به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش آموزشی که با شرکت 70نفر از رابطین روابط عمومی مراکز درمانی و بیمارستانی و شعب شهری تامین اجتماعی برگزار شد وظایف ، چالش های فراروی ، مشکلات و کارکردهای روابط عمومی و چگونگی تحقق انتظارات سازمانی توسط خانم شیرآلی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این همایش مسایلی همچون ارتباط روابط عمومی با افکار مردم ، ارتباط با گروه های گوناگون ، عدم شناخت مسوولان از وظایف روابط عمومی ، بودجه ناکافی و محدود بودن اختیارات مسوولان روابط عمومی به بحث گذاشته شد و پیشنهادهایی برای بهبود کار مسوولان روابط عمومی ارایه گردید.
ˈرضا بهوند یوسفیˈ مسوول روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این همایش ضمن توصیه به رابطین روابط عمومی به داشتن برخورد شایسته با ارباب رجوع ، ظرافت ها ، پیچیدگی ها و سختی کار روابط عمومی را تشریح کرد.
وی اقدامات لازم برای جلب رضایت مندی ارباب رجوع از طریق برخورد مناسب با آن ، گوش دادن به انتظارات و سخنان ارباب رجوع و خدمات رسانی در حد انتظارات سازمانی را در تحقق اصل تکریم ارباب رجوع موثر دانست و گفت: رابطین روابط عمومی به عنوان نیروهای فرهنگی ، مسوولیت سنگینی در ارتقا سازمان و اخلاق مداری در مجموعه کاری خود دارند.
بهوند یوسفی ، علم و هنر روابط عمومی را از نگاه و منظر صاحب نظران علوم ارتباطات مطرح و ویژگی های یک روابط عمومی موفق ، کارا و موثر را تشریح کرد.
ˈمحمدرضا زلقیˈ مسوول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان برگزاری این همایش را فرصتی برای ارتقا روابط عمومی و آشنایی با دستاوردهای علم ارتباطات به منظور بهبود کار و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع دانست.
در این هماش شرکت کنندگان مشکلات ، محدودیت ها و مسایل فراروی رابطین روابط عمومی را مطرح و پیشنهادهایی نیز برای بهبود و ارتقا جایگاه روابط عمومی ارایه شد.