درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8408صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 دی 1392 - 19:08
موسسه " میزان " 2 رتبه برتر کشوری کسب کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر ایران موفق به کسب دو رتبه کشوری در بین صد‌ها روابط عمومی ارگانهای دولتی و خصوصی شد و لوح تقدیر خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر ایران موفق به کسب دو رتبه کشوری در بین صد‌ها روابط عمومی ارگانهای دولتی و خصوصی شد و لوح تقدیر خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد

 

به گزارش شارا، در مراسمی که روز چهارشنبه در محل مرکز همایش‌های وزارت خارجه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، یوسفعلی منیری، مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان، لوح روابط عمومی بر‌تر را از دکتر علی جنتی دریافت کرد. 

کسب رتبه اول در بخش بهترین ارتباط رسانه‌ای در سطح ملی و نیز کسب رتبه سوم در بخش بهترین کتاب روابط عمومی در سطح ملی به روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان تعلق گرفت.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم تاکید کرد: مدیران اداری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی باید تلاش کنند روابط عمومی به جایگاه اصلی خود برسد. 

وی گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر تخصص نیاز به خلاقیت و ابتکار دارند امری که تاکنون از نظر مدیران مغفول مانده و باید با حمایت، روابط عمومی را در رسیدن به جایگاه اصلی آن‌ها یاری دهند. 

وی گفت: روابط عمومی نباید تنها به اتاق خبر، اتاق تبلیغات و یا نقش نهادی ارشادی و مذهبی را ایفا کننند بلکه در کنار همه این‌ها باید مرکزی برای گسترش و ارتقای فرهنگ، اخلاق و هویت ارتباطات مردمی، پژوهش و تحقیق باشند و نقش مهم خود را در حوزه ارتباطات مردمی تحقیق و پژوهش و اطلاع رسانی نیز ایفا کنند. 

پروفسور سیدرضا عاملی استاد ارتباطات دانشگاه تهران نیز در این مراسم روحیه سازگاری و مثبت نگری را شاکله اصلی کار در روابط عمومی‌ها ذکر کرد و در بحث خود با عنوان روابط روابط عمومی یکپارچه افزود: روابط عمومی یکپارچه یعنی روابط عمومی که واقع گراست، ارتباطات بالنده با سازمان مطبوع خود و جامعه دارد و دروغ نمی‌گوید، روابط عمومی یکپارچه یعنی شبکه‌ای نمودن و ترکیب کردن تمام فعالیت‌های یک سازمان در جهت پیشرفت و تعالی اهداف متعالی خود دارد. 

استاد دانشگاه تهران که سال‌ها در آمریکا و انگلیس مشغول تحصیل و تدریس بوده است، روابط عمومی را رکن دوم سازمان‌ها ذکر کرد و گفت: اکنون فضای مجازی همه چیز بشریت را تحت و الشعاع خود قرار داده، ثبت ۱۱۲ میلیارد ایمیل در روز و وجود ۵/۲ میلیارد کاربر اینترنت در جهان باید روابط عمومی‌ها را از وضعیت فعلی خارج کند. 

وی گفت: روابط عمومی یکپارچه روابط عمومی است که منافع مشتری و سازمان را نمایندگی می‌کند و در جایگاه عدالت و کیفیت اجرای عدالت قرار گرفته است. وی وظیفه مهم روابط عمومی یکپارچه را پیشرفت سازمان، سهامداران، مشتریان و تضمین سلامت و سعادت جامعه بیان کرد و از مدیران دستگاه‌ها خواست در جهت اهداف سازمانی به مدیران روابط عمومی کمک کنند. 

در این مراسم که به مدت دو روز برگزار شد مسائل مختلفی از قبیل حوزه ارتباطات و بازاریابی، حوزه‌های انتشارات و روابط رسانه‌ای، حوزه پژوهش و روابط عمومی دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این مراسم بیانیه هیات داوران یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر ایران قرائت شد و تاکید شد روابط عمومی کشور باید در جهت آموزش علمی و کاربردی و همچنین استفاده هرچه بیشنر از توانمندی‌های حرفه‌ای و کار‌شناسی تشکل‌های بخشی و خصوصی اقدام نمایند. 

مهدی باقریان دبیر جشنواره و رئیس موسسه کارگزار روابط عمومی نیز با اشاره به آثار رسیده به جشنواره امسال و روند رو به رشد آن نسبت به سال‌های گذشته افزود کارهای عرضه شده از استان‌ها به مراتب یه‌تر و با کیفیت بهتری نسبت به پایتخت در جشتواره امسال ظهور داشت. 

در حاشیه: در مراسم یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر ایران نشان عالی سفیر فرهنگی بر سینه دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل تامین نخستین شورای عالی سیاستگزاری روابط عمومی در وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش بست که این مهم میزان نگرش مدیران ارشد سازمان‌ها را نسبت به روابط عمومی و جایگاه آن اشکار‌تر می‌کند. 

• دراین مراسم جایزه بین المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی نوین ایران به پروفسور سعید رضا عاملی استاد ارتباطات دانشگاه تهران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد. 

• راه اهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت پالایش نفت تهران، روابط عمومی وزارت اطلاعات و فن آوری اطلاعات، شرکت پست، مدیر مسئول روزنامه شرق و... از جمله دریافت کنندگان رتبه‌های بر‌تر روابط عمومی‌های ایران بودند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد