درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 06:09   

رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دکتر عاملی: روابط عمومی متاورس، عرصه حضور سه بعدی، محسوس، هویت‌دار، هویت بخش، غیر مرکزی، منعطف برای تغییر همراه با مشارکت همگانی در فضای دوم است
  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر
  حقوق شهروندی باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.
  تقدیر از خدمات و زحمات روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود
  نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی قربانعلی پورمرادیان
  انتصاب، سرپرست روابط‌عمومی شهرداری زنجان
  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
  مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بهترین حامیان روابط‌عمومی ها هستند
  پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی تقدیر شدند
  زبان گویای مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8460صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 دی 1392 - 18:48
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: ما به‌دنبال روابط عمومی فرایند محور هستیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ‌مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ‌مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود.


به گزارش شارا، احمد مظفری بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های نکا در سالن اجتماعات فرمانداری بیان داشت: ایران یک درصد جغرافیای جهان و 8/1 درصد جمعیت جهان را داراست اما در ذخایر ملی بیش از 10 درصد منابع و ذخایر ملی جهان از آن ایران است اما در برخی موارد به شکوفایی لازم نرسیدیم.


وی افزود: استفاده مناسب از نیروی انسانی از مسائل مهمی است که در برخی از کشورها همچون چین مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت‌های مختلف حاصل شده است و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم.
مظفری با بیان اینکه دغدغه اصلی ما در مازندران تولید است خاطرنشان کرد: چرا یک سرمایه‌گذار برای انجام سرمایه‎گذاری باید هفت سال برای ایجاد مرکز گردشگری بدود و به خواسته خود نرسد.


وی گفت: استاندار به هم آغوشی با بخش خصوصی و توجه به این مسئله اعتقاد کامل دارد و تاکید فراوان در این راستا دارد تا در زمینه تولیدات با رشد قابل قبولی مواجه شویم.


مظفری با بیان اینکه بیش از دو هزار پروژه نیمه‌تمام زیر 50 درصد رشد در مازندران داریم اظهار داشت: در بخش اعتبارات در سال 93 مجموع اعتبارات کشور کاهش یافته است اما مازندران کمترین کاهش را بعد از تهران و استان بوشهر داشته است و در بحث ضریب سهم بری بودجه 93 در جایگاه مناسبی نسبت به استان‌های دیگر قرار گرفته‌ایم.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران یادآور شد: در سال جاری 78/3 درصد بودجه کشور به مازندران اختصاص یافت که  در مجموع 2/25 درصد بودجه سال 92 تحقق یافته است و در سال 91 هم 41 درصد بودجه در مازندران تحقق یافته بود.


وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان گفت: روابط عمومی آرمانی و پویا زمانی است که مدیر احساس کند به ما نیازمند است و اگر این مسئله اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل می‌شود.


مظفری درباره نقش‌آفرینی روابط عمومی بیان داشت: امروز چهار نقش کلیدی در روابط عمومی از جمله آینده‌نگری، بحران ستیزی، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ‌سازی تبیین می‌شود.


وی گفت: ارزش‌آفرینی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و  امروز روابط عمومی‌ها باید انسجام هویت فرهنگی بین کارکنان و مدیران ایجاد کنند چرا که وقتی کارکنان یک سازمان خود را عضو در آن سازمان بدانند سبب شکوفایی و پویایی سازمان می‌شود.


مظفری ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، ظرفیت سیاست‌های سازمان را افزایش می‌دهد و ما به‌دنبال روابط عمومی فرایند محور هستیم که در شکل‌گیری افکار عمومی نقش دارد و می‌تواند هنجارها و ارزش‌های سازمانی را در جامعه نهادینه کند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان داشت: امروز سیاست دولت تدبیر و امید ضمن توجه به هم‌افزایی، همفکری و مشارکت درون‌زایی در کشور است و باید با توجه به تحریم‌ها از ظرفیت و امکانات داخلی کشور خود برای پیشرفت استفاده کنیم تا با برنامه استراتژیک زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها فراهم شود و باید روابط عمومی‌ها پای کار باشند.


وی تصریح کرد: تنها یک طرح سالم‌سازی استاندارد در مازندران نداریم و بعد از این همه سال تلاش طرح جواب نداده است و باید این مسائل به‌درستی تبیین و شود چرا که دریا برای زمان حال نیست.


مظفری گفت: ارائه مشاوره موثر به مدیر، حفاظت از حریم سازمان، ارتباط با رسانه‌ها، حسن رابطه با کارکنان و حرکت به سوی روابط عمومی فعال و پویا از جمله وظایف روابط عمومی‌هاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا با ایجاد روابط عمومی پویا، امید در دل مردم زنده شود.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"


  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر


  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران


  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی


  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»