درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 04:04   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8314صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 دی 1392 - 14:27
کتاب رفتار مصرف کننده منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب رفتارمصرف کننده اثر مایکل‌آر. سولومون از انتشارات بازاریابی در 768 صفحه، قطع رحلی بزرگ به قیمت 75 هزار تومان چاپ و توزیع شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب رفتارمصرف کننده اثر مایکل‌آر. سولومون از انتشارات بازاریابی در 768 صفحه، قطع رحلی بزرگ به قیمت 75 هزار تومان چاپ و توزیع شد.

سولومون، استاد ممتاز رفتار مصرف کننده جهانی، در این اثر درخشان، دو گروه از مخاطبان را در نظر گرفته است؛ 1 دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری 2 مدیرانی که تمایل دارند در فضای رقابتی کار کنند.

رفتار مصرف کننده، دانشی علمی کاربردی
رفتار مصرف کننده از نوع مطالعات بین رشته‌ای است که از 10 رشته مطالعات علمی بهره‌مند است. برخی ازاین رشته‌ها عبارتند از: روانشناسی تجربی، جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی، اقتصاد، بازاریابی، نشانه شناسی، قوم شناسی، انسان شناسی فرهنگی، جمعیت شناسی، روانشناسی بالینی.

هوشمندی سولومون در این کتاب درخشان رفتار مصرف کننده آن است که توانسته با تسلط اعجاب آور خود بر این نوع مطالعات بین رشته‌ای در نظمی تحسین‌برانگیز به گونه‌ای از این نوع مطالعات بهره‌برداری کند که خواننده بدون هیچ پیش نیازی، به کتابی آسان خوان و کاربردی دست می یابد.

مثال‌های فراوانی از برندهای برجسته دنیا، نقل خاطرات، ارائه آمارهای قابل مشاهده و ملموس، طرح رویداهای بزرگ دنیا نظیر المپیک 2008، جملگی برآنند تا خواننده به سهولت بتوانند رفتارمصرف کننده را ارزیابی کند. به علاوه بتواند در اقدامی تازه، کسب و کار خودش را رونق بخشد.

بخش‌های کاملاً مشخصی از کتاب به گونه‌ای فراهم شده که به نام دام‌های بازاریابی است. این بخشها به خواننده می‌آموزد براساس آنچه خوانده، بهتر است بازاریابی و فروش محصول خودش را چگونه در بازار به کارگیرد تا به سود بیشتری برسد.

نثر روان، توضیحات شفاف، پرسشهای ساده اما تامل برانگیز، و بسیاری از ابزارهای در دسترس را سولومون، نویسنده کتاب رفتار مصرف کننده به گونه‌ای به کاربرده است که خواننده از کتاب لذت می‌برد.

ضرب المثل‌ها نیز برای سولومون ابزاری ویژه‌اند که به مدد آن می‌تو‌اند خواننده را ترغیب کند تا مطالب را بخواند، و از آن مهمتر به یادگیری سطح بالا دست بزند. برای مثال سولومون در صفحه‌ی322 می‌گوید: راه جهنم، سنگفرش شده از قصد‌های خوب است.

آمارها در این کتاب شما را به فکر می‌اندازد که چگونه در بازارها کسب وکاری راه بیندازید. مردان سالیانه 7/7 میلیارد دلار صرف آرایش ظاهری می‌کنند. هر ساله بیش از 150 هزار گردهمایی از بچه‌های دبیرستان تشکیل می‌شود و 22 میلیون نفر در آنها شرکت می‌کنند، و ...

کتاب رفتار صرف کننده، حاوی 5 بخش و 17 فصل
کتاب رفتار مصرف کننده در 5 بخش مجزا مشتمل بر 17 فصل است. این 5 بخش عبارتند از:
بخش 1: مصرف کننده در فضای بازار
بخش 2 : مصرف کننده به عنوان افراد
بخش 3: مصرف کننده به عنوان تصمیم گیرنده
بخش 4 : مصرف کننده و خرده فرهنگ
بخش 5: مصرف کننده و فرهنگ

آنچه ابتکار سولومون را از دیگر مولفان جهانی در حوزه رفتار مصرف کننده متمایز می‌کند آن است که، افزون بر فرهنگ، خرده فرهنگ، به سراغ افسانه‌ها نیز رفته و نشان می‌دهد که بشر امروزین که پای در کره ماه می‌گذارد، تا چه حد به خرافات وابسته است و خرافات تا چه اندازه نقشی تعیین کننده در رفتار مصرف کننده دارد. جالب است بدانید از دانشمندان فضانورد و رفتار خرافی آنها یاد می‌کند! از مسئولان المپیک یاد می‌کند که در روز 08/08/2008 در ساعت 8 بعدازظهر، المپیک تابستانی چین را برگزارکردند و...

مثالهای متفاوت و فراوانی از فرهنگهای گوناگون را در این کتاب می‌خوانید و متعجب خواهید شد که چگونه سولومون تا این حد به فرهنگهای جهانی اشراف دارد.

برای آنها که دوست دارند در ارزیابی رفتارمصرف کننده با مدل و بدور از اظهارنظرهای شخصی، تبحر داشته باشند بویژه آنهایی که دوست دارند محصول خود را با توجه به رفتار مصرف کننده به بازار بیاورند، کتاب رفتار مصرف کننده سولومون را کم نظیر خواهند دید.

مولف کتاب، مترجم کتاب، نویسنده پیشگفتار
مایکل‌آر. سولومون نویسنده کتاب رفتار مصرف کننده استاد برجسته‌ی دانشگاه سنت جوزف است. یک واقع بین تمام عیار که می‌داند کشورهایی نظیر پاکستان از امریکا متنفرند و به همین دلیل نمادهای تجاری امریکا نظیر مک دونالد و رستوانهای مرغ بریان کنتاکی کی اف سی را آتش می زنند.

دکتر کامبیزحیدرزاده، مترجم این کتاب، تدریس درس رفتار مصرف کننده را در دوره دکتری و کارشناسی رشته بازاریابی بر عهده دارد. او نیز به ویژگی‌های ممتاز این کتاب واقف است.

پرویز درگی مدرس دانشگاه، مشاوره و محقق بازاریابی با داشتن بیش از 35 کتاب تالیفی و ترجمه‌ای، پیشگفتاری20 صفحه‌ای در این کتاب دارد که تابلویی است تمام قد از 17 فصل کتاب

احمد آخوندی، و محسن جاوید موید دو ویراستاری هستند که تاکنون 50 کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات را در ایران ویرایش کرده‌اند.

انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، با انتشار این کتاب کوشیده است تا فیلم‌های درس گفتارهای سولومون را نیز عرضه کند تا خواننده بیش از بیش رفتار مصرف کننده را دریابد.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات