درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8687صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:31
کنفرانس یورو مدیا 2014 در انگلستان برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس اروپایی یورو مدیا 2014 با عنوان رسانه ها و ارتباطات جمعی از 17 تا 20 ژولای 2014 در لندن، بریتانیای کبیر برگزار می شود.
  

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، موضوع کنفرانس: «افراد، اجتماع و جامعه: تضاد، حل و همکاری» است که با حمایت انجمن بین المللی علمی (IAFOR) با همکاری دانشگاه های جهانی در محل هتل برایتون برگزار می شود.

 

در این کنفرانس، مخاطبان با آخرین تحقیقات، مباحث در دست انتشار در بعد جهانی، ارائه در محیطی حمایتی، شبکه، تعامل در روابط جدید، تجارب بریتانیا، اکتشافات برایتون، بندن و جنوب شرکت انگلیس، پیوستن به جامعه علمی جهانی و ... آشنا می شوند.

 

کنفرانس اروپایی رسانه ها و ارتباطات جمعی، یا یورو مدیا خواهر کنفرانس آسیایی اش با همین نام هست که به نام مدیاسیا شناخته می شود که در چند سال گذشته با تعاملاتی که با یکدیگر داشته اند توانسته اند به توسعه قابل توجهی دست یابند. ضمن اینکه این کنفرانس تمرینی قابل توجه در حوزه میان فرهنگی و میان رشته ای است که دانشگاهیان در آن برای دیدار و تبادل افکار و نظرات در انجمن تشویق می شوند و در یک محیط سازنده به گفتگو می پردازند.

 

یورو مدیا یک کنفرانس بین المللی است که از تعدادی از اساتید برجسته دانشگاه که فعالیت هایی را در سطح جهانی انجام می دهند، گرد آمده و تلاش می کند آشنایان قدیمی و دوستان جدیدی را در شبکه ای غنی از آموزش عالی گرد هم آورد.

 

همچنین این کنفرانس علاوه بر موضوعات ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی از مقالاتی با موضوعات زیر برای ارائه در کنفرانس حمایت می کند:

 

1.      تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی

3.      نظریه های ارتباطات و روش

4.      مطالعات انتقادی و فرهنگی، جنسیت و ارتباطات

5.      پوشش رسانه ای حوادث

6.       ارتباطات بین المللی

7.      قانون، سیاست و اخلاق رسانه ای

8.      روزنامه ها و مجلات به چاپ / رسانه های دیجیتال

9.      ارتباطات جمعی

10.  رسانه و جهانی شدن

11.  روزنامه نگاری

12.  آموزش و پرورش و اسکولاستیک روزنامه نگاری

13.  ورزش، رسانه و جهانی شدن

14.  مدیریت رسانه و اقتصاد

15.  ارتباطات سیاسی و طنز

16.  ارتباطات بصری

17.  رسانه ها و آموزش و پرورش : آموزش روزنامه نگاران

19.  مستند تولید

20.  فیلم

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به تارنمای زیر مراجعه کنید:

http://iafor.org/iafor/conferences/the-european-conference-on-media-mass-communication-2014/

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد