درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8300صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 14 دی 1392 - 12:33
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز: روابط عمومی‌ها باید تعاملات خود را با رسانه‌ها تقویت کنند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه‌ها تا صحت خبری مشخص نشود با اطمینان و راحتی به انعکاس آن نمی‌پردازند اما در خبرهای ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها این مسئله وجود ندارد ورسانه‌ها با اعتماد به آن‌ها به درج مطالب می‌پردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه‌ها تا صحت خبری مشخص نشود با اطمینان و راحتی به انعکاس آن نمی‌پردازند اما در خبرهای ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها این مسئله وجود ندارد ورسانه‌ها با اعتماد به آن‌ها به درج مطالب می‌پردازند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: صحت خبر یکی از دغدغه‌های رسانه هاست اما در اخبار روابط عمومی‌ها مدنظر اصحاب رسانه قرار نمی‌گیرد.


به گزارش شارا به نقل از ایلنا، فتح علی عیدی که درباره ضرورت تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها سخن می‌گفت، تصریح کرد: رسانه‌ها تا صحت خبری مشخص نشود با اطمینان و راحتی به انعکاس آن نمی‌پردازند اما در خبرهای ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها این مسئله وجود ندارد ورسانه‌ها با اعتماد به آن‌ها به درج مطالب می‌پردازند.


وی افزود: روابط عمومی‌ها باید قدر این اعتماد را بدانند وتعاملات خود را با رسانه‌ها تقویت کنند.


این مدرس ارتباطات با اشاره به دوسویه بودن ارتباط وتعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها ومتقابل بودن نیازهای آنان نسبت به هم گفت: روابط عمومی‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها وعملکردهای سازمان خود به رسانه‌ها نیاز دارند و رسانه‌ها نیز برای تهیه خبرهای تولیدی واختصاصی به روابط عمومی‌ها نیازمندند.


عیدی تصریح کرد: اینکه روابط عمومی‌ها انتظار داشته باشندکه رسانه‌ها باید همه اخبار و رویدادهای مورد نظرشان را بدون کم وکاست پوشش بدهند یک فکر اشتباه است. چراکه صرفنظر از رویه وخط مشی رسانه‌ها، دربسیاری از موارد این کاریعنی افراط واصرار بر درج اخبار مبدل به ضدتبلیغ شده ونتیجه عکس خواهد داد.


وی دیدگاه گزینشی روابط عمومی‌ها در ارتباط با رسانه‌ها را اشتباه دیگر آنان دانست و افزود: بعضی از روابط عمومی‌ها با نگاهی سطحی به مطبوعات، فقط چند روزنامه را به رسمیت می‌شناسند و به تعامل با آن‌ها می‌پردازند غافل از اینکه هر رسانه‌ای مخاطبان خاص خود را دارد و روابط عمومی‌ها باید با یک دید ارتباطی صحیح با همه جراید و رسانه‌ها با گرایش‌های مختلف در تعامل باشند.


عیدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دو حلقه از یک زنجیر هستند و باید با نزدیکی و محبت با هم کار کنند و بیش از پیش به شناخت توانایی‌ها، محدودیت‌ها و وظایف واقعی یکدیگر بپردازند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد