درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 08:43   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8272صفحه نخست » چهارشنبه، 11 دی 1392 - 13:08
سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج راه اندازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان حج و زیارت به عنوان سازمانی خدمت‌رسان به حجاج و زائرین، اطلاع رسانی شفاف و کافی به مردم و مشتاقان سفرهای زیارتی و پاسخگویی به زوار است و روابط عمومی این سازمان تلاش می‌نماید تا با تمام توان در راستای تحقق این مهم گام بردارد.
 
 وی افزود: در راستای تکریم زائران و پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات این عزیزان، سامانه پرسش و پاسخ این سازمان از روز سه شنبه ۱۱ آذرماه سالجاری بصورت آزمایشی آغاز بکار کرده و تاکنون بیش از دو هزار پرسش مطرح شده از سوی زائران و مراجعین به این سامانه در حوزه سفرهای حج، عمره و عتبات پاسخ داده شده است.
 
 حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: این سامانه با هدف خدمت رسانی به زائرانی که امکان دسترسی به اینترنت و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت را دارند، طراحی شده و با بررسی و شناخت نیازهای زائران در حال تکمیل و بهبود است.
 
 مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین روزانه تعداد بسیار زیادی از زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی نیز با واحد اطلاع رسانی این سازمان تماس می‌گیرند و بدین طریق سؤالات و پرسش‌های آنان پاسخ داده می‌شود و بدین طریق زائران بدون مراجعه حضوری به سازمان پاسخ پرسشهای خود را دریافت می‌نمایند.
 
 زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی حج، عمره و عتبات می‌توانند با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به آدرسwww.hajnews.irسوالات و پرسش‌های خود را مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  تکرار یک تحدید؛ «پروانه روزنامه‌نگاری»


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات