درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8200صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 دی 1392 - 11:21
ویژه نامه «پنجمین همایش وقف و رسانه» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ویژه نامه «پنجمین همایش وقف و رسانه » به همت اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر و در سایت این سازمان به نشانی www.awqaf.ir منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ویژه نامه «پنجمین همایش وقف و رسانه » به همت اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر و در سایت این سازمان به نشانی www.awqaf.ir منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه نامه «پنجمین همایش وقف و رسانه» در 100 صفحه با محورهای گذری بر 4 دوره گذشته همایش وقف و رسانه، وقف و رسانه از دیدگاه مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه، وقف و رسانه از دیدگاه حوزویان، وقف و رسانه از دیدگاه مدیران رسانه، وقف و رسانه از دیدگاه هنرمندان، وقف و رسانه از دیدگاه استادان و صاحبنظران رسانه و وقف و رسانه از دیدگاه نمایندگان ملت منتشر شده است.

این ویژه نامه در 1000 نسخه به صاحب امتیازی سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیرمسئولی حسن ربیعی به چاپ رسیده است و در «پنجمین همایش وقف و رسانه» توزیع خواهد شد.

ویژه نامه «پنجمین همایش وقف و رسانه» هم اکنون در سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی  www.awqaf.ir جهت بهره برداری علاقه مندان بارگذاری شده است.

 

خانواده مرحوم پروفسور معتمدنژاد تجلیل می شود
سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین همایش وقف و رسانه از خانواده مرحوم پروفسور معتمد نژاد، پدر علم ارتباطات ایران تجلیل می کند.

پنجمین همایش وقف و رسانه صبح امروز 8 دی ماه در تالار وحدت با حضور مدیران رسانه ای، هنرمندان، جامعه علمی کشور و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش به پاس یک عمر تلاش رسانه ای و مطبوعاتی و فعالیت های مرحوم پروفسور معتمد نژاد در علوم ارتباطات ، از خانواده آن مرحوم تجلیل می کند.

 

پیام مدیرعامل خبرگزاری فارس به پنجمین همایش وقف و رسانه
مدیرعامل خبرگزاری فارس در آستانه هفته گرامیداشت وقف و به مناسبت برگزاری «پنجمین همایش وقف و رسانه» پیامی را صادر کرد.

متن کامل پیام سیدنظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس بدین شرح است:

یکی از کارکردهای مهم رسانه ها انتقال فرهنگ و ترویج مبانی فرهنگی و سبک زندگی است. رسانه ها هستند که می توانند از طریق ارتباط گسترده با مخاطب عام هر نوع و مدلی از زندگی و مفاهیم فرهنگی مرتبط با زندگی اجتماعی را به مخاطبان منتقل کنند و بر مخاطب اثر جدی داشته باشند.

فرهنگ وقف یکی از شاخص های مثبت و مهم در سبک زندگی اسلامی ایرانی است. اگر به تاریخ گذشته خود مراجعه کنیم یکی از عوامل مهم فرهنگی که در ایجاد عدالت در جامعه و گسترش ابعاد فرهنگی، آموزش و معنوی نقش مهمی ایفا کرده، وقف بوده است.

وقف یکی از نمادهای سبک زندگی اسلامی ایرانی است. متأسفانه امروزه آثار وقف در جامعه کمرنگ شده است و دلیل آن شاید ورود شاخصهای زندگی مدرن و غربی در زندگی ایرانی باشد. اگر فرهنگ وقف را از طریق ابزار های انتقال پیام و ابزارهای فرهنگ ساز مثل رسانه تبیین، ترویج و تبلیغ کنیم، می توانیم شاهد رونق مجدد آن در کشور باشیم.

این فرهنگ می تواند شاخصه های امروزی تری هم با خود داشته باشد و مقولات مختلفی را دربربگیرد. رسانه ها با کارکرد تبلیغی و ترویجی می توانند نقش تاثیر گذاری در ترویج این فرهنگ داشته باشند. می توانیم با ترویج فرهنگ وقف شاهد رشد و تعالی در عرصه اقتصاد، فرهنگ و آموزش و ... در کشور باشیم.

مسئولان رسانه ها باید به موضوع وقف توجه ویژه داشته باشند اما به نظرم متولیان وقف نقش موثرتری دارند. چون رسانه ها روزانه در معرض جریانات و اخبار روز هستند، شاید به دلیل گرفتاری ها نتوانند تخصصی به این موضوع بپردازند. هر چند وظیفه دارند اما هم افزایی و هماهنگی بین متولیان وقف و رسانه ها می تواند تاثیرگذار باشد و وقف را در جامعه ساری و جاری کند.

همایش وقف و رسانه در تبادل نظر بین اصحاب رسانه ها و متولیان وقف موثر است. چند سالی است که در همایش شرکت می کنم و خبرگزاری فارس یکی از رسانه هایی است که به دلیل تلاش برای گسترش فرهنگ وقف مورد تقدیر قرار گرفته است. برگزاری این همایش در خور تقدیر است اما باید گسترده تر شود تا پیوند رسانه و وقف ادامه پیدا کند. دست اندرکاران اوقاف باید با رسانه ها در ارتباط باشند و رسانه ها را برای همکاری در این حوزه تشویق کنند.

وقف یکی از جلوه های حماسه اقتصادی است. حماسه اقتصادی ابعاد مختلفی را در برگیرد که یکی از آنها عدالت اقتصادی است. آن کسی که حماسه ساز است باید فراتر از توان خود عمل و ایثار کند.

وقف می تواند در توزیع عادلانه ثروت و فقرزدایی تأثیرگذار باشد. با توسعه سنت وقف از ایجاد شکاف اجتماعی و قله های ثروت جلوگیری می شود.

تا حدودی رسانه ها به موضوع وقف پرداخته اند اما این مطلوب نیست و تا رسیدن به نقطه اثرگذار فاصله داریم. متأسفانه آن طور که باید و شاید وقف را در جامعه پررنگ نمی بینیم و باید بیشتر از آنچه هست برای این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد