شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه مهندسی بازار، تنها نشریهی کاربردی بازاریابی ایران شمارهی 34، آذر و دی ماه 1392، سال هفتم چاپ و منتشر شد.
4 گفتوگو، 2 میزگرد، 2 معرفی کتاب، مجموعهای از اخبار بازارهای نوظهور، و کسبوکارهای تازه، بخشی از آثاری است که در این شمارهی توسعه مهندسی بازار چاپ شد.
میزگردهای این شماره که با حضور بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان برگزار شد عبارت بودند از:
• میزگرد بازاریابی خدمات بانکی با حضور استادان ایرانی
• میزگرد بازاریابی ورزشی با حضور استادان خارجی
گفتوگوهای این شمارهی توسعه مهندسی بازار عبارت است از:
• گفتوگو با دکتر علیاکبر جعفری، استاد ایرانی بازاریابی در دانشگاه استراتکلاید
• گفتوگو با نانسیلی، همکار فیلیپکاتلر
• گفتوگو با جففالک، سردبیر نشریهی جیسیآی
• گفتوگو با مریبارا، اولین مدیرعامل زن در جنرال موتورز
شایستهی عنوان است آثار متعدد و متنوع دیگری نظیر بازار خبر، بازاریابی با طعم مرغ سوخاری، بازاریابی را از انیشتین بیاموزید بخشی از مقالاتی است که در این شمارهی توسعه مهندسی بازار درج شده است.
فیلم آموزش بازاریابی این شماره از هاروارد، گفتوگو با جانبودرو، استاد منابع انسانی است که ضمیمهی مجلهی توسعه مهندسی بازار برای اهدایی به مشترکان است.
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر و خرید توسعه مهندسی بازار میتوانند به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفنهای 66408251 021 و 66408271 021 تماس بگیرند.
|