درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:07   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8223صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1392 - 17:14
همایش رابطین روابط عمومی درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش یک روزه رابطین روابط عمومی مدیریت درمان و امور بیمه ای تامین اجتماعی خوزستان روز یکشنبه در مرکز آموزش اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش یک روزه رابطین روابط عمومی مدیریت درمان و امور بیمه ای تامین اجتماعی خوزستان روز یکشنبه در مرکز آموزش اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش آموزشی که با شرکت 70نفر از رابطین روابط عمومی مراکز درمانی و بیمارستانی و شعب شهری تامین اجتماعی برگزار شد وظایف ، چالش های فراروی ، مشکلات و کارکردهای روابط عمومی و چگونگی تحقق انتظارات سازمانی توسط خانم شیرآلی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش مسایلی همچون ارتباط روابط عمومی با افکار مردم ، ارتباط با گروه های گوناگون ، عدم شناخت مسوولان از وظایف روابط عمومی ، بودجه ناکافی و محدود بودن اختیارات مسوولان روابط عمومی به بحث گذاشته شد و پیشنهادهایی برای بهبود کار مسوولان روابط عمومی ارایه گردید.

ˈرضا بهوند یوسفیˈ مسوول روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این همایش ضمن توصیه به رابطین روابط عمومی به داشتن برخورد شایسته با ارباب رجوع ، ظرافت ها ، پیچیدگی ها و سختی کار روابط عمومی را تشریح کرد.

وی اقدامات لازم برای جلب رضایت مندی ارباب رجوع از طریق برخورد مناسب با آن ، گوش دادن به انتظارات و سخنان ارباب رجوع و خدمات رسانی در حد انتظارات سازمانی را در تحقق اصل تکریم ارباب رجوع موثر دانست و گفت: رابطین روابط عمومی به عنوان نیروهای فرهنگی ، مسوولیت سنگینی در ارتقا سازمان و اخلاق مداری در مجموعه کاری خود دارند.

بهوند یوسفی ، علم و هنر روابط عمومی را از نگاه و منظر صاحب نظران علوم ارتباطات مطرح و ویژگی های یک روابط عمومی موفق ، کارا و موثر را تشریح کرد.

ˈمحمدرضا زلقیˈ مسوول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان برگزاری این همایش را فرصتی برای ارتقا روابط عمومی و آشنایی با دستاوردهای علم ارتباطات به منظور بهبود کار و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع دانست.

در این هماش شرکت کنندگان مشکلات ، محدودیت ها و مسایل فراروی رابطین روابط عمومی را مطرح و پیشنهادهایی نیز برای بهبود و ارتقا جایگاه روابط عمومی ارایه شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد