درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8303صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 14 دی 1392 - 12:45
امروزه روابط عمومی ها نقش مهمی در سازمان های دولتی برخوردارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تعامل و ارتباط هر چه بیشتر مردم و اقشار مختلف جامعه با دستگاه های اجرایی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تعامل و ارتباط هر چه بیشتر مردم و اقشار مختلف جامعه با دستگاه های اجرایی دارند.

 

 

علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(14 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی ها از جایگاه و نقش مهمی در ادارت و سازمان های دولتی برخوردارند.


وی، افزود: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مخاطبان و اقشار مختلف مردم نقش مهم و به سزایی در تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی داشته و در این راستا می توانند موجب ارائه خدمات بهتر به مخاطبان شوند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: هدف روابط عمومی در دستگاه‌های اداری و سازمان‌های دولتی و خصوصی، اطلاع‌رسانی، شکل دادن به افکار، نگرش‌ها و ایجاد تعامل با مخاطبان است.


گهرسودی، ابراز کرد: امروزه گسترش وسایل ارتباط جمعی کار را برای روابط عمومی، آسان کرده و همین ابزار است که داده‌ها و دریافت‌های لازم را برای آنها فراهم کرده است و استفاده بهینه و مناسب از این تسهیلات در گرو اعمال مدیریت صحیح مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌هاست.


وی، افزود: روابط عمومی و رسانه‌ها در ارتباط تنگاتنگ و مستمر قرار دارند و یکی از معیارهای اصلی و معتبر برای ارزیابی کارکرد روابط عمومی، نظرات رسانه‌های جمعی به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره آنهاست.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه تمام دغدغه ما اعتلای جایگاه روابط عمومی است، گفت: امروزه نقش بی بدیل رسانه ها در افکار عمومی و جریان سازی برکسی پوشیده نیست.


گهرسودی، با اشاره به اینکه مسئولیت خبرنگار در جامعه بسیار سنگین و حساس است، ابراز کرد: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه داشته و حرفه خبرنگاری کاری بسیار مقدس و ارزشمند است.


وی، با اشاره به اینکه قلمی که جامعه را به آرامش دعوت کند نگهبان قداست و ارزش نظام است، خاطرنشان کرد: ذات خبرنگاری بر بی‌طرفی متکی بوده و اخبار باید در کمال صداقت منتقل شود.


گفتنی است، افشین محمدی، معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 دی به استان ایلام سفر کرده و در خصوص بررسی جایگاه روابط عمومی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام دیدار کرد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد