درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8582صفحه نخست » جمعه، 4 بهمن 1392 - 09:43
«مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» در قالب کتاب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.

 

محسن ایلچی‌، گردآورنده این اثر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب شامل سه مقاله با رویکردی کاملا تحلیلی درباره کارکرد روزنامه‌نگاری اقتصادی در سه حوزه روزنامه‌نگاری اقتصادی کلان، روزنامه‌نگاری مالی (بورس) و روزنامه‌نگاری صنعتی از نویسندگان مطرح است.

وی افزود: ترجمه این مقاله‌ها به کوشش کتایون مصری و سینا رویایی به فارسی ترجمه شده‌ است.

ایلچی با اشاره به مباحث کتاب، گفت: با وجود این‌که یکی از چالش‌های کنونی کشور بروز مشکلات ساختاری اقتصادی بوده و نقش رسانه‌ها به عنوان نهادهای میانجی برای تعدیل مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است اما فرایند ادبیات در حوزه روزنامه‌نگاری مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد.

این مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی با انتقاد از بی‌توجهی به روزنامه‌نگاری تخصصی در کشور، عنوان کرد: رسانه‌های ایرانی تجربه نحوه رویارویی رسانه‌ها در سایر کشور با چالش‌های اقتصادی را ندارند و تا زمانی این موضوع وجود نداشته باشد در روزنامه‌نگاری تخصصی ادبیاتی خلق نمی‌شود.

وی ادامه داد: معقتدم شناخت مسیرهای طی شده، کمک شایانی به ما درباره روند تولد و شکل‌گیری روزنامه‌نگاری اقتصادی با تمام زیر‌شاخه‌های آن در کشورهای صنعتی خواهد کرد و می‌توانیم از دانش آن‌ها به تدریج برای خلق ادبیات روزنامه‌نگاری اقتصادی بیشتر استفاده کنیم.

ایلچی همچنین به عناوین مقاله‌های ارایه شده در این کتاب اشاره کرد و گفت: مقاله‌های «روزنامه‌نگاری و اقتصاد؛ آمیزه‌ای از حرفه، حکایت و‌‌ مسوولیت در دموکراسی مدرن» نوشته «ریچارد پارکر»، «نقش روزنامه‌نگاری در اقتصاد نوآوری» اثری از «دیوید نوردفرس» و «روزنامه‌نگاری مالی به چه کار می‌آید؟» به قلم «دمین تامبینی» در این کتاب ترجمه و ارایه شده‌ است.

به گفته وی، هریک از این مقاله‌ها تجربه‌هایی از چالش‌های درباره روزنامه‌نگاری اقتصادی را ترسیم و راهکارهایی درباره درک نقش روزنامه‌نگاری اقتصادی را بیان می‌کنند، همچنین برای کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با دو ناشر در حال مذاکره هستم که به زودی قرارداد نهایی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد