درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 22:26   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود

  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند

  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل این بانک تصریح کرد: "مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است
  پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی
  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود
  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند
  تاثیرات کمی و کیفی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  توییتر دارای بالاترین نرخ اطلاعات نادرست؛ اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد
  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات
  ابداع یک فناوری که می‌تواند تنها از طریق امواج وای‌فای حرکت فرد را از پشت دیوار تشخیص دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8703صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 9 بهمن 1392 - 08:56
برترین صرافی های ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سردبیر شارا- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.

 

بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.

در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10صرافی برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.

 

گفتنی است هیچ سایت صرافیدر ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.

·        10صرافی برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      صرافی جلالی

2.      صرافی المپیک

3.      صرافی کیش

4.      صرافی پارسی

5.      صرافی کاج

6.       صرافی مجتهدی

7.      صرافی پارسا

8.      صرافی کاسپین

9.      صرافی پارسیان

10.  صرافی آرتین

 

·        10 صرافی برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      صرافی پارسی

2.      صرافی المپیک

3.      صرافی جلالی

4.      صرافی رویال

5.      صرافی مجتهدی

6.       صرافی کیش

7.      صرافی برنائی

8.      صرافی سفیر

9.      صرافی کاسپین

10.  صرافی اطلس

 

·        10صرافی برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.     صرافی پارسی

2.     صرافی کیش

3.     صرافی المپیک

4.     صرافی رویال

5.     صرافی جلالی

6.     صرافی سپند

7.     صرافی بی جی دابل یو

8.     صرافی اطلس

9.     صرافی مهر

10.      صرافی سفیر

 

در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام صرافی هایکشور به عمل آمده  و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.

 

در صورتی که سایت های تخفیف مذکور بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی صرافی شان اعمال کنند.

 

گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت های شان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی


  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه


  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان


  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


  شعبه انجمن متخصصان روابط‌عمومی در البرز آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات