درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8306صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 دی 1392 - 13:02
روابط عمومی ها قدر اعتماد رسانه ها را بدانند
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت : روابط عمومی های باید قدر اعتماد رسانه های خبری را بدانند و درجهت تقویت همکاری های خود با آن ها بکوشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ، فتح علی عیدی روز یکشنبه درباره ضرورت تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها افزود :  رسانه ها تا از صحت خبراطمینان حاصل نکنند به انعکاس آن نمی پردازند اما در خبرهای ارسالی از سوی روابط عمومی ها به دلیل اعتماد مبادرت به انتشار خبر می کنند.

این مدرس ارتباطات دانشگاه ، تعامل رسانه ها با روابط عمومی ها را دوسویه توصیف کرد و با بیان این مطلب که نیازهای این دومتقابل است گفت :  روابط عمومی ها برای انعکاس فعالیت ها و عملکردهای سازمان خود به رسانه ها نیاز دارند و رسانه ها نیز برای تهیه خبرهای تولیدی و اختصاصی به روابط عمومی ها نیازمندند.
عیدی تصریح کرد: این که روابط عمومی ها انتظار داشته باشندکه رسانه ها باید همه اخبار و رویدادهای مورد نظرشان را بدون کم وکاست پوشش بدهند ،  اشتباه است.چراکه صرف نظر از رویه و خط مشی رسانه ها،دربسیاری از موارد افراط و اصرار بر درج اخبار مبدل به ضدتبلیغ شده و نتیجه عکس می دهد.
وی دیدگاه گزینشی روابط عمومی ها در ارتباط با رسانه ها را اشتباه دیگر آنان دانست و افزود: بعضی از روابط عمومی ها با نگاهی سطحی به مطبوعات،فقط چند روزنامه را به رسمیت می شناسند وبه تعامل با آنها می پردازند غافل از اینکه هررسانه ای مخاطبان خاص خود را دارد و روابط عمومی ها باید با یک دید ارتباطی صحیح با همه جراید و رسانه ها با گرایش های مختلف درتعامل باشند.
عیدی بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها دوحلقه از یک زنجیر هستند و باید با نزدیکی ومحبت با هم کار کنند وبیش از پیش به شناخت تواناییها،محدودیت ها و وظایف واقعی یکدیگر بپردازند.

 

منبع: وقت نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد