل از ورود فارغ التحصیلان روابط عمومی به بازار کار میزان مهارت های مدیریتی آنان را مورد بررسی قرار دهند.

درس مدیریت روابط عمومی باید فنون و مهارت های خاص مدیریت را مورد تاکید قرار دهد. در حالی که فارغ التحصیلان روابط عمومی فاقد مهارت های مدیریتی هستند. هنوز این افراد در زمینه مهارت های نوشتاری نیز دچار مشکل می باشند.


باید در مدیریت روابط عمومی تعهد، تخصص، تجربه و امکانات به خوبی دیده شوند. گفته می شود مدیران موفق آینده، مدیرانی هستند که ارتباطات قوی داشته باشند. بنابراین یکی از ضعف های ما داشتن مدیرانی است که مفهوم ارتباطات را به درستی درک نمی کنند یا اینکه توانایی تقسیم کار ندارند. در خیلی از حوزه کارآیی و بهره وری نرخ مطلوبی ندارد و بخش اعظم این ناکارآیی به ضعف مدیریتی روابط عمومی ها باز می گردد.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی


  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه


  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان


  شعبه انجمن متخصصان روابط‌عمومی در البرز آغاز به کار کرد


  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات