درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:20   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8272صفحه نخست » چهارشنبه، 11 دی 1392 - 13:08
سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج راه اندازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان حج و زیارت به عنوان سازمانی خدمت‌رسان به حجاج و زائرین، اطلاع رسانی شفاف و کافی به مردم و مشتاقان سفرهای زیارتی و پاسخگویی به زوار است و روابط عمومی این سازمان تلاش می‌نماید تا با تمام توان در راستای تحقق این مهم گام بردارد.
 
 وی افزود: در راستای تکریم زائران و پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات این عزیزان، سامانه پرسش و پاسخ این سازمان از روز سه شنبه ۱۱ آذرماه سالجاری بصورت آزمایشی آغاز بکار کرده و تاکنون بیش از دو هزار پرسش مطرح شده از سوی زائران و مراجعین به این سامانه در حوزه سفرهای حج، عمره و عتبات پاسخ داده شده است.
 
 حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: این سامانه با هدف خدمت رسانی به زائرانی که امکان دسترسی به اینترنت و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت را دارند، طراحی شده و با بررسی و شناخت نیازهای زائران در حال تکمیل و بهبود است.
 
 مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین روزانه تعداد بسیار زیادی از زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی نیز با واحد اطلاع رسانی این سازمان تماس می‌گیرند و بدین طریق سؤالات و پرسش‌های آنان پاسخ داده می‌شود و بدین طریق زائران بدون مراجعه حضوری به سازمان پاسخ پرسشهای خود را دریافت می‌نمایند.
 
 زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی حج، عمره و عتبات می‌توانند با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به آدرسwww.hajnews.irسوالات و پرسش‌های خود را مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد