درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 08:25   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر استفاده از نیروهای متخصص و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8447صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 25 دی 1392 - 19:21
راه های موفقیت در کمپین روابط عمومی
وقتی بسیاری افراد به موفق ترین کمپین های روابط عمومی هایی که در سال های اخیر رخ داده اند می نگرند، در می یابند که پرستیژ شرکت ها و آژانس های روابط عمومی به موفقیت کمپین های روابط عمومی منجر می شود. یک شرکت روابط عمومی لایق و با تجربه برای موفقیت کمپین روابط عمومی فوق العاده مهم به نظر می رسد. اما پرستیژ یک شرکت روابط عمومی الزاما به معنای تضمین موفقیت کمپین روابط عمومی نیست. موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ آیا پرستیژ یک شرکت روابط عمومی راز موفقیت آن است؟


وقتی بسیاری افراد به موفق ترین کمپین های روابط عمومی هایی که در سال های اخیر رخ داده اند می نگرند، در می یابند که پرستیژ شرکت ها و آژانس های روابط عمومی به موفقیت کمپین های روابط عمومی منجر می شود. یک شرکت روابط عمومی لایق و با تجربه برای موفقیت کمپین روابط عمومی فوق العاده مهم به نظر می رسد. اما پرستیژ یک شرکت روابط عمومی الزاما به معنای تضمین موفقیت کمپین روابط عمومی نیست. موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.


• بهترین کمپین های روابط عمومی اهداف واقع گرایانه دارند
همچنان که صاحبان کسب و کار اهداف، آمال و مقاصد خود را می دانند باید آنها را برای کسانی که قرار است کمپین را برایشان برگزار کنند به درستی تبیین نمایند تا بتوانند مسیر صحیح برای رسیدن به آن اهداف را پیدا کنند. اهداف باعث می شوند که جهت هایی برای رسیدن به آنها به برگزار کنندگان کمپین داده شود. و با نگاه به دستاوردها و مقایسه با اهداف می توانیم ارزیابی منطقی از میزان پیشرفت به دست آوریم. برترین کمپین های روابط عمومی هدف مدار هستند. آنها پیرامون اهداف واقع گرایانه و ویژه روابط عمومی شکل می گیرند و شامل اعمال و استراتژی های مناسب و آسان برای اندازه گیری می شوند. این اهداف و استراتژی ها مطمئن می سازند که این اهداف قابل دستیابی در چارچوب زمانی مشخصی می باشند.


• طرح ها و تحقیقات موفقیت را قطعی می کنند
تحقیق و برنامه ریزی بنیان های حیاتی برای هر استراتژی یا کمپین موفق هستند و کمپین روابط عمومی از این قاعده مستثنی نیست. بهترین کمپین روابط عمومی تصادفی اتفاق نمی افتد؛ آنها با دقت و توسط طرح های دقیق برای رسیدن به اهداف واقع گرایانه برنامه ریزی شده اند. یک کمپین روابط عمومی موفق، کمپینی است که از مراحل دقیق و مبتنی بر نیازهایی تشکیل شده است که می توان با آنها به اهداف مورد نظر رسید؛ آن کمیپین ها به سوالات ویژه ای از قبیل اینکه «ما قرار است با چه کسی ارتباط برقرار کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟» پاسخ می دهند. همچنین برنامه ریزی دقیق در یک کمپین روابط عمومی موفق باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته باشند و شامل ارزیابی ها مناسبی باشند که نتایج قطعی به همراه دارند.


• کمپین های موفق روابط عمومی منعطف و پاسخگو هستند
انعطاف پذیری راهی طولانی برای کمک به کسب دستاوردهای کسب و کار و رسیدن به آمال ها و اهداف آنها است، بنابراین این حس ایجاد می شود که بهترین کمپین های روابط عمومی شامل دو کیفیت مهم هستند.
یک کمپین روابط عمومی در صورتی که به دقت طراحی شده باشد رشد و توسعه پیدا می کند، در غیر این صورت حتی با بهترین کمپین های روابط عمومی، اگر دقت را در اجرا را فراموش کنیمهنوز امکان وجود نتایج فاجعه آمیز وجود دارد. برای اطمینان از موفقیت کمپین های روابط عمومی نیاز دارید که به دقت مراحل خاصی را در اجرای برنامه نظارت کنید، به این وسیله کسب و کار می تواند دریابد چه چیزهایی کار می کند و چه چیزهایی کار نمی کند و با این آگاهی تغییرات ضروری را برای کسب اطمینان از جهت گیری مناسب کمپین اعمال کند.


• کمپین های خوب روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوت هستند
اگرچه کیفیت های خوب کمپین روابط عمومی که در این یادداشت توضیح داده شدند نیاز است که در هر کمپینی به کار روند اما هیچ فرمول واحدی برای ایجاد و اجرای یک کمپین روابط عمومی که بتوان با اطمینان نسبت به موفقیت آن اعتماد کرد، وجود ندارد. کمپین موفق روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوتند؛ تنها به این خاطر که یک کمپین در یک جا موفقیتی را به دست آورده است، الزاما به این معنا نیست که در سایر شرایط نیز موفق شود.


کمپین موثر روابط عمومی در دسترس تمام کسب و کارها قرار دارند، مهم نیست که کوچک هستند یا بزرگ. ما نگاهی به کسب و کارهای کوچکتری که می توانند از کمپین روابط عمومی در منتفع شوند، در مقالات بعدی شارا اشاره خواهیم کرد.


منبع: http://www.quotebean.co.uk/buying-services/pr-companies/pr-campaigns/help-to-buy-guides/what-makes-the-best-pr-campaigns-so-successful/
http://en.shara.ir

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400