درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8616صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 5 بهمن 1392 - 16:35
5 دلیل برای افزودن عکس به رسانه های اجتماعی
مواد بصری آثار عمده ای بر هر متن دارند. در عین حال یافتن تصاویری که مناسب باشند و قانون کپی رایت را نقض نکنند، دشوار است. کریستین کین ارزش های یک عکس را برای متن، اینگونه بیان می کند: 5 دلیل برای افزودن تصویر به رسانه های اجتماعی: آیا فیسبوک خود را صرفا با متن اشباع می کنید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مواد بصری آثار عمده ای بر هر متن دارند. در عین حال یافتن تصاویری که مناسب باشند و قانون کپی رایت را نقض نکنند، دشوار است.
کریستین کین ارزش های یک عکس را برای متن، اینگونه بیان می کند:


5 دلیل برای افزودن تصویر به رسانه های اجتماعی:
آیا فیسبوک خود را صرفا با متن اشباع می کنید؟


این یک واقعیت شناخته شده است که مردم بصری هستند. آنها چیزهایی را که چشمشان را مجذوب می کند، مانند رنگ ها و تصاویر را دوست دارند.
بنابراین چرا بسیاری از وبلاگ نویسان حوزه کسب و کار این مهم را فراموش می کنند؟ چرا سایت های خود را مملو از کلمات می کنند و آن را از رنگ ها، عکس ها و تصاویر خالی نگه می دارند؟
در اینجا پنج دلیل برای افزودن عکس به وبلاگ، فیسبوک، و سایر رسانه های اجتماعی امروز وجود دارد:


1. ترافیک را از پینترست به سمت سایت خودتان هدایت کنید
چیز بزرگ جدیدی که در رسانه های اجتماعی پینترست وجود دارد این است که این رسانه فقط در مورد موارد بصری است. این هیولای رو به رشد چیزی است که همه کسب و کارها باید چشمشان را از آن بر ندارند و تا جای ممکن از آن استفاده کنند.
هرکس می تواند همه چیز را در پینترست ببیند، این باعث می شود که میوه پینترست برای چیدن مناسب به نظر برسد. همه آنچه شما به آن نیاز دارید یک عکس عالی است و مردم به آن هجوم می آورند و بر روی لینکی که به عکس داده شده، کلیک کرده و در نهایت به سایت یا وبلاگ شما می رسند.
البته، تصویر به چیزی که از آن حمایت کند نیاز دارد و در غیر این صورت بی معنی است. هنوز، این ایده وجود دارد.


2. لایک و کامنت درست کنید
لایک های فیسبوک و کامنت ها عالی هستند. آنها توجه را جلب و کلماتی را دریافت می کنند. مشکل تعامل است. این تعامل در فیسبوک بسیار زیاد وجود دارد، چه چیزی تصاویر را بر می انگیزد؟ تصاویر. تصویر بهترین چیز برای معرفی کامل شما است و بسیار با دوام تر از هر لینک وبلاگ و یا یادداشت فیسبوک است. آن را آزمایش کنید. نتایج را مشاهده خواهید کرد.


3. به اشتراک گذاری هایتان را ترویج کنید.
[در فیسبوک این امکان وجود دارد که بتوانید آنچه به اشتراک گذاشته اید را با پرداخت مبلغی میان مشترکان بیشتری ترویج کنید. از این ویژگی کمتر در میان کسب و کارهای ایرانی استفاده می شود.- مترجم] به اشتراک گذاشتن ها همانند کامنت ها و لایک ها عالی هستند. آنها که مطلب شما را به اشتراک می گذارند، در واقع این پیام را به دیگران می دهند که این مطلب از نظر من «معتبر است.» اگر شما می توانید کسب و کارهای دیگری را پیدا کنید که از شما حمایت کنند، آنگاه شما می توانید این اعتبار را دو صد چندان کنید. حتی بهتر از آن این است که دوستان شما، از صفحه شما حمایت کنند و آن بدین معناست که شما در محبوبیت زیادی میان مشتریان خود دارید. طرفداران شما می خواهند که تصاویر به یاد ماندنی شما را به فیسبوک ارسال کنند و یا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.


4. جلب توجه
تصاویر توجه افراد را به خود جلب می کنند و آن را نگه می دارند. فقط کسری از ثانیه طول می کشد که آنها به تصویر نگاه کنند و در مقابل آن برای خواندن یک خلاصه و یا پاراگراف کوچک قرار دارد که زمان به مراتب بیشتری را می گیرد. کدامیک از این دو دوست داشتنی تر است و بیشتر «لایک» دریافت می کند؟ مردم را در ابتدا وادار به فکر کردن در موارد طولانی و سخت نکنید. ابتدا نظر آنها را جلب کنید و سپس می توانید بر روی نگه داشتن آنها با محتوا کار کنید.


5. عضلات حافظه را تقویت کنید.
تصاویر در ذهن شما جذب می شوند. شما می توانید چیزی را بخوانید اما آن جمله را به یاد نیاورید. اگر شما یک عکس فوق العاده را ببینید، در هر حال، آن را به خاطر خواهید آورد.
کسب و کار خود را با تصاویر عالی به یاد ماندنی کنید. مهم نیست که کسب و کار یا فروش وبلاگ شما چیست، تصاویر در هر حال به شما کمک خواهند کرد. از آنها با تصاویر عالی بهره مند شوید و اجازه ندهید که این فرصت عالی از دست برود.


کریستین کین از تهیه کنندگان اینترنت، فارغ التحصیل ارتباطات و روزنامه نگاری است.


منبع: http://www.ragan.com/Main/Articles/44676.aspx
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد