درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 12:53   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8246صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1392 - 23:03
ثبت نام دوره‌‌ آموزش کوتاه مدت تبلیغات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه ثبت‌نام ششمین دوره‌ آموزش کوتاه مدت رشته تبلیغات از تاریخ 21/10/1392 با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران آغاز می‌شود. این کلاس‌ها در دو نیمسال تحصیلی و هر نیمسال به مدت 16 هفته در قالب 10 واحد دانشگاهی با ارائه 10 درس کاربردی به شرح جدول زیر ارائه می‌شوند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه ثبت‌نام ششمین دوره‌ آموزش کوتاه مدت رشته تبلیغات از تاریخ 21/10/1392 با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران آغاز می‌شود. این کلاس‌ها در دو نیمسال تحصیلی و هر نیمسال به مدت 16 هفته در قالب 10 واحد دانشگاهی با ارائه 10 درس کاربردی به شرح جدول زیر ارائه می‌شوند.

     علاقه‌مندان با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 30/10/1392 از ساعت 9 الی 14 برای ثبت‌نام اولیه و مصاحبه به این دفتر مراجعه کنند.

     داوطلبان پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره، گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند.

تذکر:  پذیرش نهایی از بین داوطلبان بر اساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی و سوابق شغلی، ارائه معرفی‌نامه و
نمونه کار مطبوعاتی و موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود.

    مدارک لازم جهت انجام مصاحبه: (مقتضی است مراجعان شخصاً مدارک ذیل را جهت مصاحبه حضوری ارائه نمایند.)

1.                 کارت ملی و شناسنامه

2.                 فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل فوق‌ دیپلم)

3.                 ارائه معرفی‌نامه و نمونه کار برای داوطلبان شاغل در کانون تبلیغاتی الزامی است.

4.                 حداکثر سن برای داوطلبان 45 سال است.

5.                 پذیرفته شدگان مبلغ 000/900 ریال شهریه بابت هر ترم پرداخت خواهند کرد.

6.                 برای شاغلان با ارائه معرفی‌نامه 25% تخفیف ویژه در شهریه منظور می‌شود.

لازم به ذکر است مراجعان باید شخصاً مدارک را ارئه دهند تا مصاحبه حضوری با آنها انجام شود.

 

نشانی دفتر:  تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره 11، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، طبقه سوم، معاونت آموزشی ،    تلفن: 88738564-88730413   ، آدرس اینترنتی  WWW. Rasaneh . org

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد