درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8727صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 11 بهمن 1392 - 09:38
روابط عمومی ها در عین اینکه بستر ساز هستند، آرایش دهنده هم هستند.
استاندار یزد در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای دلسوز در بخش روابط عمومی اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شاخصه های یک روابط عمومی مطلوب را به مدیران دستگاه ها اعلام نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "سید محمد میر محمدی" در این نشست که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد با اشاره به جایگاه هنر در امر اطلاع رسانی، گفت: هرچه در زمینه اطلاع رسانی هنرمندانه تر عمل کنیم و جلو برویم میدان باز است.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان استفاده از هنر و زیبا سازی در روابط عمومی را مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها در عین اینکه بستر ساز هستند، آرایش دهنده هم هستند.


وی بر اهمیت نقش اطلاع رسانی در روابط عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی یکی از موارد مهم در روابط عمومی است که باید هنرمندانه باشد.


عالی ترین مقام اجرایی استان بر استفاده از فرصت ها تاکید کرد و افزود: همیشه سعی کنید از فرصت ها حداکثر استفاده بشود.
وی بر بهره وری در برگزاری نشست های آموزشی تاکید کرد و گفت: باید در برگزاری دوره های آموزشی بهره گیری ملاک قرار گیرد و از رویه های سازنده و ارتقا دهنده در این دوره ها استفاده شود.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان، اجرای فعالیت های مشارکتی را در بخش روابط عمومی ها مثبت ارزیابی و بر برون داد و خروجی کارهای مشارکتی تاکید کرد.
وی جایگاه روابط عمومی ها را مهم دانست و افزود: روابط عمومی ها برای هر دستگاه به عنوان چشم و چراغ آن دستگاه محسوب می شوند.


میرمحمدی برگزاری جشن ها و آیین های گرامیداشت ایام دهه فجر را مهم دانست و بر برنامه ریزی جهت جذب مردم در راستای برگزاری این برنامه ها تاکید کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در این نشست حضور بخش خصوصی در ترکیب اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر استفاده از بخش خصوصی، حضور بخش غیردولتی در این شورا مغتنم است.


"محمدعلی طالبی" فضای به وجود آمده در دولت تدبیر و امید را فرصتی مطلوب جهت ارتقا فعالیت های روابط عمومی ها دانست و بر استفاده از این ظرفیت پیش رو تاکید کرد.


وی از حجم بالای فعالیت های روابط عمومی استانداری در زمان تصدی مسئولیت مدیر کل جدید یاد کرد و از خدمات کارشناسان این اداره کل قدردانی نمود.


" داود پاک طینت" دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در این نشست به ارائه گزارش اجمالی از اقدامات و برنامه های این شورا پرداخت.


گفتنی است در این نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود جهت ارتقا سطح روابط عمومی های استان پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد