شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تعامل و ارتباط هر چه بیشتر مردم و اقشار مختلف جامعه با دستگاه های اجرایی دارند.
علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(14 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی ها از جایگاه و نقش مهمی در ادارت و سازمان های دولتی برخوردارند.
وی، افزود: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مخاطبان و اقشار مختلف مردم نقش مهم و به سزایی در تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی داشته و در این راستا می توانند موجب ارائه خدمات بهتر به مخاطبان شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: هدف روابط عمومی در دستگاههای اداری و سازمانهای دولتی و خصوصی، اطلاعرسانی، شکل دادن به افکار، نگرشها و ایجاد تعامل با مخاطبان است.
گهرسودی، ابراز کرد: امروزه گسترش وسایل ارتباط جمعی کار را برای روابط عمومی، آسان کرده و همین ابزار است که دادهها و دریافتهای لازم را برای آنها فراهم کرده است و استفاده بهینه و مناسب از این تسهیلات در گرو اعمال مدیریت صحیح مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمانهاست.
وی، افزود: روابط عمومی و رسانهها در ارتباط تنگاتنگ و مستمر قرار دارند و یکی از معیارهای اصلی و معتبر برای ارزیابی کارکرد روابط عمومی، نظرات رسانههای جمعی به ویژه مطبوعات و خبرگزاریها درباره آنهاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه تمام دغدغه ما اعتلای جایگاه روابط عمومی است، گفت: امروزه نقش بی بدیل رسانه ها در افکار عمومی و جریان سازی برکسی پوشیده نیست.
گهرسودی، با اشاره به اینکه مسئولیت خبرنگار در جامعه بسیار سنگین و حساس است، ابراز کرد: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه داشته و حرفه خبرنگاری کاری بسیار مقدس و ارزشمند است.
وی، با اشاره به اینکه قلمی که جامعه را به آرامش دعوت کند نگهبان قداست و ارزش نظام است، خاطرنشان کرد: ذات خبرنگاری بر بیطرفی متکی بوده و اخبار باید در کمال صداقت منتقل شود.
گفتنی است، افشین محمدی، معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 دی به استان ایلام سفر کرده و در خصوص بررسی جایگاه روابط عمومی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام دیدار کرد.
|