درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8352صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1392 - 17:20
در رسانه ها باید به بحث های سیاسی نیز اهمیت داده شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد احمدی پور در همایش رسانه و انقلاب که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد در خصوص استفاده از رسانه در دوران انقلاب اظهار داشت: درسال های مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی از رسانه های رسمی استفاده نمی شد ولی بر اساس اقتضای زمانی انقلابیون از سایر رسانه ها از جمله ضبط صوت برای رساندن سخنان امام (ره) به مردم استفاده می کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد احمدی پور در همایش رسانه و انقلاب که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد در خصوص استفاده از رسانه در دوران انقلاب اظهار داشت: درسال های مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی از رسانه های رسمی استفاده نمی شد ولی بر اساس اقتضای زمانی انقلابیون از سایر رسانه ها از جمله ضبط صوت برای رساندن سخنان امام (ره) به مردم استفاده می کردند.

 

وی افزود: در آن دوران اهمیت اطلاع رسانی و استفاده از رسانه های متناسب با زمان مورد نظر انقلابیون بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: انقلاب اسلامی در مجموع از خدمات رسانه ای از نقاط گیلان بهره مند شده است و گیلان نیز جزو استان های پیشرو در رسانه بوده است.

وی با بیان اینکه در زمان انقلاب مشروطه بیش از 15 روزنامه و هفته نامه در سه منطقه رشت، لاهیجان و انزلی فعالیت داشتند، بیان داشت: گیلان همراه با تهران و تبریز در سطح کشور از لحاظ فرهنگی پیشرو بود و این استان در بخش رسانه باز هم پیشرو است.

 

 احمدی پور با اشاره به اینکه غرب برای پیشرفت فرهنگ خود از ابزار رسانه استفاده می کند، اذعان داشت: رسانه قدرتی غیر قابل کنترل برای بسیاری از کشورهای دنیا است در سال های گذشته بحث جنگ تمدن ها مطرح بود اما بخشی اعتقاد به جنگ فرهنگی و تقابل فرهنگی دارند.

 

وی ادامه داد: در چرخش اطلاعات دنیا فرهنگ های مختلف با هم مقابله می کنند و فرهنگ های برتر و بزرگتر فرهنگ های کوچکتر را می بلعند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان تصریح کرد: جنگ نرم جنگ مقابله نیست در جنگ نرم یک فرهنگ با زیبا سازی به عنوان فرهنگ بهتر و برتر معرفی می شود و این فرهنگ به مرور زمان به سایر فرهنگ ها تحمیل شده و جای آنها را می گیرد.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند کاستی ها را تبدیل به قدرت و نقاط ضعف را به نقاط مثبت تبدیل کنند، افزود: رسانه ها می توانند به گونه ای عمل کنند که در راستای توسعه و پیشرفت جامعه و ایجاد روحیه امید در مردم گام بردارند.

 

 احمدی پور متذکر شد: رسانه ها می توانند همراه با انتقاد و بیان نقاط ضعف و ارائه راهکارها برای پیشرفت استان تلاش کنند ولی نباید با تخریب روحیه امید مردم را از بین ببرند.

وی گفت: مدیران باید قدرت تحمل و پذیرش انتقاد خود را افزایش دهند و رسانه ها نیز باید توجه داشته باشند که تنها با تخریب نمی توان کاری از پیش برد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان اظهار داشت: در رسانه ها باید به بحث های سیاسی نیز اهمیت داده شود و رسانه ها باید در حوزه سیاسی تحلیل، تذکر، تبیین، یادآوری و غیره داشته باشند.

وی عنوان کرد: تصمیم گیری درست و عاقلانه باید در کنار تحلیل اجتماعی باشد، رسانه ها باید در جامعه راهکار ارائه دهند زیرا تنها با تحلیل سیاسی نمی توان کار را به درستی انجام داد.

احمدی پور اظهار امیدواری کرد:  در دهه فجر انقلاب اسلامی خبرنگاران در قالب های مختلف وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

 

دستاوردهای انقلاب از مجرای رسانه قابل عرضه به بشریت است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این همایش گفت: رسانه می تواند بستری برای بسط و گسترش ارزش های انقلاب باشد و دستاوردهای انقلاب از مجرای رسانه قابل عرضه به بشریت است.

 علی اسماعیل پور در همایش رسانه و انقلاب اظهار داشت: همایش رسانه و انقلاب در راستای ارتقای دانش خبرنگاری و کمک به بنیه تحقق یک خبر جامع و کامل است.

وی افزود: استان گیلان در گذشته در مطبوعات جایگاه رفیعی داشته و این جایگاه را تاکنون حفظ کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه گیلان از جهت سرانه مطالعه  در سطح کشور وضعیت خوبی دارد، اذعان داشت:میانگین سرانه مطالعه کشور 75 دقیقه است که در گیلان 89 دقیقه است همچنین سرانه مطالعه کتاب در گیلان نیز 13 دقیقه و 30 ثانیه است.

 

اسماعیل پور تصریح کرد: با 46 دقیقه مطالعه روزنامه گیلان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و مردم گیلان امسال در نمایشگاه کتاب 800 میلیون تومان کتاب خریدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران رسانه بزرگی بود اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران پیام جدیدی داشت و تفسیر جدیدی از نظام و حکومت را به دنیا عرضه کرد.

 

اسماعیل پور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پیام جدیدی از رهایی بشریت از ظلم و تحقق آرمان های نظام  بود، جمهوریت یعنی آزادی مردم که با اسلامیت پیوند خورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رسانه می تواند بستری برای بسط و گسترش ارزش های انقلاب باشد و دستاوردهای انقلاب از مجرای رسانه قابل عرضه به بشریت است.

وی متذکر شد: رسانه ها باید از تمام ظرفیت خود برای ایجاد روحیه امید در مردم استفاده کنند.

 

اسماعیل پور با اشاره به اینکه در طول تاریخ هر وقت اسلام به مخالفانش اجازه اظهار بیان داده سود برده است، اظهار داشت: جامعیت اسلام در تقابل و گفتگو ظاهر شده است در این راستا باید آزادی قلم و بیان را پاس بداریم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: فضای مطبوعات استان فضای آرامی است و با این آرامش خاص، اطلاع رسانی جامع اتفاق می افتد.

 اسماعیل پور اظهار امیدواری کرد که با حمایت های استاندار گیلان فرهنگ، هنر و ادب استان را ارتقا بخشیم.

 

قدرت رسانه ها باید در راستای عزت اسلامی و پشتیبان ولایت باشد

یک استاد روزنامه نگاری در همایش رسانه و انقلاب گفت: قدرت رسانه ها باید در راستای عزت اسلامی، پشتیبانی از ولایت، توسعه استان و معرفی فرهنگ گیلان و گیلانی صرف شود.

مجید محمد پور اظهار داشت: نقش رسانه و تاثیرگذاری رسانه در جهان امروز نقش فوق العاده با اهمیتی است.

 

وی به تاکیدات امام خمینی (ره) به نقش رسانه در آگاهی بخشی جامعه اشاره کرد و افزود: از مسیر و کانال آگاهی بخشی است که جامعه به امنیت می رسد و اگر امنیت در جامعه ای برقرار شد آن جامعه دارای آسایش است.

 

این استاد روزنامه نگاری تصریح کرد: نقش اساسی رسانه ها آگاهی بخشی به جامعه است که رسانه ها باید اهمیت این نقش را درک کنند و به درستی آن را ایفا کنند.

محمدپور فعالیت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر را حرکت زیبایی در گیلان دانست و اذعان داشت: فعالیت این کمیته موجب می شود عملکردهای بخش هایی که در محیط های کوچکتر مغفول واقع شده اند بازتاب داده شود.

 

وی گفت: بر اساس آخرین آمارها از ایالات متحده آمریکا نزدیک به 18 هزار نهاد اطلاع رسانی برای خبرهایی که خودشان در روزنامه ها منعکس می کنند فعالیت دارند و بخش عمده ای از آن ها علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

 

 محمدپور تصریح کرد: صدها شبکه ماهواره ای، رادیویی و تلویزیونی بصورت شبانه روزی اهداف و ارزش های امام راحل، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بمباران می کنند در این راستا است که وظیفه رسانه های داخلی سنگین می شود.

 

این استاد روزنامه نگاری ادامه داد: دشمن حملات وسیعی را ساماندهی کرده باید در برابر حجم دامنه دار و بسیار گسترده آتش دشمن خاکریزهای مناسبی را ایجاد کنیم و در برابر هجمه های بزرگ دشمنان ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که رسانه ها باید از دستاوردهای انقلاب برای مردم بگویند و به مردم امید بدهند گفت: بخشی از کار خبرنگاران و رسانه ها باید فرهنگ سازی در جامعه باشد و در این راستا باید برای تولید خبر و گزارش اقدام کنند.

 

 محمد پور تاکید کرد: خبرنگاران باید اصول اولیه کار خبر را بدانند و کار خود را بصورت حرفه ای انجام دهند تا بتوانند امکان مقابله با تهاجم فرهنگی را داشته باشند.

وی همچنین گزارش را کامل ترین شکل اطلاع رسانی برشمرد و اذعان داشت:خبرنگاران نباید تنها به تولید خبر اکتفا کنند آنها باید برای عزت انقلاب، پایداری نظام، حفظ و پشتیبانی از ولایت تلاش کنند.

این استاد روزنامه نگاری با بیان اینکه رسانه ها باید در راستای توسعه استان گام موثری بردارند، اظهار داشت: خبرنگاران و روزنامه نگاران در تحرکات یک استان و یک کشور نقش مهمی دارند و حتی می توانند مدیران را نیز جابه جا کنند.

 

محمد پور افزود: با تغییر دولت باید در راستای توسعه استان گام برداریم، استاندار باید با مدیران در خصوص پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی که در حال حاضر بودجه برای اتمام کار ندارند جلسه داشته باشد تا تدابیری اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: قدرت خبرنگاران و رسانه ها باید در راستای عزت اسلامی، پشتیبانی از ولایت، توسعه استان، معرفی فرهنگ گیلان و گیلانی صرف شود.

 

این استاد روزنامه نگاری اشاره کرد: شبکه های خبررسانی باید به روز باشند و نگارش مطالب در نشریات هم نباید یک شکل بلکه باید متنوع باشد تا خواننده را به تامل وا دارد.

 محمدپور با بیان اینکه دشمن با ما تعارف ندارد، گفت: گیلان که 170 نشریه دارد و خبرگزاری ها رسمی، رایو و تلویزیون و غیره در این استان فعالیت می کنند برای چنین استانی باید شبکه ای جدا ایجاد کرد و نهضتی باید در استان ایجاد شود مردم گیلان نیز فهیم هستند و اگر به درستی اطلاع رسانی شود استقبال می کنند.

 

وی افزود: مسئولان نیز باید بدانند که رسانه چیست، مدیران باید آموزش رسانه ای، خبر و غیره را یاد بگیرند و بدانند که چه چیزهایی به درد رسانه می خورد.

این استاد روزنامه نگاری تصریح کرد: در آمریکا و بخشی از اروپا مدیران آموزش می بینند که چگونه با رسانه ها برخورد داشته باشند خبرنگاران نیز باید بیامورند که چگونه مدیران را تخلیه اطلاعاتی کنند.

وی یادآورشد: مدیران دولتی و شرکت ها باید روابط عمومی ها را تقویت کنند و نیروهای خوبی را در این بخش قرار دهند تا اطلاع رسانی ها بروز انجام شود و رسانه ها با کمبود خبر مواجه نباشند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد